Въпрос за фабрична аларма и шок датчик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- NAPSTERS
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1585
 - Регистриран на: 3.03.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото запали
 
Въпрос за фабрична аларма и шок датчик
Търсих с тъсачката информация , но не успях да открия отговор.
Та въпроса ми е фабричната аларма имали шок датчик, тоест като я ритнеш да се разпищи, и ако има можели да му се настроива чувствителноста.
А ако няма имали опция да бъде поставен допълнително?
			
		Та въпроса ми е фабричната аларма имали шок датчик, тоест като я ритнеш да се разпищи, и ако има можели да му се настроива чувствителноста.
А ако няма имали опция да бъде поставен допълнително?
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
- NAPSTERS
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1585
 - Регистриран на: 3.03.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото запали
 
сетихсе  един начин по които може да се постави шок датчик. Ако се получи , а няма причина да не стане , ще опиша подробно деиствията.  
			
		- NAPSTERS
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1585
 - Регистриран на: 3.03.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото запали
 
та , имах един шоков датчик които има 3 извода, плюс, минус и изход.
захраних датчика,а изхода му го свързах за едно реленце. единия от контактите на релето свързах на маса(минус) а другия контакт към бутончето на предния капак което е за алармата. следователно щом шок датчика се задеиства, подава инпулс кум релето и то затваря веригата към бутона. все едно сте отворили капака докато алармата е пусната и настава вои
 
по този начин за 15-20 мин. всеки може да си направи ъпгреид на фабричната аларма
			
		захраних датчика,а изхода му го свързах за едно реленце. единия от контактите на релето свързах на маса(минус) а другия контакт към бутончето на предния капак което е за алармата. следователно щом шок датчика се задеиства, подава инпулс кум релето и то затваря веригата към бутона. все едно сте отворили капака докато алармата е пусната и настава вои
по този начин за 15-20 мин. всеки може да си направи ъпгреид на фабричната аларма
- NAPSTERS
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1585
 - Регистриран на: 3.03.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото запали
 
- CheGevara
 - Weißwurst-Fresser
 - 
				
			 - Мнения: 2687
 - Регистриран на: 22.11.2003
 - Местоположение: в рекарото
 - Кара: F40
 
фабричната има един обемен (на тавана зад бутоните на осветлението на купето) и датчик за движение/мърдане (в багажника) на автомобила.
Отделно електронно отчита всяко отваряне на врата или опит за запалване, както и промяна в напрежението на автомобила.
Шок датчик няма!
			
		Отделно електронно отчита всяко отваряне на врата или опит за запалване, както и промяна в напрежението на автомобила.
Шок датчик няма!
- NAPSTERS
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1585
 - Регистриран на: 3.03.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото запали
 
CheGevara написа:фабричната има един обемен (на тавана зад бутоните на осветлението на купето) и датчик за движение/мърдане (в багажника) на автомобила.
Отделно електронно отчита всяко отваряне на врата или опит за запалване, както и промяна в напрежението на автомобила.
Шок датчик няма!
моята вече има и шок датчик
- sean-john
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 950
 - Регистриран на: 5.08.2007
 - Местоположение: Габрово/Атина
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
 - Мечтае да кара: М5
 
Ми моята е с фабричната аларма ама като я шибна по горната греда да речем и почва да пищи:/ също така тези "неща" в двата горни ъгъла отпред за какво са 0.о не са ли обемни датчици,защото такива имах и на е36-тицата
			
		
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



