Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
Здравейте колеги! Горд собственик съм на 525 tds 143 к.с. 99 г. от три месеца, т.е. новобранец. Изминах 5000 км. всичко беше супер, всичко работи и е о.к., НО от два дни на тихи обороти пали и работи без проблем - оставих я да работи 30 мин. на тихи - няма проблем. При повишаване на оборотите т.е. при потегляне след 100 метра забива муцуната и гасне. Днес разглобихме помпата в резервоара и от двете страни видимо всичко е ок, след което я монтирахме обратно.Чух я да заработи около 1-мин.след което спря .По късно ми донесоха и нов горивен филтър, който не успях да монтирам .Стана късно. При пробата пак угасна.Въпроса ми е ИМА ЛИ МЕЖДИННА ПОМПА И АКО ИМА КЪДЕ СЕ НАМИРА, ИМАТ ЛИ РЕЛЕТА ТЕЗИ ПОМПИ И КЪДЕ СЕ НАМИРАТ, ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ПРОБЛЕМА ДА Е В КЛАПАН И КОЙ? Филтъра ще го сменя утре, всичко изброено по - горе е извършено с 15 литра гориво в резервоара. Ако помпата в резервоара не работи при изчерпване на горивото в дадената камера не би ли следвало да гасне и на тихи. Предварително благодаря за помощта.
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
За печките това си е напълно нормално. Тук пита ли ? search.php Я напиши - гасне 15 литра гориво-- и чети
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
Помпата в резервоара заработва с подаването на контакт заедно с подгревните свещи и работи точно десет секунди при положение,че не стартираш мотора. При стартиране работи постоянно. Износени са четките на помпата, затова и спира понякога и това ще зачестява,ако упорстваш и търсиш проблема другаде. Нова ,качествена помпа,е около 200 лв. Китайските ,не знам. Аз си ремонтирах моята,като смених четките и вече няколко години не ми е правила проблем. Би трябвало да си забелязал,че по голямата част от горивото е в лявата половина.
"Тонът" на някои съфорумци да не те впечатлява. И по другите е така.
Добре дошъл и успех!
"Тонът" на някои съфорумци да не те впечатлява. И по другите е така.
Добре дошъл и успех!
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
Колеги благодаря за отговорите и search.php ми беше полезно да видя мненията на патили.Пия едно кафе и я почвам.Но този път първо ще сменя филтъра за да знам че проблема не е от там.Лек ден.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
При изгоряла помпа в резервоара ТДС-чето трябва да пали и работи, ако има над 15 кила нафта в резервоара. Що не сложиш примерно още едни 15 литра гориво, за да станат около 30 и да видиш дали колата ще проработи. Това след смяната на филтъра де.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mitaka85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
Износени са четките на помпата !!!!!
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
Как се сменят въпросните четки и някои ако има снимки ще е добре.
Че имам една която свалих да пробвам да я отремонтирам.
Че имам една която свалих да пробвам да я отремонтирам.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Помощ колеги гасна!!!!!!!!!!!!!!
След като вече ти е в ръчичките,почваш я от цеДката. Отваряш внимателно и с нещо тънко, корпуса на помпата. После пак внимателно изваждаш и останалото,като запомняш кое как и след кое е,а за по прегледно и лесно-подреждаш.На снимката са подредени по последователност,но едната турбинка е обърната.Да не се подведеш.Като извадиш и моторчето от корпуса,вече ще се ориентираш.Пружинките върху четките издърпваш с много тънка отвертка и местиш в страни да легне на пластмасовия корпус.
Снимките са още топли.Разглобих я заради спорта защото се заформи един много лек спор, относно клапана на тази помпа,в Е36 раздела.
Успех!
Снимките са още топли.Разглобих я заради спорта защото се заформи един много лек спор, относно клапана на тази помпа,в Е36 раздела.
Успех!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани