харчи масло и пуши
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			28 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
харчи масло и пуши
Здравейте колеги. Мотора е М52Б20. Разхода на масло скочи до небето ( около литър на няма и 1000км ). Също така като се покара малко колата и като спра на някои светофар почва да пуши от ауспуха. При движение това пушене го няма. Катализатора е махнат и в момента е с права тръба, но днес ще слагам катализаторно гърне. Моля някой, ако има представа какво може да и е на колата да казва щото един майстор ми каза че мотора е тръгнал на ма...та си ма не искам да му повярвам. Благодаря на всички
			
		- 33k
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 12.02.2008
 - Местоположение: Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: .....
 - Мечтае да кара: X6M
 
- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
ееее айде не най-лошото де. няма ли шанс да е от клапана на картерните газове или някой друг датчик или клапан, защото тя колата си върви на пушка.
			
		- im0tep
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1501
 - Регистриран на: 17.05.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: ше Е 39 520 98 г.
 
В първия момент си помислих ,че съм объркал и съм влязал в подфорума на Е36  
 
На диагностика ходил ли си колега? Клапана на картерните газове е хубаво да се смени по принцип и без да прави проблеми.За течове гледал ли си?? Нищо не казваш за проверени евентуални причини ?!?
			
		На диагностика ходил ли си колега? Клапана на картерните газове е хубаво да се смени по принцип и без да прави проблеми.За течове гледал ли си?? Нищо не казваш за проверени евентуални причини ?!?
- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
ходих на диагностика и ми показа датчик колянов вал, който веднага смених и колата тръгна, защото преди никаква я нямаше. нищо друго не показа. майстора ми каза, че мотора е хванал пътя, което много ме притеснява. нека се има предвид, че клапана не е сменян от най-малко 130 000 км ( от както е взета колата ), а преди това бог знае какво е правено по нея.
			
		- im0tep
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1501
 - Регистриран на: 17.05.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: ше Е 39 520 98 г.
 
За течове проверявал ли си??? Иначе като се замисля най-евтино ще ти излезе да почнеш със клапана на картерните газове,защото ако почнеш да отваряш двигателя...не ми се мисли...вложки,сигменти,семеринги(евентуално) ,ризи,гарнитури.....абе,голям филм е !
П.С. :Гледал ли си дали не ти смесва маслото с антифриза??? Погледни си охладителната течност да не е на боза
			
		П.С. :Гледал ли си дали не ти смесва маслото с антифриза??? Погледни си охладителната течност да не е на боза
- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
за течове не съм гледал, защото като почна да пуши и реших, че не тече, но ще погледна. ще погледна и антифриза дали не ги е смесило. незнам дали е съвпадение, но започна да пуши и да гори много масло след като махнахме катализатора и незнам дали нещо не се бъзика ламбдата, но може и пълни глупости да говоря. преди пак харчеше масло, но харчеше около 2 литра на 20 000км. а сега около 1 на 1000 км.
			
		- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Първо иди да ти замерят компресията на двигателя, там ще си покаже със сигурност, дали двигателя е заминал.
Ако има доволна компресия, първо сменяш това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=113348 и след това сменяш гумичките на клапаните.
			
				Ако има доволна компресия, първо сменяш това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=113348 и след това сменяш гумичките на клапаните.
Последна промяна mad_presley на 20 Май 2009, 12:25, променена общо 1 път
					
				
			
		- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
току що бях до колата и огледах маркуча,който е от клапана към капака на клавата. оказа се че е сцепен на едно място. та може ли от това да идва пушенето и харча на масло. и къде могат да ми замерят компресията?
			
		- im0tep
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1501
 - Регистриран на: 17.05.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: ше Е 39 520 98 г.
 
stoifata написа:току що бях до колата и огледах маркуча,който е от клапана към капака на клавата. оказа се че е сцепен на едно място. та може ли от това да идва пушенето и харча на масло. и къде могат да ми замерят компресията?
Това е маркуча който отива към вануса и обикновенно почти винаги е спукан...незнам обаче какво са последствията от това...
- Dozo
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 449
 - Регистриран на: 29.06.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 520i
 
Най-вероятно проблема ще е сдухани сегменти и гумички на клапаните.Няма лошо наистина да смениш и клапана на картерните газове,но май си отиваш за основен ремонт.Какъв е пушека и на какво мирише?После напиши от къде си за да можеме да ти препоръчаме къде примерно да ти видят колата и да ти замерят компресия.Примерно.Дано съм лош пророк,ама описваш моите симптоми. 
			Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
Пушека е бял не мога да определя обаче на какво мирише 
 като я запаля и не пуши. карам си спокойно. Като мине малко време и като спра на някой светофар и почва да пуши отзад. Като тръгна изпушва само при потеглянето и после пак при следващо спиране. Колата е в София и се прави тук. Казвайте къде да ходя да ми мерят компресия и да отивам утре. Мерси на всички.
			
		- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
Dozo написа:но май си отиваш за основен ремонт.
колеги на м52 нали няма възможност за основен ремонт заради алусиловото покритие или греша
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
И аз така си знам за тоя маркуч, ама чудното е, че колата си върви много добре. А за основния ремонт май си се прави докато не се износи покритието. Та сега първо ще меря компресия и то ще си покаже. Айде само някой, ако знае колко е компресията при нормална работа на двигателя да каже. Благодаря
			
		
			28 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

