М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- j.botsoff
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.01.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i Touring
- Мечтае да кара: на Nürburgring
- Детайли за колата: Сиво спортно комбЕ с малки жокери
М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
Колеги здравейте! Имам проблем със студения старт, пали от втория или третия път. Когато двигателя е загрял и е работил до скоро пали от ряз, но има и другото, че дори на топъл мотор, ако не е плаен час примерно пак пали от втория път. Да кажа само, че колата е с газов инжекцион с компютър Стаг 300.
Другият проблем е след като запали. В диапазона от края на синята черта на уреда за t° докато мине първата бяла чертичка оборотите играят много и то надолу, на моменти изгасва ако не държа педала на газта леко натиснат, също така и при включване на фарове, климатроника и други уреди оказват още повече влияние на оборотите. Стъпковият мотор е почистен и си мисля че може би изпуска някой вакуум.
Другият проблем е след като запали. В диапазона от края на синята черта на уреда за t° докато мине първата бяла чертичка оборотите играят много и то надолу, на моменти изгасва ако не държа педала на газта леко натиснат, също така и при включване на фарове, климатроника и други уреди оказват още повече влияние на оборотите. Стъпковият мотор е почистен и си мисля че може би изпуска някой вакуум.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
Колега, може да са десетки неща свързани с датчици, паразитен въздух, горивоподаване, запалване, механичен проблем, газова уредба.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
Тези симптоми и на бензин и на газ ли ги има ?Трудното палене може да заради леко изпускащ клапан на газта ,смесва двете горива и пали трудно ,може да е заради ниско налягане в бензиновата рейка поради задръстен филтър или клапана за налягане на рейката е за смяна ...това са евтините неща ,после се започва със диагностика на всички датчици .........Компютъра на ГИ самообучаващ ли се е ,или от обикновените ?Кога за последно са сменяни свещи ,кабели ,въздушен филтър .филтрите на уредбата ?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
Разкачаш газовата уредба и тогава търсиш проблема.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Velizar_87
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 9.03.2022
- Пол: Мъж
Re: М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
1.Колеги здравейте.виждам темата и до някаде мисля че имам същия проблем със същия двигател.при мен проблема е сутрин когато е студено като я запаля и след определено време започва да играят оборотите и на газ и на бензин но на газ е повече понякога гасне.
2.втория проблем е като я карам на бензин и като сменям от голяма към малка предавка и понякога гасне в движение ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели.
3.двигателя го ревизирах защото имаше шум в мотора като хлабава верига смених я и други неща по двигателя но шума не се не изчезва отново се чува така все едно е хлабава верига чувасе много откъм ваносите.ако някой може да каже точно мнение да пише благодаря.
2.втория проблем е като я карам на бензин и като сменям от голяма към малка предавка и понякога гасне в движение ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели.
3.двигателя го ревизирах защото имаше шум в мотора като хлабава верига смених я и други неща по двигателя но шума не се не изчезва отново се чува така все едно е хлабава верига чувасе много откъм ваносите.ако някой може да каже точно мнение да пише благодаря.
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: М52Б28ту труден студен старт и игра на обороти
Задължително , смяна ревизиране на ваносите с оригинални -о пръстени.
Тракането ти идва заради лагерите вътре във ваносите има едни втулки вътре в тях които притискат лагера ако паднат и малко под размер , се получава луфт , трябва да се внимава за радиален или аксиален проблем след сглабянето му , това става най лесно като сложиш ваноса директно и го движиш на горе на долу и реципрочно ляво дясно луфт в едната посока не трябва да има
Но ваносите дават такива симптоми , студена колата сама губи обороти и пак ги вдига , особенно зимата... заради самото масло и работата му на ваноса , даже може да лъже и датчика на разпределителните валове.
евентуален друг проблем е някой дупка има смучи мноооого въздух през картерната.
Извади буксата на соленойда на ваноса и виж как ще е.
Тракането ти идва заради лагерите вътре във ваносите има едни втулки вътре в тях които притискат лагера ако паднат и малко под размер , се получава луфт , трябва да се внимава за радиален или аксиален проблем след сглабянето му , това става най лесно като сложиш ваноса директно и го движиш на горе на долу и реципрочно ляво дясно луфт в едната посока не трябва да има
Но ваносите дават такива симптоми , студена колата сама губи обороти и пак ги вдига , особенно зимата... заради самото масло и работата му на ваноса , даже може да лъже и датчика на разпределителните валове.
евентуален друг проблем е някой дупка има смучи мноооого въздух през картерната.
Извади буксата на соленойда на ваноса и виж как ще е.
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани