Прегряване , проблем с охладителна система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
Или си бот или си неграмотен петокласник взел ключовете за татковата кола.......със здраве!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- red_gendo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
ceco_kd написа:Или си бот или си неграмотен петокласник взел ключовете за татковата кола.......със здраве!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
....И с какво твоят коментар е в полза на някой ? По добре ли се почувства ? Хайде напсувай някой в нета или в някой форум, почувсвтай се мъж , явно в живота не можеш .
- red_gendo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
от такива мнения никой няма полза .
днес смених тази перка на радиатора която е барабар с управлението и. Пробвах я , карах я - не прегрява ! Обаче ми се струва , че парното ( на топло ) е много слабо , едва едва . Перката така и не завъртя , загря колата обаче не се включи и тя и това си е . Но пък не прегрява кво . Та си мисля дали няма проблем в термостат , датчик за температурата на антифриза и таралежа. Газовата все още не иска да прехвърли на газ . Като задавена стои когато превключа на газ. една такава се клати и с мъка върви. а жълтата лампинчка на газовия ключ мига - все едно газта свършва. много странно . ИНтересно ми е да чуя ваши мнения
днес смених тази перка на радиатора която е барабар с управлението и. Пробвах я , карах я - не прегрява ! Обаче ми се струва , че парното ( на топло ) е много слабо , едва едва . Перката така и не завъртя , загря колата обаче не се включи и тя и това си е . Но пък не прегрява кво . Та си мисля дали няма проблем в термостат , датчик за температурата на антифриза и таралежа. Газовата все още не иска да прехвърли на газ . Като задавена стои когато превключа на газ. една такава се клати и с мъка върви. а жълтата лампинчка на газовия ключ мига - все едно газта свършва. много странно . ИНтересно ми е да чуя ваши мнения
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
Проследи каква температура ти държи в действителност чрез скритото меню. По стрелка нищо не можеш да прецениш - в огромен температурен диапазон си е все "на средата".Този термостат отваря чак на 105 градуса, така че не очаквай включване на перката до и на тази температура.
След манипулациите обезвъздушена ли е тая система? Надървя ли маркучите?
След манипулациите обезвъздушена ли е тая система? Надървя ли маркучите?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- red_gendo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
Доста неща прочетох. Смених с втора употреба перката на радиатора заедно с управлението и сега и се оказа че колата вече не прегрява. Втори ден държи стрелката по средата. Няма капка изтекъл антифриз сега. Привидно всичко е ок но ....перката отново не се върти ако не е натиснат бутона за включен климатик.
Обезвъздушил съм я като гледах по клип от ютуб . Маркуча стои смачкан доста дълго сега но по някое време се издува и е надут но не и така корав като преди.
Все още оставя съмнението в мен дали има нужда да сменя термостата ( парно т.е. топло има ) и датчика за температура на антифриза който е долу в ляво на маркуча влизащ в радиатора .
И още нещо - газовата все още не иска да прехвърли на газ. Вчера търсих майстор ..от трима един няма свободен в Казанлък. Отпускари ...
Обезвъздушил съм я като гледах по клип от ютуб . Маркуча стои смачкан доста дълго сега но по някое време се издува и е надут но не и така корав като преди.
Все още оставя съмнението в мен дали има нужда да сменя термостата ( парно т.е. топло има ) и датчика за температура на антифриза който е долу в ляво на маркуча влизащ в радиатора .
И още нещо - газовата все още не иска да прехвърли на газ. Вчера търсих майстор ..от трима един няма свободен в Казанлък. Отпускари ...
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
Перката си включва като вдигне градуси, за да ги свали. Като включиш климатика, тя включва на най-висока скорост.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
red_gendo написа:Доста неща прочетох. Смених с втора употреба перката на радиатора заедно с управлението и сега и се оказа че колата вече не прегрява. Втори ден държи стрелката по средата. Няма капка изтекъл антифриз сега. Привидно всичко е ок но ....перката отново не се върти ако не е натиснат бутона за включен климатик.
Обезвъздушил съм я като гледах по клип от ютуб . Маркуча стои смачкан доста дълго сега но по някое време се издува и е надут но не и така корав като преди.
Все още оставя съмнението в мен дали има нужда да сменя термостата ( парно т.е. топло има ) и датчика за температура на антифриза който е долу в ляво на маркуча влизащ в радиатора .
И още нещо - газовата все още не иска да прехвърли на газ. Вчера търсих майстор ..от трима един няма свободен в Казанлък. Отпускари ...
Със 105-градусовия термостат трудно ще дочакаш перката да се включи. Най-доброто което можеш да направиш за това M43 е да смениш термостата с такъв от Е36, на 95 градуса, неуправляем (без нагревател). Тогава двигателят ще ти държи една по-нормална работна температура и перката ще тръгва по-рано. Фланецът към главата е 1 към 1, само режеш щуцера и връзваш маркуча към новия термостат с обикновена скоба. ОЕМ номер на термостата - 11531739755.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- red_gendo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
Голямо благодаря The Heartlistener ! Може би това е добро решение. Мислиш ли , че ще е проблем обаче за газовата система ? Защото тя нали на определени градуси се включва и прехвърля на газ .... Или да търся баш оригинален за моята кола в този случай ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
Това няма нищо общо с газовата уредба. Слагай смело 95-градусовия термостат, няма да съжаляваш.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- red_gendo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
The Heartlistener написа:Това няма нищо общо с газовата уредба. Слагай смело 95-градусовия термостат, няма да съжаляваш.
Сложих точно такъв какъвто каза. Нов. Марката .... CM ... евтина 30 лева но нов пък. Ефект няма обаче - не прегрява и сега но отново не иска да прехвърли на газ. Само ме е яд , че махнах моя оригиналния. Защо трябваше да го сменям не разбраърнах. Явно не е бил в термостата проблема. На компютърна диагностика изчистиха грешките и пак даде грешка - P0304 - грешка в 4 цилиндър. Смених свещите . Изтриха грешките и пак даде същата грешка , на газ сякаш се задънва , сякаш работи на 2 цилиндира наистина . Свети си жълта лампа и не иска да светне зелена. Мина ли на бензин проблемите изчезват - има си и мощност , звука е мек и плавен , изобщо съвсем добре си е на бензин. Къде бъркам ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
А къде видя да казвам че термостатът ще ти реши проблема с прехвърлянето на газ?!? Двигателят ще поддържа по-нормална работна температура, перката ще тръгва по-рано и няма да караш на ръба на прегряването, това имах предвид - един много полезен ъпгрейд за М43 в Е46. След като те е яд - слагай отново оригиналния, карай на 105-110 градуса и не се чуди че ти протичат връзки, казанчета, гарнитури и т.н.
А за проблема който (въпреки заглавието на темата) се оказа "основен" - намери си адекватен газаджия.
А за проблема който (въпреки заглавието на темата) се оказа "основен" - намери си адекватен газаджия.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Прегряване , проблем с охладителна система
red_gendo написа:The Heartlistener написа:Това няма нищо общо с газовата уредба. Слагай смело 95-градусовия термостат, няма да съжаляваш.
Сложих точно такъв какъвто каза. Нов. Марката .... CM ... евтина 30 лева но нов пък. Ефект няма обаче - не прегрява и сега но отново не иска да прехвърли на газ. Само ме е яд , че махнах моя оригиналния. Защо трябваше да го сменям не разбраърнах. Явно не е бил в термостата проблема. На компютърна диагностика изчистиха грешките и пак даде грешка - P0304 - грешка в 4 цилиндър. Смених свещите . Изтриха грешките и пак даде същата грешка , на газ сякаш се задънва , сякаш работи на 2 цилиндира наистина . Свети си жълта лампа и не иска да светне зелена. Мина ли на бензин проблемите изчезват - има си и мощност , звука е мек и плавен , изобщо съвсем добре си е на бензин. Къде бъркам ?
Човека ти казва да сложиш такъв термостат за да не караш на 105-110 градуса постоянно.
Темата мисля е че колата ти прегрява ,не че не иска да минава на газ.
За да не иска или не е обезвъздушена и има въздух,или трябва да отидеш на газаджия да я донастрои. Или си пипнал нещо по газовата без да искаш.
Не виждам от какво трябва да те е яд.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани