Проблем след смяна на масло и филтри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем след смяна на масло и филтри
Здравейте хора преблема ми е следния след смяна на масло и филтри (аз си ги сменях) колата започна да ми влиза в авариен режим след като и дам рязко газ светва лампата дде на диагностиката която имам (insta2) ми показва коман рейл. Абсолютно същия проблем го имах преди година и си помислихче съм го решил след като рециклирах дюзите и смених помпата за високото налягане (ГНП) моля да ми дадете съвет какво да правя.
Маслото е castrol 5w40 фитрите всички са на bosch.
Колата е bmw e46 320d 150кс 2002г
Маслото е castrol 5w40 фитрите всички са на bosch.
Колата е bmw e46 320d 150кс 2002г
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след смяна на масло и филтри
Преди запалване на двигателя, горивната система трябва да се обезвъздуши. Ако го правиш с въртене на стартер или някакво запалване на двигателя, може да се случи това, което описваш- съкращаваш живота на дюзи и ГНП. Със сигурност не е от филтрите и маслото. За правенето- започваш да търсиш какво се е повредило, за да записва тази грешка. Неприятна е защото е обща и може да са доста неща.
Re: Проблем след смяна на масло и филтри
На колко оборота влиза в авариен режим ? Спира ли цилиндрите ?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Re: Проблем след смяна на масло и филтри
След като изтрих грешките с INPA колата се оправи и няма проблем
Re: Проблем след смяна на масло и филтри
zvetiko написа:Преди запалване на двигателя, горивната система трябва да се обезвъздуши. Ако го правиш с въртене на стартер или някакво запалване на двигателя, може да се случи това, което описваш- съкращаваш живота на дюзи и ГНП. Със сигурност не е от филтрите и маслото. За правенето- започваш да търсиш какво се е повредило, за да записва тази грешка. Неприятна е защото е обща и може да са доста неща.
Ако може колега да ми кажеш как става това обезвъздушаване ще съм благодарен
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблем след смяна на масло и филтри
Всички колеги с дизели и пиезо дюзи, трябва много да внимават, защото вътре пиезо дюзата има едно хидравлично компенсаторче, като влезе балонче вътре пиши я бегала дюзата!! (трябва да се отваря)
Тиез коне искат да ядат....
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Kroki