Проблем- прекъсване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- R.Rafailov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.10.2015
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i touring/Mercedes CLK200
Проблем- прекъсване
Здравейте колеги.
Отдавна чета форума и взимам полезни идеи и решения за проблемите около моята кола, но сега ми се налага и аз да питам нещо, което не успях да намеря никъде.
Колата е е39 520и туринг с газ. инж. Landy Renzo.
Проблемът е следния: Когато колата е студена върви задоволително, но когато загрее започват мъките. Особено като поседя повече из задръстванията. Осезаемо не работи както трябва. Реших, че проблема е в свещите и лулите - замених ги с нови, Бошови. Никакъв резултат. Вчера проверих, че когато започне прекъсването 1 и 2 цилиндър не изпращат сигнал към инжекторите на газоата ( имам резервна тройка и когато закача буксите към нея не се чува чукане).Т.е работи на 4 цилиндъра.
Имам си скенер за кодове BMW scanner 1.4. Излизат ми следните гршки:
ЕЕ[238] Misfire, cyl 1
EF[239] Misfire, cyl 2
E3[227] Ox.-s control deviation, bank 1, too large
12[018] Signal, exaust-camshaft sensor
След като изчистя грешките всичко се оправя и започва да си работи на 6 цилиндъра.
Дайте идея от къде да започна и какво може да е. Благодаря предварително
Edit: Смених бобините на 1ви и 2ри с тези на 3ти и 4ти, проблема отново се появи, но този път така:
CA[202]Ox.sensor bank, control limit.
E3[227] Ox.-s control deviation, bank 1, too large
ЕЕ[238] Misfire, cyl 1
EF[239] Misfire, cyl 2
И сега какво?
Edit2:
След като онзи ден ми свърши газта и така се случва, че все нямам удобна бензиностанция на път, си карам на бензин и О!Чудо - няма никакви проблеми, а вчера бая си повисях из задръстванията. Явно проблема е в газовата, а там е далеч от моята компетенция, т.че ще се ходи на доктор. Ще пиша после да кажа какво е било.
Отдавна чета форума и взимам полезни идеи и решения за проблемите около моята кола, но сега ми се налага и аз да питам нещо, което не успях да намеря никъде.
Колата е е39 520и туринг с газ. инж. Landy Renzo.
Проблемът е следния: Когато колата е студена върви задоволително, но когато загрее започват мъките. Особено като поседя повече из задръстванията. Осезаемо не работи както трябва. Реших, че проблема е в свещите и лулите - замених ги с нови, Бошови. Никакъв резултат. Вчера проверих, че когато започне прекъсването 1 и 2 цилиндър не изпращат сигнал към инжекторите на газоата ( имам резервна тройка и когато закача буксите към нея не се чува чукане).Т.е работи на 4 цилиндъра.
Имам си скенер за кодове BMW scanner 1.4. Излизат ми следните гршки:
ЕЕ[238] Misfire, cyl 1
EF[239] Misfire, cyl 2
E3[227] Ox.-s control deviation, bank 1, too large
12[018] Signal, exaust-camshaft sensor
След като изчистя грешките всичко се оправя и започва да си работи на 6 цилиндъра.
Дайте идея от къде да започна и какво може да е. Благодаря предварително
Edit: Смених бобините на 1ви и 2ри с тези на 3ти и 4ти, проблема отново се появи, но този път така:
CA[202]Ox.sensor bank, control limit.
E3[227] Ox.-s control deviation, bank 1, too large
ЕЕ[238] Misfire, cyl 1
EF[239] Misfire, cyl 2
И сега какво?

Edit2:
След като онзи ден ми свърши газта и така се случва, че все нямам удобна бензиностанция на път, си карам на бензин и О!Чудо - няма никакви проблеми, а вчера бая си повисях из задръстванията. Явно проблема е в газовата, а там е далеч от моята компетенция, т.че ще се ходи на доктор. Ще пиша после да кажа какво е било.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани