Проблем с дюзите на 525TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 15 Яну 2008, 9:51

Ми то тва тука нашто не е нафта. Още повече като си сложиш от някоя пинизчийска нафта за по 1.00-1.20/л. и проблема е почти гарантиран.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Яну 2008, 10:34

Svetlyo написа:Тия дюзи чак толко много ли са проблемни в тия ТДС-и? Все пак нали трябва да е БМВ що толко проблеми с тия дизели? :dunno:

А бе като каже някой, че сестра ти е ку**а, отиди обяснявай, че нямаш сестра!
Колко броя 525 тдс има във форума, колко ли пък са изобщо в България и колко от тези коли са имали проблем с 4-тата дюза да речем (същият въпрос може да се зададе и за 99 % от другите споделени проблеми тук)? Аз поне до сега не съм прочел за този проблем в повече от 6-7 теми, изобщо за двигател М51!
За всяка кола, която се експлоатира повече има много по-голяма вероятност да получи износване на някой възел. Но 1 на 1000 получават даден дефект, за който може да има много причини, независещи от производителя, и е главно следствие от остаряване на материалите. Няма вечни детайли. Всеки детайл има лабораторно определен жизнен цикъл, зависещ от предписаните условия за експолатация и предвиден процент за отказ. Когато действителните условия се различават от предписаните, жизнениеят цикъл се скъсява и вероятността за отказ се увеличава. А пластмасите са най-податливи на стареене, особенно, когато са във високотемпературна среда.
Просто такъв въпрос звучи много несериозно.
На същия принцип може да се каже:
А бе тоя двигател М50 що така често му се налага да се сменят свещите - има няма на 30-40 хкм?
Звучи много тъпо, нали? За това моля, колеги, когато решите да правите генерални изводи първо проучете фактите, съпоставете ги и помислете за причините. И тогава ако сте сигурни, че няма да се изложите много, пишете заключения.
Предварителни се извинявам за спама в тази тема. Няма да предизвиквам повече и да поддържам спор по въпроса.
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от cavali » 15 Яну 2008, 21:59

Колега колко ти взеха за дюзата заедно с работата и в кой сервиз. Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: DUPNIZA
Пол: Мъж
Кара: M POWER
Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE

Мнение от DTM_330CI » 15 Яну 2008, 22:23

350 евро в ИТ оба4е. дюзата на BOSH струва 240 евро а в БМВ 320 евро :D (без разлика). попитаи колегата pit55 тои маи има една дюза в пове4е. :D

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook