Катализатора влияе ли за разхода на гориво?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
sajonara написа:.....,верно ще ревев ,ще харчи ....
Няма да реве! По мое лично наблюдение няма никаква разлика в звука след махане на катализатора.
И както каза sajonara слагайте само тръба - резонаторното гърне е чиста проба набутвция и залагане на бъдещи разходи и главоболия. За колите, които са с 4 катализатора - може да се направи компромис за по едно резонатаорно гърне на ауспух.
Ако катализатора е бил заминал, (пък и без да е бил) разхода на гориво пада.
Последна промяна pazokolarov на 13 Мар 2008, 12:42, променена общо 1 път
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
pazokolarov написа:sajonara написа:С резонаторните тръби ли имаш предвид. С тях е както с празен катализатор.Абе най добре е да се пусне една права тръба до края ,верно ще ревев ,ще харчи ама и ще лети.
Няма да реве! По мое лично наблюдение няма никаква разлика в звука след махане на катализатора.
И слагайте само тръба - резонаторното гърне е чиста проба набутвция и залагане на бъдещи разходи и главоболия. За колите, които са с 4 катализатора - може да се направи компромис за по едно резонатаорно гърне на ауспух.
Ако катализатора е бил заминал, (пък и без да е бил) разхода на гориво пада.
Добре ме цитираш,но поне прочете ли каво цитираш. Говорих за права тръба от генерацията до края на ауспуха,без гърнета и кавото и да било.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

