БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 843
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Сладур1 » 08 Фев 2023, 23:20

Колега търси някой с книжка и теглич, платформата е 50 лв. на ден наем. Взема я, закача я идва, товарите колата и се прибирате. Това е възможно най-евтиният вариянт.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Kurtov » 09 Фев 2023, 7:41

Стрелката стои право нагоре от 75 до 113 градуса.
Ако е останала без антифриз и датчика не отчита, според мен би трябвало датчика да покаже, че двигателя е студен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 643
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от ivanski_2 » 09 Фев 2023, 8:45

Сладур1 написа:Колега търси някой с книжка и теглич, платформата е 50 лв. на ден наем. Взема я, закача я идва, товарите колата и се прибирате. Това е възможно най-евтиният вариянт.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.
Аз точно зареди това изкарах Е категория :D
Ех тея бмв та :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от turbonetic » 09 Фев 2023, 12:00

Стрелката стои в средата от 75 до 115 градуса ! Мине ли 110 градуса започва да минава към червено! Нормална работа температура е 96-96 градуса независимо колко е топло и дали си на климатик! Аз като карах М52ту температурата ,не минаваше над 97 градуса ! Поне при М57 температурата ,не трябва да минава 97 градуса !

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 12 Фев 2023, 19:02

Сладур1 написа:Колега търси някой с книжка и теглич, платформата е 50 лв. на ден наем. Взема я, закача я идва, товарите колата и се прибирате. Това е възможно най-евтиният вариянт.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.


A как да изкарам скритото меню? Простете за лаишкия въпрос, но нямам навик като взема нова кола да човъркам и разучавам всичко, май си го отчитам като пропуск това..

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 12 Фев 2023, 19:08

turbonetic написа:Стрелката стои в средата от 75 до 115 градуса ! Мине ли 110 градуса започва да минава към червено! Нормална работа температура е 96-96 градуса независимо колко е топло и дали си на климатик! Аз като карах М52ту температурата ,не минаваше над 97 градуса ! Поне при М57 температурата ,не трябва да минава 97 градуса !


А при каква температура колата прегрява? След 110 градуса ли? Забеавих да спомена, че парното изчезна и почна да духа студено последните минути преди да я загася.

Всички коли които съм карал досега като тръгнат да прегряват и веднага започват да качват температура и по това можеш да ги хванеш. Смисъл, като наближат 100-те градуса, да предприемеш някакви действия.. Явно с БМВ-тата не е така...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от streetz » 14 Фев 2023, 11:42

Mitakas86 написа:A как да изкарам скритото меню?


viewtopic.php?f=34&t=163864&start=30#p2511169
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от turbonetic » 15 Фев 2023, 16:10

Mitakas86 написа:
turbonetic написа:Стрелката стои в средата от 75 до 115 градуса ! Мине ли 110 градуса започва да минава към червено! Нормална работа температура е 96-96 градуса независимо колко е топло и дали си на климатик! Аз като карах М52ту температурата ,не минаваше над 97 градуса ! Поне при М57 температурата ,не трябва да минава 97 градуса !


А при каква температура колата прегрява? След 110 градуса ли? Забеавих да спомена, че парното изчезна и почна да духа студено последните минути преди да я загася.

Всички коли които съм карал досега като тръгнат да прегряват и веднага започват да качват температура и по това можеш да ги хванеш. Смисъл, като наближат 100-те градуса, да предприемеш някакви действия.. Явно с БМВ-тата не е така...


Стрелката почва да мърда след 110 градуса и започва да върви към червеното! Има мотори на БМВ ,които си работят и на 105-6 градуса без никакъв проблем,но за мен лично това са твърде високи градуси ! Карам един бензинов мерцедес от далечната 95г :mhihi: няма значение с трафик без с климатик или без повече от 80-82 градуса ,не мърда ! Като карах БМВ-то М52ту повече от 97градуса,не вдигаше при каквито и режими на каране имаш :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 05 Мар 2023, 22:38

Здравейте група, майсторът се "произнесе" - главата е спукана. Минала е водна проба, и вече е установено. Според него първо се е спукала (защото ѝ било дошло времето), след това е "издухала" гарнитурата, и е започнало рязко да се качва налягането. Оттам се пука една тръба, през която изтича антифриза. Маслото е пресечено, надали това е изненада за някого.

Намерих уикенда "нова" глава, и като мине водна проба я слагаме. Общо взето голямо наливане сега ще пада. Ще си купя колата отново! :shock:
Момчето, което ми продаде главата каза, че има цял двигател на изгодни пари, бил добър според него. Дали да не бях го сменил целия..но поне по моя знам че е сменено и обслужено всичко, а "новия" - тъмна Индия..

Ще ви държа в течение, ако някой има свежи идеи, на линия съм.
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 896
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от SpeedyMan » 06 Мар 2023, 22:17

Да бе дошло й времето... промивка на радиатори, нови термостати, нова водна помпа и нова силиконова перка. Вземи си смени веригите и сегментите и лагерите на коляновия вал. Така и така е разглобена.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 19 Мар 2023, 20:15

Голяма греда момчета, намерих глава, мина водна проба, читава била, айде на шлайф,но.. оттам я върнаха, че имало чат от счупена свещ вътре, и щяла да счупи ножа.. :banghead:
Една седмица не могат да я извадят всякакви "умни глави", и без кола направо "хващаме къра". А сме с две малки деца.. и не дават гаранция че и другата седмица ще стане...абе филм.
Иначе термостати и водна помпа и ремъци ще сменя задължително, веригата е сменяна скоро, лагерите и др. са ОК, но само да стигнем до там...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 09 Апр 2023, 11:36

Здравейте колеги, най-накрая я взех от сервиза! :D :driving:
Всичко ми струваше 1.8
Радиаторът е прочистен, както и цялата охладителна сиситема. Смених спуканата тръба, водната помпа, термостата; шлайф на главата(новата), подгревни свещи смемени до една с нови, нови клапани, пружинки и гумички, гарнитура, обслужване и т.н.
Веригата си е ОК, затова я оставихме оригиналната.
Оказа се за смяна и филтърът на картерните газове, защото старият се беше "затлачил" и "надуваше".
Оказа се, че майсторът на предишния собственик го е попрецакал - сменил стария двигател с друг от морга, БЕЗ да направи абсолютно нищо по него - даже елементарно обслужване и смяна на консумативи дори!
Това го разбирам по втория начин и в последствие.
Но както и да е , дано сега поне по двигателя нямам грижи.

Благодаря още веднъж на всички, които се отзоваха.

За мнения и препоръки съм на линия! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 03 Май 2023, 6:54

След ремонта.. Появи се странна миризма на двигател в купето, като пуснеш да дърпа въздух отвън ( не е от колите пред нас, и на извънградско го прави на пуст път). Преди го нямаше. Не изглежда кой знае какво, но сме с малки деца, и им става лошо заради този проблем. 3 седмици все не мога да го хвана да я погледне. А не ми се ходи при друг, защото той си знае какво е правил. Ако пусна да върти въздуха в купето по-малко се усеща. Някой има ли е същия проблем?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.02.2023

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от Mitakas86 » 07 Авг 2023, 22:26

Здравейте група, оказа се счупена дюза, която тече и затова в купето мирише яко на нафта...Отстранихме този проблем, вървя две седмици без проблем, но се появи друг - колата внезапно изгуби мощност. Като я запаля, трепери и вибрира яко, като тръгна, натискам газта до долу, но няма никой.. ускорява много мудно, никаква следа от предишния ряз. След половин час каране се оправя и тръгва да върви като преди, става пъргава и се "отпушва" все едно... Но после като я загася и запаля след няколко часа, пак същия филм се повтаря..

Някой имал ли се същия проблем?

Може ли да е проблем с турбото? Рециклирано е преди 5000 км, и дюзите са ревизирани при основния ремонт преди няколко месеца...

Благодаря предварително на всички!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 896
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад

Мнение от SpeedyMan » 09 Авг 2023, 17:34

Гарнитурки по изпускателните колектори например - може болтовете да не са затегнати добре и сега да се разхлабват.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook