Проблем след смяна на масло и филтри

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.04.2022
Пол: Мъж

Проблем след смяна на масло и филтри

Мнение от k1b3r » 09 Апр 2023, 8:29

Здравейте хора преблема ми е следния след смяна на масло и филтри (аз си ги сменях) колата започна да ми влиза в авариен режим след като и дам рязко газ светва лампата дде на диагностиката която имам (insta2) ми показва коман рейл. Абсолютно същия проблем го имах преди година и си помислихче съм го решил след като рециклирах дюзите и смених помпата за високото налягане (ГНП) моля да ми дадете съвет какво да правя.
Маслото е castrol 5w40 фитрите всички са на bosch.
Колата е bmw e46 320d 150кс 2002г

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем след смяна на масло и филтри

Мнение от zvetiko » 10 Апр 2023, 11:44

Преди запалване на двигателя, горивната система трябва да се обезвъздуши. Ако го правиш с въртене на стартер или някакво запалване на двигателя, може да се случи това, което описваш- съкращаваш живота на дюзи и ГНП. Със сигурност не е от филтрите и маслото. За правенето- започваш да търсиш какво се е повредило, за да записва тази грешка. Неприятна е защото е обща и може да са доста неща.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 26.01.2017
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на масло и филтри

Мнение от Denis1903 » 10 Апр 2023, 22:07

На колко оборота влиза в авариен режим ? Спира ли цилиндрите ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.04.2022
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на масло и филтри

Мнение от k1b3r » 05 Май 2023, 10:05

След като изтрих грешките с INPA колата се оправи и няма проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.04.2022
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на масло и филтри

Мнение от k1b3r » 05 Май 2023, 10:06

zvetiko написа:Преди запалване на двигателя, горивната система трябва да се обезвъздуши. Ако го правиш с въртене на стартер или някакво запалване на двигателя, може да се случи това, което описваш- съкращаваш живота на дюзи и ГНП. Със сигурност не е от филтрите и маслото. За правенето- започваш да търсиш какво се е повредило, за да записва тази грешка. Неприятна е защото е обща и може да са доста неща.


Ако може колега да ми кажеш как става това обезвъздушаване ще съм благодарен :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблем след смяна на масло и филтри

Мнение от onewg » 21 Май 2023, 7:52

Всички колеги с дизели и пиезо дюзи, трябва много да внимават, защото вътре пиезо дюзата има едно хидравлично компенсаторче, като влезе балонче вътре пиши я бегала дюзата!! (трябва да се отваря)
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Kroki

Последни теми
Facebook