Мнение за 525 TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Мнение за 525 TDS
Нещо ми е легнало на сърцето и тежи като 525 TDS
Искам малко инфо за това BMW. . , искам да си купя подобно, да е поне '97 год. и с всичките му там глезотийки парата ми е ясна /това не ми го обяснявайте
Интересува ме какво трябва да гледам при покупката, колко ще ми е смяната на първоначалните задължителни работи /филтри, ремъци и т.н./ някакви дефекти или по често срещани проблеми /евентуално ако има такива/ разход и въобще кой с каквото може да помогне
благодарско!!!
Искам малко инфо за това BMW. . , искам да си купя подобно, да е поне '97 год. и с всичките му там глезотийки парата ми е ясна /това не ми го обяснявайте
Интересува ме какво трябва да гледам при покупката, колко ще ми е смяната на първоначалните задължителни работи /филтри, ремъци и т.н./ някакви дефекти или по често срещани проблеми /евентуално ако има такива/ разход и въобще кой с каквото може да помогне
благодарско!!!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Значи колата е супер,
Купе: може би най-успешната 5-ца откакто произвеждат това моделно семейство.
Двигател: За двигателя ще кажа, че е без конкуренция в класа си. Ако чуеш едно Audi A6 как му трака двигателя, дори на 40к км, веднага ще разбереш. Ето ти един съвет: Видиш ли А6 мини покрай предницата и чуй двигателя, после направи същото с една Е39 TDS и веднага ще си отговориш сам Имай предвид, че този двигател М51 се монтираше в предишната 5-ца - Е34, значи мотора е изпитана класика
Обслужване:
Перфектно за поддръжка и не е скъпо. За една година един термостат смених - 80лв (оригинален от Дару, иначе ги има и по 55лв..... виж имаше тема по въпроса). По-скъпи са филтрите за климата, ама ги има и по магазинчетата на ул. Христо Ботев (Lucky пазарува там и е доволен). Биалетките - не са много отговорен детайл, та ги купих от "магазинчетата" х30 лв. бройката. Накладки - въпрос на избор и предпочитания. Друго не се сещам, но ако имаш още ? - питай
Купе: може би най-успешната 5-ца откакто произвеждат това моделно семейство.
Двигател: За двигателя ще кажа, че е без конкуренция в класа си. Ако чуеш едно Audi A6 как му трака двигателя, дори на 40к км, веднага ще разбереш. Ето ти един съвет: Видиш ли А6 мини покрай предницата и чуй двигателя, после направи същото с една Е39 TDS и веднага ще си отговориш сам Имай предвид, че този двигател М51 се монтираше в предишната 5-ца - Е34, значи мотора е изпитана класика
Обслужване:
Перфектно за поддръжка и не е скъпо. За една година един термостат смених - 80лв (оригинален от Дару, иначе ги има и по 55лв..... виж имаше тема по въпроса). По-скъпи са филтрите за климата, ама ги има и по магазинчетата на ул. Христо Ботев (Lucky пазарува там и е доволен). Биалетките - не са много отговорен детайл, та ги купих от "магазинчетата" х30 лв. бройката. Накладки - въпрос на избор и предпочитания. Друго не се сещам, но ако имаш още ? - питай
купето е страшно красиво. . , невероятно излъчване ако мога така да го нарека. . .Този т.нар. "топъл старт" при всички ли е ?! Предницата как е ме интересува т.е. троши ли се яко или е здрава !? Филтъра от тия металните ли е !? На какво да обърна внимание при покупка? Нещо има ли по така знам ли с електроника и т.н.
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
SLY написа:купето е страшно красиво. . , невероятно излъчване ако мога така да го нарека. . .Този т.нар. "топъл старт" при всички ли е ?! Предницата как е ме интересува т.е. троши ли се яко или е здрава !? Филтъра от тия металните ли е !? На какво да обърна внимание при покупка? Нещо има ли по така знам ли с електроника и т.н.
При един мой приятел беше същото. За другите не знам.
Предницата е яка, при нужда сменяш биалетките и ....черта
Филтрите са на елемтите.
При покупка - на всичко: от А до Я.
Какво за електрониката, че не те разбрах.
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
SLY за детайлите свързани с дизеловия двигател не мога да кажа но за другите гледай следното - като купуваш първо закарваш колата да видят в компютъра дали има некви проблеми след това окачването. Има някаква хидравлична рейка която ако е тръгнала при смяна много боли освен ако не намериш втора употреба. Не се притеснявай по принцип това е здрав детайл и не се троши лесно ако няма нещо извънредно. Проверка или най добре промиване и смяна на антифриз, внимавай с обезвъздушаването (аз заради лошо обезвъздушаване сменявах водна помпа и термостат). Гледаш и амортисьори, аз сменях 250лв. парчето + 50лв маншони и ограничители. За година и половина 30000 км две биелетки и некви тампони за около 200лв съм сменил. При мене има силиконов съединител на перката за охлаждане ако даде фира лошо, трябва да видиш дали е за смяна щото е 360лв в Д.Кур а с нея компромис не трябва. Ако купето не е удряно нямаш грижи с ръжда и т.н. Виж само в багажника под резервната гума и при акумулатора може да намериш аргумент за коментар на цената но не е проблем ако е избила ръжда там. Капаците на предните фарове са пластмасови и при бързо каране в България от пясъка по пътищата се матират и фаровете светят по-слабо. Един капак Hella e около 120-130лв чисто нов. Провери и дисковете на предните спирачки. Колата е тежка и при продължително спиране дисковете се загряват и може да се деформират. при балнсирани гуми ако тресе волана на 80 и 120 задължително ги виж. Скоростната кутия по принцип е здрава може чат пат да не влиза първа но не е проблем. Мослото на скоростната кутия не се сменя но провери дали не се нуждае от доливане.
Консумативите са си скъпички - филтри, масла, гуми първо защото са в голямо количество и второ защото трябва да са добри.
Айде ако има нещо неясно питай нали затова е форума. Иначе автомобила е върха като навъртиш 10000км по всякакви пътища ще видиш разликата.
Консумативите са си скъпички - филтри, масла, гуми първо защото са в голямо количество и второ защото трябва да са добри.
Айде ако има нещо неясно питай нали затова е форума. Иначе автомобила е върха като навъртиш 10000км по всякакви пътища ще видиш разликата.
525 TDS (Е39/М51) трябва да се разглежда по отделно Е39 + М51:
- към Е39 могат да бъдат отправени “забележки ”, но те са по- малко отколкото достойнставата на модела.
- “забележките” към М51 обаче натежават доста.Ще спомена 3 които правят най-силно впечатление:
1. Преимуществото на дизеловия двигател пред бензиновия според мен е само едно (пишат AUTOBILD за новото 535Д който е изкючение може би) – ПО – ИКОНОМИЧЕН. При М51 компромиса е в полза на мошноста , което е нормално за фирмената политика на BMW.
2. Работната температура на М51 е на границата на прегряването. Един остарял силиконов съединител на перката , изтекъл фреон на климатика , разбити лагери на водната помпа водят неусетно до предгряване на двигателя.
3. Изключително голяма слабост на BOSCH помпата е резистора за обратна възка на впръсканото гориво. Износва се и не се предлага като резервна част. Предлагат по сервизите смяна на цялата помпа или на управлението и.
Мойта препоръка е не си купувайте Е39/М51. Купете си Е46/М54 или ако ви позволяват възможностите Е39/М54 , Е38 /М62 .
А ако искате дизелов автомобил W202 / 611.960.
МОДЕРАТОРИТЕ ТРИЙТЕ БЪРЗО ЗА ДА НЕ СЕ ВИЖДАТ КРИТИКИ !!!!
- към Е39 могат да бъдат отправени “забележки ”, но те са по- малко отколкото достойнставата на модела.
- “забележките” към М51 обаче натежават доста.Ще спомена 3 които правят най-силно впечатление:
1. Преимуществото на дизеловия двигател пред бензиновия според мен е само едно (пишат AUTOBILD за новото 535Д който е изкючение може би) – ПО – ИКОНОМИЧЕН. При М51 компромиса е в полза на мошноста , което е нормално за фирмената политика на BMW.
2. Работната температура на М51 е на границата на прегряването. Един остарял силиконов съединител на перката , изтекъл фреон на климатика , разбити лагери на водната помпа водят неусетно до предгряване на двигателя.
3. Изключително голяма слабост на BOSCH помпата е резистора за обратна възка на впръсканото гориво. Износва се и не се предлага като резервна част. Предлагат по сервизите смяна на цялата помпа или на управлението и.
Мойта препоръка е не си купувайте Е39/М51. Купете си Е46/М54 или ако ви позволяват възможностите Е39/М54 , Е38 /М62 .
А ако искате дизелов автомобил W202 / 611.960.
МОДЕРАТОРИТЕ ТРИЙТЕ БЪРЗО ЗА ДА НЕ СЕ ВИЖДАТ КРИТИКИ !!!!
T® изтрих ти предишното мнение, защото беше от сорта на "не правете тази грешка с тдс-а", което не предоставя никаква информация на хората който искат да си купят такава кола.
Нямам нишо против критика на които и да е модел, критикувай си колкото искаш, просто обясни точно защо да не си взимат тдс и т.н.
Поздрави!!
Нямам нишо против критика на които и да е модел, критикувай си колкото искаш, просто обясни точно защо да не си взимат тдс и т.н.
Поздрави!!
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
T® написа:525 TDS (Е39/М51) трябва да се разглежда по отделно Е39 + М51:
- към Е39 могат да бъдат отправени “забележки ”, но те са по- малко отколкото достойнставата на модела.
- “забележките” към М51 обаче натежават доста.Ще спомена 3 които правят най-силно впечатление:
1. Преимуществото на дизеловия двигател пред бензиновия според мен е само едно (пишат AUTOBILD за новото 535Д който е изкючение може би) – ПО – ИКОНОМИЧЕН. При М51 компромиса е в полза на мошноста , което е нормално за фирмената политика на BMW.
2. Работната температура на М51 е на границата на прегряването. Един остарял силиконов съединител на перката , изтекъл фреон на климатика , разбити лагери на водната помпа водят неусетно до предгряване на двигателя.
3. Изключително голяма слабост на BOSCH помпата е резистора за обратна възка на впръсканото гориво. Износва се и не се предлага като резервна част. Предлагат по сервизите смяна на цялата помпа или на управлението и.
Мойта препоръка е не си купувайте Е39/М51. Купете си Е46/М54 или ако ви позволяват възможностите Е39/М54 , Е38 /М62 .
А ако искате дизелов автомобил W202 / 611.960.
МОДЕРАТОРИТЕ ТРИЙТЕ БЪРЗО ЗА ДА НЕ СЕ ВИЖДАТ КРИТИКИ !!!!
Е малко ме заболя защото това ми е любимия ,но истината е както винаги посредата.
ТДС-са има някой особености и ти много добре ги изброи, Тогава къв е проблема с перката фреона и другите консумативи??????
Мщността е повече от задоволяваща да не кажа много добра за такава печка. С помпата са възможни проблеми ,но те не са неизлечими! В най лошия случай 1500лв което не е малко разбира се ,но забрави да споменеш за другите моделчета че само едната дюза е 850 лв а не въви повече от тдс-а Цената за самата кола е двойна над 20000лв
Е какво му е хубавото освен цената ако я продаваш разбира се
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани