Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Здравейте.
Започвам с това, че нямаше да пусна темата, ако ми бяха останали идеи, какво да пробвам.
Историята накратко - колата е на приятел.. започнала сутрин трудно да пали, след два дни - въобще не пали... бутат я - пали, след което през деня когато и да пробваш пали веднага.
Грешката при опит за старт беше - Ниско налягане в рейла при опит за стартиране. Така и си беше - на живи данни , при въртене на стартер налягането беше между 60 и 80 бара.. крайно недостатъчни за да запали. Започнах да тествам всичко - регулатор на помпата, клапан регулатор на рейла, дори и датчика на рейла.. помпата под шофьора.. тази в резорвоара. Без успех. Направих тест за обратно гориво и видях че 2, от 4-те дюзи връщат брутално много нафта. На живи данни при работа на мотора даваха перфектни корекции, около 0,2-0.4...
Смених една от дюзите (взел съм ги от друго 46, със същия номер са...работило до последно).. колата запали от раз... до тук добре. Когато й подадеш повече газ и достигне 2200-2500 оборота, святка реотана на таблото и авариен режим.
Грешката е 4560 - непостоянно, прекалено високо налягане в рейла.. трябва да е около 800, а то достигнало 1200...
Пробвам с друга дюза - същото.
Започвам да сменям клапан регулатори, от кола, която е пред мен и работи. Никаква промяна. Смених дори ГНП-то.. без промяна. Понеже колата е "чипосана" реших проблема да не е в софтуера... качих й фабричен такъв. Проблема остана но на по-високи обороти... близо 3К...
Към момента този гроб на цената на сматфон ми отне 6 дни и адски много нерви... сега е със сменена помпа под шофьора, горивен филтър, 3-ти регулатор на рейла, 2-ри датчик на рейла, 2-ри флоу клапан на помпата... сменена ГНП помпа.. смених и другата дюза с по-голямо обратно гориво. Резулата е сякаш нищо не правя - все едно и също поведение. Премерих всички кабели на регулаторите и датчика до буксата на ЕКУ-то - окей са.
Давайте някакви идеи , че ми идва да й лисна литър бензин и да я запаля
Започвам с това, че нямаше да пусна темата, ако ми бяха останали идеи, какво да пробвам.
Историята накратко - колата е на приятел.. започнала сутрин трудно да пали, след два дни - въобще не пали... бутат я - пали, след което през деня когато и да пробваш пали веднага.
Грешката при опит за старт беше - Ниско налягане в рейла при опит за стартиране. Така и си беше - на живи данни , при въртене на стартер налягането беше между 60 и 80 бара.. крайно недостатъчни за да запали. Започнах да тествам всичко - регулатор на помпата, клапан регулатор на рейла, дори и датчика на рейла.. помпата под шофьора.. тази в резорвоара. Без успех. Направих тест за обратно гориво и видях че 2, от 4-те дюзи връщат брутално много нафта. На живи данни при работа на мотора даваха перфектни корекции, около 0,2-0.4...
Смених една от дюзите (взел съм ги от друго 46, със същия номер са...работило до последно).. колата запали от раз... до тук добре. Когато й подадеш повече газ и достигне 2200-2500 оборота, святка реотана на таблото и авариен режим.
Грешката е 4560 - непостоянно, прекалено високо налягане в рейла.. трябва да е около 800, а то достигнало 1200...
Пробвам с друга дюза - същото.
Започвам да сменям клапан регулатори, от кола, която е пред мен и работи. Никаква промяна. Смених дори ГНП-то.. без промяна. Понеже колата е "чипосана" реших проблема да не е в софтуера... качих й фабричен такъв. Проблема остана но на по-високи обороти... близо 3К...
Към момента този гроб на цената на сматфон ми отне 6 дни и адски много нерви... сега е със сменена помпа под шофьора, горивен филтър, 3-ти регулатор на рейла, 2-ри датчик на рейла, 2-ри флоу клапан на помпата... сменена ГНП помпа.. смених и другата дюза с по-голямо обратно гориво. Резулата е сякаш нищо не правя - все едно и също поведение. Премерих всички кабели на регулаторите и датчика до буксата на ЕКУ-то - окей са.
Давайте някакви идеи , че ми идва да й лисна литър бензин и да я запаля
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Давала е ниско налягане в реила. Сменил си дюза, сега е високо. Според мен свали всички дюзи и на стенд. Тоя мотор няма ГНП.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
ГНП е гориво-нагнетателна помпа... в предвид, че от 3-4 бара, прави 1600 ... то каква е
Дюзата която смених, я смених с още няколко други след това - промяна няма, затова смея да мисля, че не е в нея проблема...
Дюзата която смених, я смених с още няколко други след това - промяна няма, затова смея да мисля, че не е в нея проблема...
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
На тоя мотор е Помпа Високо Налягане, а не ГНП като при 136 коньовия. Факт е че ситуацията е имала промяна само при интервенция на дюзите, така че защо вместо да гадаеш още, по добре да се видят на стенд и ще се ориентираш.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
На 2.0д не знам в какъв порядък трябва да е горивото, но за 3.0д тези 1200 бара са си съвсем в реда на нещата. Предполагам, че си почистил всички букси със спрей на сменяните сензори, особено на този на рейла. Виж на живи данни какво се случва с това налягане, може и на място да го гледаш с форсиране. Празният ход как е, има ли някакви вибрации?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
150ката е с гнп- cp3 трябва да ходи до 1600бара, просто надвишава исканото и затова влиза в авариен.
За пръв път чувам за прекалено високо налягане, досега винаги съм попадал на ниско.
Но след изброените сменени неща, друго не остана...
Провери инсталацията на датчика, регулаторите, кабелите имат навика да се пукат и ако се допират 5волта със сигнала- набива максимума.
За пръв път чувам за прекалено високо налягане, досега винаги съм попадал на ниско.
Но след изброените сменени неща, друго не остана...
Провери инсталацията на датчика, регулаторите, кабелите имат навика да се пукат и ако се допират 5волта със сигнала- набива максимума.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Z3Ro* написа:На 2.0д не знам в какъв порядък трябва да е горивото, но за 3.0д тези 1200 бара са си съвсем в реда на нещата. Предполагам, че си почистил всички букси със спрей на сменяните сензори, особено на този на рейла. Виж на живи данни какво се случва с това налягане, може и на място да го гледаш с форсиране. Празният ход как е, има ли някакви вибрации?
Работи добре.. няма вибрации.. върви много... Свалил съм софтуера и го разгледах.. наляганията са окей.. проблемът е, че на живи данни наляганията се движат перфектно, без никакви отклонения. С повишаване на оборотите го гледам как се движи... и както си е 700 * примерно(, точно колкото иска, лампата святка и забива че е стигнала 1200 (примерно), което за мен означава че или нещо прави мизерия и то не самите датчици.. или бавно се опресняват данните през ОБД-то - в смисъл достатъчно бавно, че да не хванат моментното колебание... ИЛИ както колегата racing_team_vidin казва - някой кабел към сензор да е аут.. но ги мерих всичките до DDE-то ... буксите са почистени със спрей и изглеждат като от магазина.
С доста коли съм имал разправии с кофти проблеми, но тази ми сипа доволно ...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Качи една снимка на цялата грешка през Инпа, ако ти е удобно...
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Здравей, колега. Намери ли решение на проблема? Аз имам подобен проблем, но само когато колата започне да превърта гуми и блокажа я улови. Светва ми дде и колеета е дала доста по-високо налягане на рейла. Колата е с ремап и при ускорение няма такъв проблем. Проблема се появява само, когато превърта.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Колега дали си кодирал дюзите?
И другия въпрос има ли фабрични настройки при смяна на помпа?
Зануляване адаптации на ДДЕ по горивната система?
И другия въпрос има ли фабрични настройки при смяна на помпа?
Зануляване адаптации на ДДЕ по горивната система?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
Re: Проблем с 2.0d, 150hp - високо налягане в рейла
Имам въпрос.
Колата ми е 320д е46 150кс след смяна на турбо качваме колата на стенда и не може да вдигне повече от 140кс на колела.
Колата ми е 320д е46 150кс след смяна на турбо качваме колата на стенда и не може да вдигне повече от 140кс на колела.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани