Проблем със заключването от дистанционното

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.10.2019
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 E83; BMW 525 E61
Мечтае да кара: BMW M5 E60

Проблем със заключването от дистанционното

Мнение от outofcontrol94 » 14 Дек 2023, 10:23

Здравейте, имам следния проблем с е46 комби.Първоначално колата отключваше и заключваше с дистанционното само след престой, след известно време отказа напълно, с ключа нямам проблеми, също така не работи и прозореца на багажника.От няколко дни забелязах, че вече не се включват и аварийните при заключване с ключа.На диагностика излизат само бушони, които проверих и са здрави, и нямам проблем с грешките, които е записала.Инсталацията в пантите на багажника е проверена, там всичко е наред.Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем със заключването от дистанционното

Мнение от PeReZ » 15 Дек 2023, 14:18

Грешките не звучат така в оригиналните BMW диагностични програми.
BMW не биха написали "Fuse for central locking", а например "Terminal15 open or short circuit to Ground", с което да те насочат, че въпросният модул записва грешка, когато очаква 12V на определен пин, а получи 0V.
От това пък следва, че проверката на предпазител не би могло да е цялата работа, която имаме да свършим, защото може да има прекъснат кабел, може да има изгорели елементи в самия GM и т.н.

Измерваш дали изобщо има 12V на този предпазител. Ако няма, отваряш схемите (WDS) и виждаш кой основен предпазител захранва въпросния. Проверяваш го (те обикновено са в багажника или под седалката (и са огромни)).
Ако пък има 12V, тогава проверяваш в кой пин отива кабелът от този предпазител и измерваш дали на този пин има 12V.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.10.2019
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 E83; BMW 525 E61
Мечтае да кара: BMW M5 E60

Re: Проблем със заключването от дистанционното

Мнение от outofcontrol94 » 16 Дек 2023, 14:36

PeReZ написа:Грешките не звучат така в оригиналните BMW диагностични програми.
BMW не биха написали "Fuse for central locking", а например "Terminal15 open or short circuit to Ground", с което да те насочат, че въпросният модул записва грешка, когато очаква 12V на определен пин, а получи 0V.
От това пък следва, че проверката на предпазител не би могло да е цялата работа, която имаме да свършим, защото може да има прекъснат кабел, може да има изгорели елементи в самия GM и т.н.

Измерваш дали изобщо има 12V на този предпазител. Ако няма, отваряш схемите (WDS) и виждаш кой основен предпазител захранва въпросния. Проверяваш го (те обикновено са в багажника или под седалката (и са огромни)).
Ако пък има 12V, тогава проверяваш в кой пин отива кабелът от този предпазител и измерваш дали на този пин има 12V.
Или другия вариант е да пробвам с друг ГМ модул, на който предполагам ще му трябва кодиране?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook