Проблеми с EWS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Проблеми с EWS
Сменихме двигателя на една кола с М52Б28ТУ. Проблемът е, че палеше понякога, а в момента не пали. При диагностка излизат следните текущи грешки:
1. 209 manipulation protection EWS
2. 128 interface DME - EWS
3. 62 activate solenoid valve secondary air
4. 35 activate reley secondary air pump
Не мога да се свържа с EWS-a, а той си е на мястото и няма прекъснати кабели. Стартерът върти, но двигателят не пали. Ако разкача ЕВС-а не върти. Някакви предложения?
1. 209 manipulation protection EWS
2. 128 interface DME - EWS
3. 62 activate solenoid valve secondary air
4. 35 activate reley secondary air pump
Не мога да се свържа с EWS-a, а той си е на мястото и няма прекъснати кабели. Стартерът върти, но двигателят не пали. Ако разкача ЕВС-а не върти. Някакви предложения?
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Проблеми с EWS
Правиш синхронизация на ЕВС-ЕКУ ,после вързваш правилно кабелите на ЕВС и трябва да си ОК 

- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Проблеми с EWS
Синхронизацията не може да се направи, защото не намира ЕВС-а
- JL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Проблеми с EWS
Понеже скоро правихме тази операция ( M52B28TU на мястото на M52B20) се сещам, че трябва да се навърже почти целия конектор D на компа.
кабел D33 - (черен/виолетов) - имобилайзер
кабел D10 - ( също черен/виолетов) - fuel pump relay
добре е да се вържат също D23 - cluth pedal, за да се успокоява мотора между предавките и D24 и D28 brake pedal
Когато го запалиш, ако не иска да се форсира повече от 5200 оборота пиши пак.
кабел D33 - (черен/виолетов) - имобилайзер
кабел D10 - ( също черен/виолетов) - fuel pump relay
добре е да се вържат също D23 - cluth pedal, за да се успокоява мотора между предавките и D24 и D28 brake pedal
Когато го запалиш, ако не иска да се форсира повече от 5200 оборота пиши пак.
Re: Проблеми с EWS
Колеги никои ли не иска да помогне и на мен .. взех мотора м52б28ту сложих го на м52б20 ез9 всичко е навурзано мотора пали карам 1-2 километра загрява и започва да не може да се форсира повече от 1500 оборота като изгася не иска да запали вадя клемата на акумолатора за 1-2-3 минути слагам я и пак пали и пак 1-2 километра и сухстата работа закачихме я на компутар показва 10 грешки .Една от тях изписа ЕВС другите за температурен датчик и el.perkа друга грешка дааде на АБС .. моля помогнете ако имате желание.... благодаря
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Проблеми с EWS
blocke7 написа:Колеги никои ли не иска да помогне и на мен .. взех мотора м52б28ту сложих го на м52б20 ез9 всичко е навурзано мотора пали карам 1-2 километра загрява и започва да не може да се форсира повече от 1500 оборота като изгася не иска да запали вадя клемата на акумолатора за 1-2-3 минути слагам я и пак пали и пак 1-2 километра и сухстата работа закачихме я на компутар показва 10 грешки .Една от тях изписа ЕВС другите за температурен датчик и el.perkа друга грешка дааде на АБС .. моля помогнете ако имате желание.... благодаря
нещо не сте я вързали както трябва

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани