E39 525ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
E39 525ТДС
помагаите колеги,че вчера ходих на диагностика при един дето му викали професора за БМВ ама лошо ми стана.колата ми има едно накъсване което прави и то като давам постепенно газ(като я смачкам е пушка-направо полудява и няма накъсване),oт 1100-1200 оборота до 1500 оборота максимум накъсва и след 1500 оборота се оправя,свети ми и лампата на еърбега.като ми каза резултатите от компа и лошо ми стана.двете вериги за смяна,двумасова шаиба на коляновия вал(главната дето върти ремъка),датчик в ГНП които показвал температурата на нафтата(дава че е 2 градуса)ама в стара загора нямало кои да го направи и куп други работи,ама те не са от наи важните.колата няма проблем с топъл и студен старт-чакмак е(само да види ключа и пали).при това положение не ми се иска много да ми отварят мотора понеже е пално с разбирачи.чудя се каква да я захващам
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: E39 525ТДС
fiko2000 написа:помагаите колеги,че вчера ходих на диагностика при един дето му викали професора за БМВ ама лошо ми стана.колата ми има едно накъсване което прави и то като давам постепенно газ(като я смачкам е пушка-направо полудява и няма накъсване),oт 1100-1200 оборота до 1500 оборота максимум накъсва и след 1500 оборота се оправя,свети ми и лампата на еърбега.като ми каза резултатите от компа и лошо ми стана.двете вериги за смяна,двумасова шаиба на коляновия вал(главната дето върти ремъка),датчик в ГНП които показвал температурата на нафтата(дава че е 2 градуса)ама в стара загора нямало кои да го направи и куп други работи,ама те не са от наи важните.колата няма проблем с топъл и студен старт-чакмак е(само да види ключа и пали).при това положение не ми се иска много да ми отварят мотора понеже е пално с разбирачи.чудя се каква да я захващам
- датчика имаш проблем с кабелите - погледни някъде ще е прекъснат
-веригите не се "изхабяват"/разпъват как да е.Всеки, който иска да ти вземе лева ще ти каже,че веригите ...
- лампата на еърбега - под седялката е датчика - първо отиди на диагностика може да е просто грешка и да я изтрият, ако ли не разтапицираш седалката и свързваш жиците (най - вероятно е прекъснато нещо или датчика е капут)
- ако демпферната ти шайба не е разлепена или при въртенето си не прави "осморки" не я барай - ако е зле сменяй - 219лв. чистак - бърсак нова
- за прекъсването - първо погледни въздушния филтър, изтупай го и го завърти (има една чиста зона, остава под ламаринката - завърти я и тя да се изцапа
Само го давай спокойно, не се шашкай.Майсторите като видят "перка на мазершмидт на фона на синьото небе" и гледат на ди съдерат кожите.
Честита Баба Марта на всички, живи здрави и берекет голям
......Прекъсването може също да е следствие от "заминала" гарнитура - тая която се намира между ГНП и капака, който закрива/затваря веригите.Страна воден радиатор .....
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани