кото падне нафтата под 20 литра и гасне
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Банго
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 565
 - Регистриран на: 6.05.2006
 - Местоположение: София-владая
 - Пол: Мъж
 
кото падне нафтата под 20 литра и гасне
Във голямо затруднение съм на тдс-са кото падне нафтата под 20 литра и гасне ОБАЧЕ смених помпата и ок.След известно време пак почна днес сипах 50лв и какво стана колата пак гасне и има гориво само в едното отделение на резервоара и не прехвърля при помпата но не можах да разбера защо?Клата е Е39 2.5ТДС Помагайте че си е........ МАЙКАТА
			ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
		Re: МНОГО СПЕШНО ПОМОГНЕТЕ
cherveia написа:Във голямо затруднение съм на тдс-са кото падне нафтата под 20 литра и гасне ОБАЧЕ смених помпата и ок.След известно време пак почна днес сипах 50лв и какво стана колата пак гасне и има гориво само в едното отделение на резервоара и не прехвърля при помпата но не можах да разбера защо?Клата е Е39 2.5ТДС Помагайте че си е........ МАЙКАТА
То си го пише бе с`ър , ето http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 99bd0dec5f

- Банго
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 565
 - Регистриран на: 6.05.2006
 - Местоположение: София-владая
 - Пол: Мъж
 
даде ама в тая тема няма нищо конкретно което да пише демек не ми помага  
  
   мерси все пак
			ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
		Колега , като си сменил помпата има ли някаква вероятност новата помпа да не е оригинална или да е някаква друга за съвсем друга кола?
Според мен , ако колата ти гасне като остане малко гориво проблема най вероятно е точно в тази горивоподкачаща помпа в резервоара , като проблема може да е в бушона и. Колата гасне защото има недостиг на гориво до двигателя и когато в резервоара има по малко гориво , ако погледнеш маркуча след горивния филтър най вероятно ще видиш , че има големи мехури с въздух , между нафтата. От там идва и целия проблем в паленето и ако вдигнеш по висока скорост може да се усети придърпване на колата. Все пак може да провериш дали няма запушване по маркучите или в горивния филтър.
			
		Според мен , ако колата ти гасне като остане малко гориво проблема най вероятно е точно в тази горивоподкачаща помпа в резервоара , като проблема може да е в бушона и. Колата гасне защото има недостиг на гориво до двигателя и когато в резервоара има по малко гориво , ако погледнеш маркуча след горивния филтър най вероятно ще видиш , че има големи мехури с въздух , между нафтата. От там идва и целия проблем в паленето и ако вдигнеш по висока скорост може да се усети придърпване на колата. Все пак може да провериш дали няма запушване по маркучите или в горивния филтър.
- Банго
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 565
 - Регистриран на: 6.05.2006
 - Местоположение: София-владая
 - Пол: Мъж
 
///sasho написа:Колега , като си сменил помпата има ли някаква вероятност новата помпа да не е оригинална или да е някаква друга за съвсем друга кола?
Според мен , ако колата ти гасне като остане малко гориво проблема най вероятно е точно в тази горивоподкачаща помпа в резервоара , като проблема може да е в бушона и. Колата гасне защото има недостиг на гориво до двигателя и когато в резервоара има по малко гориво , ако погледнеш маркуча след горивния филтър най вероятно ще видиш , че има големи мехури с въздух , между нафтата. От там идва и целия проблем в паленето и ако вдигнеш по висока скорост може да се усети придърпване на колата. Все пак може да провериш дали няма запушване по маркучите или в горивния филтър.
помпата работи и е чисто нова от дару днес я гледах обаче има гориво само в едната част на резервояра и по тояно не кадето е помпата а в другата и там има 35литра нафта и не може да е изравни незнам защо
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
		- MAGNAT
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 142
 - Регистриран на: 26.10.2005
 - Местоположение: гр. Благоевград
 
аз имам този проблем!при мен не прехвьрля в другото отделение когато се задрьсти цедката на помпата,свалям чистя и вс. е ок!дано сьм ти помогнал!
			Газ,смyкач и ляв мигач
		звънни ми да те светна ква е игратаcherveia написа:///sasho написа:Колега , като си сменил помпата има ли някаква вероятност новата помпа да не е оригинална или да е някаква друга за съвсем друга кола?
Според мен , ако колата ти гасне като остане малко гориво проблема най вероятно е точно в тази горивоподкачаща помпа в резервоара , като проблема може да е в бушона и. Колата гасне защото има недостиг на гориво до двигателя и когато в резервоара има по малко гориво , ако погледнеш маркуча след горивния филтър най вероятно ще видиш , че има големи мехури с въздух , между нафтата. От там идва и целия проблем в паленето и ако вдигнеш по висока скорост може да се усети придърпване на колата. Все пак може да провериш дали няма запушване по маркучите или в горивния филтър.
помпата работи и е чисто нова от дару днес я гледах обаче има гориво само в едната част на резервояра и по тояно не кадето е помпата а в другата и там има 35литра нафта и не може да е изравни незнам защое това ме интересува зашо не иска
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
има в резервоара едни маркучета които прехвърлят горивото там може да имаш проблем или да не си сложил както трябва помпата
			
		- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
- светльо85
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 58
 - Регистриран на: 14.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Bmw 530d Exclusive Edition
 - Мечтае да кара: само бмв
 
sachs написа:звънни ми да те светна ква е игратаcherveia написа:///sasho написа:Колега , като си сменил помпата има ли някаква вероятност новата помпа да не е оригинална или да е някаква друга за съвсем друга кола?
Според мен , ако колата ти гасне като остане малко гориво проблема най вероятно е точно в тази горивоподкачаща помпа в резервоара , като проблема може да е в бушона и. Колата гасне защото има недостиг на гориво до двигателя и когато в резервоара има по малко гориво , ако погледнеш маркуча след горивния филтър най вероятно ще видиш , че има големи мехури с въздух , между нафтата. От там идва и целия проблем в паленето и ако вдигнеш по висока скорост може да се усети придърпване на колата. Все пак може да провериш дали няма запушване по маркучите или в горивния филтър.
помпата работи и е чисто нова от дару днес я гледах обаче има гориво само в едната част на резервояра и по тояно не кадето е помпата а в другата и там има 35литра нафта и не може да е изравни незнам защое това ме интересува зашо не иска
колега кажи на всички каква е играта нали за тва сме колеги
- Alexi
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3867
 - Регистриран на: 20.10.2003
 - Местоположение: Шумен
 - Пол: Мъж
 - Кара: буретата да пресъхват
 
никъв лев не търся бе пич.автора на темата много добре ме познава и го знае тва отлично.проблема е че ако се хвана да пиша точно от къде идва въпросния проблем ми трияаа бая време,а и малоумници кът тебе нищо няма да вденат така че не виждам смисъл.`DaRkMaN написа:колега ти е ама се бори за лев...освен това ми е много смешно някой като е толкова сигурен в нещо което не е видял...
а и няма нужда да го видя тоя умрел тдс за да знам кво му е.вервай ми
0878872864 ми е телефона който иска нека звънне и ше му обяснасветльо85 написа:sachs написа:звънни ми да те светна ква е игратаcherveia написа:///sasho написа:Колега , като си сменил помпата има ли някаква вероятност новата помпа да не е оригинална или да е някаква друга за съвсем друга кола?
Според мен , ако колата ти гасне като остане малко гориво проблема най вероятно е точно в тази горивоподкачаща помпа в резервоара , като проблема може да е в бушона и. Колата гасне защото има недостиг на гориво до двигателя и когато в резервоара има по малко гориво , ако погледнеш маркуча след горивния филтър най вероятно ще видиш , че има големи мехури с въздух , между нафтата. От там идва и целия проблем в паленето и ако вдигнеш по висока скорост може да се усети придърпване на колата. Все пак може да провериш дали няма запушване по маркучите или в горивния филтър.
помпата работи и е чисто нова от дару днес я гледах обаче има гориво само в едната част на резервояра и по тояно не кадето е помпата а в другата и там има 35литра нафта и не може да е изравни незнам защое това ме интересува зашо не иска
колега кажи на всички каква е играта нали за тва сме колеги
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			


