За триене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
За триене
Здравейте колеги имам следните проблеми с 530-ската.Автомобила е комби 2000г.Когат отворя багажника вратата не седи отворена,не е с амортисьори а с някакъв друг механизъм.Какво му се прецаква на него и от къде може да се закупи.Също така нямам антена за радиото,обмислям да си сложа оригиналното което е свалено и седи в багажника и да му купя changer че и него го няма.Също така жилото за отваряне на предния капак е скъсано при дръжката.Общо взето това са ми болежките,има един датчик ABS за смяна които съм го поръчал.Също така не ми работят задните ел.стъкла но за тях съм си намерил майстор.
Последна промяна Amateur на 12 Яну 2015, 0:05, променена общо 1 път
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Няколко проблема при Е39
Задната врата на комбито Е с амортисьори, като на другите коли, но тук седят вътре в тавана. Скрили са ги там, а не като на всички останали марки и са 4-ри броя. 2 малки - за отваряне само на стъклото и 2 големи, които заедно с малките отварят цялата задна врата.
Жилото, ако е скъсано при дръжката, ще се наложи малко да поразглобиш там и с едни клещи да го дръпнеш, за да отвори. Мисля, че беше от 3 части и ти ще вземеш само тази, която влиза в купето. Сменяш я, раздвижваш и смазваш цялото жило от край до край, за да не се скъса пак нейде.
Радиото ти кой вариант е и защо е демонтирано?
Жилото, ако е скъсано при дръжката, ще се наложи малко да поразглобиш там и с едни клещи да го дръпнеш, за да отвори. Мисля, че беше от 3 части и ти ще вземеш само тази, която влиза в купето. Сменяш я, раздвижваш и смазваш цялото жило от край до край, за да не се скъса пак нейде.
Радиото ти кой вариант е и защо е демонтирано?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Няколко проблема при Е39
turbo написа:Задната врата на комбито Е с амортисьори, като на другите коли, но тук седят вътре в тавана. Скрили са ги там, а не като на всички останали марки и са 4-ри броя. 2 малки - за отваряне само на стъклото и 2 големи, които заедно с малките отварят цялата задна врата.
Жилото, ако е скъсано при дръжката, ще се наложи малко да поразглобиш там и с едни клещи да го дръпнеш, за да отвори. Мисля, че беше от 3 части и ти ще вземеш само тази, която влиза в купето. Сменяш я, раздвижваш и смазваш цялото жило от край до край, за да не се скъса пак нейде.
Радиото ти кой вариант е и защо е демонтирано?
Много благодаря за инфото за багажника.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Няколко проблема при Е39
някои може ли да разясни как работи тази систма за затваряне на багажника при комбито? за седаните ясно..
и тук ли има помпа и хдравлики
?
и тук ли има помпа и хдравлики
?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Няколко проблема при Е39
Ако става въпрос за затварянето (и отварянето де) с копченце, направено е с хидравлика. При Е38 е по същия начин - с хидравлика.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Няколко проблема при Е39
значи ли че всикчи комбита имат същите хидравлики с помпа като на седаните??
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Няколко проблема при Е39
В Е39 само комбитата имат хидравличен багажник, а самата система не е същата като на Е38 - принципът е същият. Хидравлична помпа, малко тръбички, хидравличен цилиндър и още някоя щуротийка.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Няколко проблема при Е39
Това с хидравликата на багажника на комби, е доста рядко срещата екстра по моему.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани