Въпрос за турбо
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за турбо
Зравейте: Знам че темата не е за тук , но си мисля че точно тук има хора които , са в час с нещата. Тя и колата не е BMW ама нейсе......
Купих един бус VW-LT 2.5 TDI - 2001г. Върви добре, дори мн.добре за бус, но.........след 2500-2700 об/мин. Преди да стигне тези обор . е като умрял .Просто турбото тогава включва или ......и аз незнам. И понеже никога не съм се занимавал с дизел/ а и ги мразя де/
въпроса ми е . Не трябва ли по рано /примерно 1800 -1900 / да дава :живот: на ДВГ-то ,и от какво може да се дължи това закъснение?
Благодаря:Ви.
Купих един бус VW-LT 2.5 TDI - 2001г. Върви добре, дори мн.добре за бус, но.........след 2500-2700 об/мин. Преди да стигне тези обор . е като умрял .Просто турбото тогава включва или ......и аз незнам. И понеже никога не съм се занимавал с дизел/ а и ги мразя де/
Благодаря:Ви.

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
На турбото има един вакумен регулатор, от който може да се направи корекция, но нека и накой друг да каже как, щото мен от турбо и от помпа ме е страх
.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Нормално е колега турбото да включва около 2500 оборота.Маречков е прав,за да включва по-рано е неодходимо да има намеса от специалист.Въпреки,че при едно по-екстремно каране това ще намали живота на турбината,а може и да повреди двигателя.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

