Проблем със съединител на БМВ е39 530D

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2012
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530D M-Pack

Проблем със съединител на БМВ е39 530D

Мнение от pr3dat0r » 16 Дек 2014, 0:24

Здравейте на всички . Тази вечер се сблъсках със следния проблем, при смяна от 2-ра на 3-та скорост се усети като ритник в задницата на колата след което съединителя отказа ( слиза до средно положение и е странен на натиск. Някой с някаква идея на какво може да се дължи ? Имам повече от достатъчно инструменти както и повдигач под ръка но не знам къде да търся а не ми се иска да ходя по майстори , че тук в Англия е страшно като цени за труд . Благодря предврително на всички отзовали се и дано някой има идея какво може да е .

Поздрави на всички Ви :waving:


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D

Мнение от don't be » 16 Дек 2014, 15:47

Както го описваш , ще да са помпи на съединителя ( някоя да е изтървала)
За милиони-няма закони.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2012
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530D M-Pack

Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D

Мнение от pr3dat0r » 17 Дек 2014, 1:16

А къде се намират въпросните помпи (знам че са горна и долна и има ли начин да ги проверя ) ако се окажи че не е от тях тогава ще погледна и притискателя. Благодаря Ви за бързите отзиви :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D

Мнение от dicho0o » 17 Дек 2014, 11:37

Горната я търси около сервото(под филтъра на купето от страната на шофьора).
Долната се намира на скоростната кутия,стои отстрани на нея,забелязва се лесно.
Според мен започни с долната,някой да е в колата и да ти натисне педала,а ти да развиеш долу пробката за обезвъздушаване и да видиш дали има налягане.Ако има налягане,а съединителя не се движи(не можеш примерно да включиш на скорост)значи долната помпа е изтървала и не се движи,не бута вилката.
Ако долу пък нямаш налягане,трябва да е горната помпа,да не прави налягане.
Дано съм обяснил добре,ако съм сгрешил някъде нека някой колега ме поправи.
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2012
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530D M-Pack

Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D

Мнение от pr3dat0r » 19 Дек 2014, 3:08

Повече от добре си обяснил, благодаря за което . Още в събота (тогава почивам) ще погледна какво се случва и ще Ви държа в течение на нещата. Искам и да се извиня че не отговарям по бързо понеже по незнайна причина не ми отваря винаги сайта от тук ( Англия ) лош остров :mrgreen:

Весела коледа от мен :) и при първа възможност ще напиша какво съм открил ако изобщо открия нещо де . Силно се надявам да е помпа, това ще е най лекия вариант за мен :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D

Мнение от dicho0o » 19 Дек 2014, 13:59

Другия вариант за проба на долната помпа,е да я свалиш от кутията(на две гайки 8мм се държи) и ти да си отдолу и да й натискаш буталото много силно в нещо,а някой горе на педала съвсем внимателно да натиска,да видиш дали се движи,но това не е сигурен метод,защото усилието при натиска на вилката е много по-голям.
Също така долната помпа като я свалиш може да си личи да е текла от буталцето някъде
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook