Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 439
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

Мнение от adko001 » 03 Май 2023, 22:40

Здравейте приятели,

Моля за съвет и мнение. Оставих онзи ден колата си при майстор да ми подмени филтъра за картерни газове, уплътнението на вакуум помпата, както и шалтера на стартера. Качвам се одеве да я тествам, колата беше мъртвец и нямаше никаква мощност, сякаш е в нещо като авариен режим(няма никакви сигнали на таблото за това), турбото изобщо не се усеща по никакъв начин да киква, само вие. Моля за помощ към какво да се насоча, ясно е, че утре ще му върна колата, тъй като нямах контакт с майстора при получаването, но не я е тествал да види, че е скопена. Има ли вариант да е някоя некликнала букса или нещо от рода ? Въпроса е какво са скофтили около самия breather или пък вакуум помпата?

Благодаря Ви!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e90 320d '06
Мечтае да кара: f06 640

Re: Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

Мнение от enerdjy » 03 Май 2023, 23:11

Провери бързата връзка на маркуча, който излиза от кулера и отива към егр, често не се щраква хубаво и излиза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 29.08.2020
Пол: Мъж

Re: Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

Мнение от m57.turbalan » 03 Май 2023, 23:12

Може на мап сензора буксата да не е щракната.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

Мнение от ceco_kd » 04 Май 2023, 10:32

enerdjy написа:Провери бързата връзка на маркуча, който излиза от кулера и отива към егр, често не се щраква хубаво и излиза.
Както и същата такава връзка на входа на кулера, дето идва от турбото....мен там ми е излизало, щото явно не го бях щракнал като хората....но като се замисля при мен светна чек, а датчика за надува е след кулера мисля, така че на колегата предположението е по-меродавно. Но като цяло търси къде се е загубил надува.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 439
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Re: Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

Мнение от adko001 » 04 Май 2023, 23:18

При мен се оказа този маркуч:
Един зъб се беше счупил и не правеше правилно налягане и колата беше спряла, но след смяната му отново се върна
към нормалността :bchug:
Благодаря на отзовалите се колеги, бъдете здрави!

1111111.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Драстична загуба на мощност М47Н 320д 150к.с.

Мнение от SpeedyMan » 05 Май 2023, 7:40

Абе туй не е ли с вакуумно турбо? Там с вакуума стават чудеса..
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook