Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Здравейте колеги,
изглежда след толкова години с моята петица 525d 2001-ва, ми се случи и проблема с падащия акумулатор (за 1-2 е тотално мъртъв). Имам зареждачка, след махането на която за няколко дни акумулатора умира.
Изчетох доста от темите и започнах с диагностиката за утечка, но се сблъсках със следния проблем:
Когато колата е напълно "заспала" след 15 минути и съм симулирал затворен багажник, в момента в който прекъсна минуса и свържа кабела и акумулатора през мултицета, се включва много злостно алармата. Тя е вградената от БМВ. Докато тя работи, имам консумация почти 5А и буквално не мога да измеря нищо. Другото което е, че ми спуква ушите.
Също така наблюдавам някои странни неща:
1. След вчерашното падане на акумулатора, дори и след зареждане, централното и на двата ми ключа отказват да работят. Ток обаче има, защото колата е зареждала цяла нощ. По този начин и не мога да изключа алармата с второто задържане на копчето. Когато пробвам да измеря с мултицета, се включва алармата, аварийките, както и навигацията отзад (започва да свети червената лампа и да си чете дисковете ?!!). Колата обаче не се буди (лампата на автоматика не светва). Единствения вариант е консумацията на ток да е толкова голяма, че зарядното да не успява нищо да направи с тези 3,5Аh, с които зарежда.
2. След цяла нощ зареждане, таралежа е напълно студен, не се чува и абсолютно никакво духане и след 16-тата минута.
3. Не мога да чуя и видя абсолютно никаква консумация след 16-тата минута. Но и заради алармата не мога да измеря. Отзад пише, че бушона на алармата е 48, но такъв не можах да намеря, отзад има няколко бушона, но те са без номерация (една бяла кутия). Огледалата са студени, лампата в жабката е изключена когато отворя.
Благодарен съм за всяко мнение!
Поздрави
изглежда след толкова години с моята петица 525d 2001-ва, ми се случи и проблема с падащия акумулатор (за 1-2 е тотално мъртъв). Имам зареждачка, след махането на която за няколко дни акумулатора умира.
Изчетох доста от темите и започнах с диагностиката за утечка, но се сблъсках със следния проблем:
Когато колата е напълно "заспала" след 15 минути и съм симулирал затворен багажник, в момента в който прекъсна минуса и свържа кабела и акумулатора през мултицета, се включва много злостно алармата. Тя е вградената от БМВ. Докато тя работи, имам консумация почти 5А и буквално не мога да измеря нищо. Другото което е, че ми спуква ушите.
Също така наблюдавам някои странни неща:
1. След вчерашното падане на акумулатора, дори и след зареждане, централното и на двата ми ключа отказват да работят. Ток обаче има, защото колата е зареждала цяла нощ. По този начин и не мога да изключа алармата с второто задържане на копчето. Когато пробвам да измеря с мултицета, се включва алармата, аварийките, както и навигацията отзад (започва да свети червената лампа и да си чете дисковете ?!!). Колата обаче не се буди (лампата на автоматика не светва). Единствения вариант е консумацията на ток да е толкова голяма, че зарядното да не успява нищо да направи с тези 3,5Аh, с които зарежда.
2. След цяла нощ зареждане, таралежа е напълно студен, не се чува и абсолютно никакво духане и след 16-тата минута.
3. Не мога да чуя и видя абсолютно никаква консумация след 16-тата минута. Но и заради алармата не мога да измеря. Отзад пише, че бушона на алармата е 48, но такъв не можах да намеря, отзад има няколко бушона, но те са без номерация (една бяла кутия). Огледалата са студени, лампата в жабката е изключена когато отворя.
Благодарен съм за всяко мнение!
Поздрави
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Първо закачаш мултицета и после симулираш заключена кола. След 16-та мин ще си покаже колко е.
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
има ли начин да търсиш в грешната посока? т.е. не голяма консумация а незареждаш генератор?
Учудва ме, че акум. се източва за 1 - 2 дена, а не за една нощ, което е нормално ако има голяма консумация.
Учудва ме, че акум. се източва за 1 - 2 дена, а не за една нощ, което е нормално ако има голяма консумация.
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Благодаря ти за отговора!
Мултицета ми е с едни остри върхове и едвам успявам да изкарам стойност. Дали с изолирбанд мога да постигна нещо, за да ги закрепя? Алармата кога ще спре, когато заключа колата ли (проблема ми е и че централното не работи и се чудя дали да не покарам, за да се "научи" отново ключа)?
Мултицета ми е с едни остри върхове и едвам успявам да изкарам стойност. Дали с изолирбанд мога да постигна нещо, за да ги закрепя? Алармата кога ще спре, когато заключа колата ли (проблема ми е и че централното не работи и се чудя дали да не покарам, за да се "научи" отново ключа)?
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
@2bar написа:има ли начин да търсиш в грешната посока? т.е. не голяма консумация а незареждаш генератор?
Учудва ме, че акум. се източва за 1 - 2 дена, а не за една нощ, което е нормално ако има голяма консумация.
Дали е за 1 нощ или 2 не мога да кажа, защото колата стои в гаража и не ходя принципно всеки ден при нея.
Но аз го зареждам с външно зарядно, веднъж зареден не би трябвало да пада, т.е. заряда го постигам отделно.
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
т.е. акум. го зареждаш, след това колата стои и не се кара и след около 1 или 2 дена е паднал?
ако е така определно е висока консумация, но може да е заминал и акум. ако акум. е нов или сравнително нов, значи остава консумация.
ако е така определно е висока консумация, но може да е заминал и акум. ако акум. е нов или сравнително нов, значи остава консумация.
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Да, колата стои и не се кара.
Акумулатора е на 2 години, до по-миналия петък проблеми нямаше, тогава даже пътувахме за 4 дни, колата стоя 4 дни и си запали супер. Т.е. това се случва след почти 900 км често каране. Според мен някаква повреда се е появила, която причинява консумация.
Акумулатора е на 2 години, до по-миналия петък проблеми нямаше, тогава даже пътувахме за 4 дни, колата стоя 4 дни и си запали супер. Т.е. това се случва след почти 900 км често каране. Според мен някаква повреда се е появила, която причинява консумация.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Алармата си има самостоятелно захранване. Сирената стои под задния десен подкалник, начинът е да изкараш буксата. Трудно ще измериш консумацията с тия остри върхове. Оголи 2 дебели кабела и ги закачи вместо сегашните накрайници и пробвай. Дори и да имаш консумация пак си горе на черешата, защото няма да знаеш откъде идва. Но поне ще махаш предпазители и рано или късно консумацията ще падне и така ще разбереш кой възел има проблем.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
А алармата не мога ли да я елиминирам с някой бушон?
Аз стигна ли до нормална консумация без да ми пищи на главата, вече знам какво да правя - дърпам бушон по бушон.
Аз стигна ли до нормална консумация без да ми пищи на главата, вече знам какво да правя - дърпам бушон по бушон.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
F48 e предпазителя. Като го дръпнеш ще чакаш, защото сирената вътре има акумулаторни батерии!
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Че е 48 видях и на гърба на падащата страница над акумулатора.
Но къде е точно този 48-ми бушон, в бялата кутия над акумулатора? Там пише, че е 5А. В тази бяла кутия с бушони има само 1 петица, но никъде не мога да им видя номерата...
Но къде е точно този 48-ми бушон, в бялата кутия над акумулатора? Там пише, че е 5А. В тази бяла кутия с бушони има само 1 петица, но никъде не мога да им видя номерата...

Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Благодаря! 
Точно за тази "кутия" говоря. По стрелката, която си нарисувал, трябва да отворя едно от тези капачета и вътре е бушона? Или е един от тези, които са един до друг.

Точно за тази "кутия" говоря. По стрелката, която си нарисувал, трябва да отворя едно от тези капачета и вътре е бушона? Или е един от тези, които са един до друг.
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
Ясно - значи трябва да махна единствената петичка, която има на реда с бушоните. Отново благодарности за скрийншотовете.
Просто след като я махнах, алармата не спря, но не съобразих, че си има батерии.
Благодаря - дано довечера успея да я елиминирам, за да се започне с голямото търсене на консуматор.
Не пръв поглед не е таралежа, но да видим.
Просто след като я махнах, алармата не спря, но не съобразих, че си има батерии.
Благодаря - дано довечера успея да я елиминирам, за да се започне с голямото търсене на консуматор.
Не пръв поглед не е таралежа, но да видим.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Паднал акумулатор и изключване на фабричната аларма
хора и аз загазих със подобен проблем..
цяла нощ ми се активираше алармата..
слизам преди малко и колата мълчи...
нито ключ работи ..вътре когато влязох само поцъква нещо като реле..
причината я зная.. правихем диагнистика доста време на контакт сноши и предполагам че е сме сринали акумулатора..
но не иска да ми заключи шофьорската врата с ключа? отворих я механично с ключа, но не иска да я заключи?? според вас нормално ли е?

цяла нощ ми се активираше алармата..
слизам преди малко и колата мълчи...
нито ключ работи ..вътре когато влязох само поцъква нещо като реле..
причината я зная.. правихем диагнистика доста време на контакт сноши и предполагам че е сме сринали акумулатора..
но не иска да ми заключи шофьорската врата с ключа? отворих я механично с ключа, но не иска да я заключи?? според вас нормално ли е?



14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани