Проблем с климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Стоян 1982
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 52
 - Регистриран на: 30.10.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 530d
 
Проблем с климатроника
Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е 
			
		
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
за тоя проблем има писано в ТИС даже и там знаеш ли какво е обяснено 
  
   въздуха от средните духалки се завихря и влиза във решетчицата на управлението на климатроника където е датчика за вътрешната температура на колата - следователно климатроника решава че в колата е станало много студено и пуска по-топъл въздух - за решение пишеше че трябва да се промени посоката на средна шофьорска духалка 
   
ПС: пробвай да запушиш решетчиците с нещо за 1 минута и провери дали ще се нормализира положението
			
		ПС: пробвай да запушиш решетчиците с нещо за 1 минута и провери дали ще се нормализира положението
- martinvn
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 151
 - Регистриран на: 8.07.2009
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E87 LCI
 - Детайли за колата: 2011г, 143hp
 
Извинявам се че се намисам в темата, но искам да попитам и за моя климатроник. Нагласям го дори на 28 градуса и пак ме простудява. Направо не се търпи, да не говорим ако го поставя на около 20. Става като фризер. От какво може да е това ? Нещо регулира ли се софтуерно ?
			
		- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
мне, за съжаление климатроника на Е39 е така - или ти е студено или топло, да установиш точното положение граничи с невъзможното 
   и при мен е така
			
		- eddy
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 30.05.2009
 - Местоположение: София
 - Кара: 3.0H6 boxer AWD
 
Re: Проблем с климатроника
Стоян 1982 написа:Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е
Колега под кутията на въздушния филтър или по-скоро под тръбите на този филтър, който отиват към двиг имаш едни клапани, то е едно цяло ама с две чашки, не знам как се казва, сменяш го и се оправя проблема
64 12 8 374 995 това му е номера в ЕТК иначе е воден клапан
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
Re: Проблем с климатроника
eddy написа:Стоян 1982 написа:Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е
Колега под кутията на въздушния филтър или по-скоро под тръбите на този филтър, който отиват към двиг имаш едни клапани, то е едно цяло ама с две чашки, не знам как се казва, сменяш го и се оправя проблема
64 12 8 374 995 това му е номера в ЕТК иначе е воден клапанв буквален превод Wasserventil
колега ако е от клапите на парното за които обясняваш ми се струва , ще духа различно от двете страни(лява и дясна за това са 2 по една за страна ) , а не да разделя крака и прозорец примерно..
- eddy
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 30.05.2009
 - Местоположение: София
 - Кара: 3.0H6 boxer AWD
 
Re: Проблем с климатроника
Sesko написа:eddy написа:Стоян 1982 написа:Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е
Колега под кутията на въздушния филтър или по-скоро под тръбите на този филтър, който отиват към двиг имаш едни клапани, то е едно цяло ама с две чашки, не знам как се казва, сменяш го и се оправя проблема
64 12 8 374 995 това му е номера в ЕТК иначе е воден клапанв буквален превод Wasserventil
колега ако е от клапите на парното за които обясняваш ми се струва , ще духа различно от двете страни(лява и дясна за това са 2 по една за страна ) , а не да разделя крака и прозорец примерно..
Еми колега Е46 не е с двузонов климатр, а е със същите клапи. Мисля отговорих на въпроса ти
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
Re: Проблем с климатроника
eddy написа:
Еми колега Е46 не е с двузонов климатр, а е със същите клапи. Мисля отговорих на въпроса ти
да ама колега тука говорим за е39 а той е с двуозонов , и по това което казваш , излиза че тия клапи регулират въздушния поток към прозорец , крака и т.н. така ли ?
- eddy
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 30.05.2009
 - Местоположение: София
 - Кара: 3.0H6 boxer AWD
 
Re: Проблем с климатроника
Sesko написа:eddy написа:
Еми колега Е46 не е с двузонов климатр, а е със същите клапи. Мисля отговорих на въпроса ти
да ама колега тука говорим за е39 а той е с двуозонов , и по това което казваш , излиза че тия клапи регулират въздушния поток към прозорец , крака и т.н. така ли ?
Да колега и по пътя на логиката щом ползват едно и също нещо, за двузонов и еднозонов значи не регулира зоните. Всъщност не ме интересува дали ми вярваш или не, аз казвам мое мнение и съм 99% сигурен в това което казвам, но все пак това е форум, а не сервиз
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
Няма значение дали ти вярвам или не,  нали гледаме да помогнем на колегата , а на мене ми е интересно  какво общо имат тия клапи с това къде какъв въздух духа (топъл или студен ) . Не се заяждам , просто питам ако можеш да обясниш ще е добре за тези , които не знаят (като мен)  
			
		- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
ами то лесно може да се пробва ве, да запали колата, да я остави на климатик да поработи и да пипне тръбите на парното - и трите трябва да са студени ( е всъщност не чак студени, ама не трябва да парят) ако пари някоя значи клапана не затваря.
			
		- eddy
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 30.05.2009
 - Местоположение: София
 - Кара: 3.0H6 boxer AWD
 
spacepl написа:ами то лесно може да се пробва ве, да запали колата, да я остави на климатик да поработи и да пипне тръбите на парното - и трите трябва да са студени ( е всъщност не чак студени, ама не трябва да парят) ако пари някоя значи клапана не затваря.
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
spacepl написа:ами то лесно може да се пробва ве, да запали колата, да я остави на климатик да поработи и да пипне тръбите на парното - и трите трябва да са студени ( е всъщност не чак студени, ама не трябва да парят) ако пари някоя значи клапана не затваря.
Ако е гореща някоя значи не работят клапаните (т.е не затварят) и следователно ще излезе , че те регулират къде какъв въздух да духа така ли
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
ами те са за ляво и дясно 100% , но знаеш ли, може радиатора за затопляне да е по-близко до изхода за краката, а този на климатика да е по-близко до средните духалки и от там да идва някакъв такъв ефект. Ама нали ви казах че във ТИС пишеше точно за този проблем че БМВ го описват като бъг на климатроника на Е39 и проблема е от струята на средна лява духалка 
ПС: пък и Е46 може да не е с двузонов климатроник, но може да е с двузоново парно - всепак тия клапани са за парното не за климата - не съм запознат с Е46
			
		ПС: пък и Е46 може да не е с двузонов климатроник, но може да е с двузоново парно - всепак тия клапани са за парното не за климата - не съм запознат с Е46
- Gemar
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 615
 - Регистриран на: 10.02.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '98 E39 M52B20
 
Клапите регулират лявата и дясната зона на климатроника. Самия радиатор на климатроника е разделен на 2 части в обща пита и клапите чрез импулси (отворено / затворено) подават съответното количество горещ антифриз към отделните пити за лява и дясна зона.
Hoses f pump and valve/autom.air cond.
			
		Hoses f pump and valve/autom.air cond.
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
