Проблеми с EWS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Проблеми с EWS

Мнение от Ivo Georgiev » 17 Юли 2012, 23:31

Сменихме двигателя на една кола с М52Б28ТУ. Проблемът е, че палеше понякога, а в момента не пали. При диагностка излизат следните текущи грешки:

1. 209 manipulation protection EWS

2. 128 interface DME - EWS

3. 62 activate solenoid valve secondary air

4. 35 activate reley secondary air pump

Не мога да се свържа с EWS-a, а той си е на мястото и няма прекъснати кабели. Стартерът върти, но двигателят не пали. Ако разкача ЕВС-а не върти. Някакви предложения?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Проблеми с EWS

Мнение от stambo_81dg » 18 Юли 2012, 0:24

Правиш синхронизация на ЕВС-ЕКУ ,после вързваш правилно кабелите на ЕВС и трябва да си ОК ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Проблеми с EWS

Мнение от Ivo Georgiev » 18 Юли 2012, 9:31

Синхронизацията не може да се направи, защото не намира ЕВС-а

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 10.03.2009
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Проблеми с EWS

Мнение от JL » 18 Юли 2012, 10:44

Понеже скоро правихме тази операция ( M52B28TU на мястото на M52B20) се сещам, че трябва да се навърже почти целия конектор D на компа.
кабел D33 - (черен/виолетов) - имобилайзер
кабел D10 - ( също черен/виолетов) - fuel pump relay
добре е да се вържат също D23 - cluth pedal, за да се успокоява мотора между предавките и D24 и D28 brake pedal
Когато го запалиш, ако не иска да се форсира повече от 5200 оборота пиши пак.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблеми с EWS

Мнение от blocke7 » 30 Окт 2013, 17:43

Колеги никои ли не иска да помогне и на мен .. взех мотора м52б28ту сложих го на м52б20 ез9 всичко е навурзано мотора пали карам 1-2 километра загрява и започва да не може да се форсира повече от 1500 оборота като изгася не иска да запали вадя клемата на акумолатора за 1-2-3 минути слагам я и пак пали и пак 1-2 километра и сухстата работа закачихме я на компутар показва 10 грешки .Една от тях изписа ЕВС другите за температурен датчик и el.perkа друга грешка дааде на АБС .. моля помогнете ако имате желание.... благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Проблеми с EWS

Мнение от stambo_81dg » 31 Окт 2013, 8:34

blocke7 написа:Колеги никои ли не иска да помогне и на мен .. взех мотора м52б28ту сложих го на м52б20 ез9 всичко е навурзано мотора пали карам 1-2 километра загрява и започва да не може да се форсира повече от 1500 оборота като изгася не иска да запали вадя клемата на акумолатора за 1-2-3 минути слагам я и пак пали и пак 1-2 километра и сухстата работа закачихме я на компутар показва 10 грешки .Една от тях изписа ЕВС другите за температурен датчик и el.perkа друга грешка дааде на АБС .. моля помогнете ако имате желание.... благодаря


нещо не сте я вързали както трябва :idea:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook