Питане - изключва 1ва скорост

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.09.2005
Местоположение: София

Питане - изключва 1ва скорост

Мнение от alexb » 09 Сеп 2005, 0:07

Здравейте. Имам един не толкова голям проблем (засега). От време навреме при потегляне на първа скорост лоста се изключва (при това доста стряскащо). Засега не е фатално, но не знам дали няма да стане. Съединителя не дава признаци да е износен, лоста уж влиза защото колата леко отлепя, а и аз го следя дали съм го пъхнал хубаво, но както казах се случва да изключи.
Благодаря за помощта.

дере дънки сред голи мадами
Аватар
Мнения: 2242
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Mamouk » 09 Сеп 2005, 1:12

На мен ми се е случвало същото и наистина е доста стряскащо и гадно, но все си мисля, че не съм я вкарал хубаво :?: интересно дали може да е от някакъв проблем :?:
става дума пак за е39 520и
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 09 Сеп 2005, 7:07

Ами такива признаци даваше колата на един приятел дето беше тръгнал за морето с полвин грам масло в скоростната кутия и по средата на пътя се беше заварила цялата :shock:

Първо почва да изключва една от предавките, после и останалите, след това започва да не ти включва, една по една скоростите, като последна в битката падна задната скорост и последния стадий беше че като запалиш на изключена от скорост кола, тя потегля и се движи с около 10-15 км/ч, докато не натиснеш някой от педалите, тогава загасва. Надявам се, че не е този проблем, иначе той може да се познае и по едно виене което се появява сравнително късно за да си спасиш скоростната кутия от смена ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.09.2005
Местоположение: София

Мнение от alexb » 09 Сеп 2005, 18:18

Това изключване продължава да го прави от време на време и все си мисля че съм я пъхнал добре на 1ва (още повече като знам за проблема).

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.08.2005

Мнение от BatkatA » 14 Сеп 2005, 13:45

Егати ... имам същия проблем... при мене изключва по същия: стряскащо-гаден начин...

Това няма да е лошо да го фикснем и ако някой разбере да казва и да се оправяме барзо че на старта ни късат ;)))

мене ме е страх да се изръчкам на 1-ва...

Гадна работа. Някой казват били някакви тампони, други синхронизации, ма не ми се рискува без да има нешо сигурно ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 04 Дек 2005, 21:02

Муфа/синхронизатор 1-ва.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Дек 2005, 13:52

PARADOX_sf написа:Муфа/синхронизатор 1-ва.
Колегата дава много вероятен отговор,
НО преди всичко искам да ви попитам тези, които се оплаквате от този проблем,
ДАЛИ сте проверявали нивото на маслото в скоростната кутия.....
и дали някога сте я обслужвали?

дере дънки сред голи мадами
Аватар
Мнения: 2242
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Mamouk » 05 Дек 2005, 14:34

ICE написа:
PARADOX_sf написа:Муфа/синхронизатор 1-ва.
Колегата дава много вероятен отговор,
НО преди всичко искам да ви попитам тези, които се оплаквате от този проблем,
ДАЛИ сте проверявали нивото на маслото в скоростната кутия.....
и дали някога сте я обслужвали?


Аз също се замислих за маслото в скоростната кутия. Тъй като не е проверявано, при първа възможност ще се провери и ще пиша дали е от него :!:
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 05 Дек 2005, 20:10

Муфа синхронизатор и евентуално вилка.досега не съм чувал 1-ва да изключва поради намаляло и/или неподходящо масло

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.09.2005
Местоположение: София

Мнение от alexb » 07 Дек 2005, 3:06

Маслото в скоростната беше намаляло но ми казаха че е в нормите. А освен муфа и синхронизатор добавят и зъбно колело на 1вата скорост. Не знам защо ама ми звучи мнооого скъпо :mhihi:.
За пояснение: изключва само когато включваш от нулева на първа. Ако си вкараш 1ва в движение и спреш стоейки на съединител, при тръгване никога не изключва дори да е нагоре по изкачване.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook