Претрисва на окол 850 оборота (tds)?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- KARAIVANOV
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 30.06.2007
 - Местоположение: Русе, Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ 535д-06г;
 
Претрисва на окол 850 оборота (tds)?
Колеги, като запаля колата и нали работи на малко по високи обороти, от нормалното, тогава тресе леко, след това като падат оборотите не тресе, като загрее и като я застопоря пак на тия обороти, пак тресе. Прави го и топла и студена, само на тия обороти, нито на повече, нито на по-малко, стандартно нали работи на 750 оборота, загряла,з начи много леко подавам газ и задаржам, според мен е към 850 оборота, по нагоре или понадолу няма проблеми. що е то?
			
		- Kartoff
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 454
 - Регистриран на: 31.12.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 535xd LCI
 
Re: Претрисва на окол 850 оборота?
гнп-пло4ката или авансатораKARAIVANOV написа:Колеги като запаля колата и нали работи на малко по високи обороти,от нормалното, тогава тресе леко,след това като падат оборотите не тресе,като загрее и като я застопоря пак на тия обороти,пак тресе.Прави го и топла и студена,само на тия обороти,нито на повече,нито на по-малко,стандартно нали работи на 750 оборота,загряла,значи много леко подавам газ и задаржам,според мен е към 850 оборота,по нагоре или понадолу няма проблеми.що е то?
- pazokolarov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2287
 - Регистриран на: 26.01.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320dA 525xd
 
Най-вероятната причина е "плочката" да е заминала и да не определя правилно количеството гориво. Следва - профилактика на  ГНП и дюзи. И на края - маховик за смяна. Последното се установявя и при тестване за потегляне (за предпочитане по нагорнище) на полусъединител (но трябва да си сигурен, че съединителя е О'к). 
Мховика, ако е за смяна, по-скоро усилва ефекта от неправилната работа на горивната система, но също е фактор.
Надявам се, че си проверил горивния филтър, за да го изключим като "виновник"?
			
		Мховика, ако е за смяна, по-скоро усилва ефекта от неправилната работа на горивната система, но също е фактор.
Надявам се, че си проверил горивния филтър, за да го изключим като "виновник"?
- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
- DrMasster
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 117
 - Регистриран на: 8.04.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: e39 525 tds
 
Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя 
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.
			
		за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.
- KARAIVANOV
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 30.06.2007
 - Местоположение: Русе, Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ 535д-06г;
 
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
Че те друго не казватKARAIVANOV написа:Ходих на диагностика и излезе от плочката.Колко пари варви тая плочка?
Моята  пък забива и гасне кога рядко кога по често,иначе като припомпя педала на газта и си тръгва веднага,обороти не ми мени,сутрин претриса докато позагрее,усетих по някога ми се изфорсирва като сменям предавките на по високи обороти-симптоми за плочка че до колкото чета форума дава фира на 100к а аз ги имам само при мене и незнам на 2 сервиза ходя и на 2-та ми викат плочката е Ок че незнам.Тя може да си е Ок докато си тестват,възможно ли е от това да не могат да я засечат с уреда?
			
		- KARAIVANOV
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 30.06.2007
 - Местоположение: Русе, Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ 535д-06г;
 
Много е евтина тая плочка, за сега ще я карам така, като почне да прави други проблеми ще му мисля тогава.
Мерси колеги.
			
		Мерси колеги.
- pazokolarov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2287
 - Регистриран на: 26.01.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320dA 525xd
 
Имаше пусната тема, в която колега смяташе да изпробва ремонт на "плочката". Мисля, че беше от Плевен или някъде наоколо.
			
		- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
Аз съм колега, засега съм в застой. На първо четене не стана нищо, утре пак в бокса, не съм ви забравил. Закачвах я на стенд и оборотите постоянно танцуват от 5 до7,5.pazokolarov написа:Имаше пусната тема, в която колега смяташе да изпробва ремонт на "плочката". Мисля, че беше от Плевен или някъде наоколо.
- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
dango написа:Моята пък забива и гасне кога рядко кога по често,иначе като припомпя педала на газта и си тръгва веднага,обороти не ми мени,сутрин претриса докато позагрее,усетих по някога ми се изфорсирва като сменям предавките на по високи обороти-симптоми за плочка че до колкото чета форума дава фира на 100к а аз ги имам само при мене и незнам на 2 сервиза ходя и на 2-та ми викат плочката е Ок че незнам.Тя може да си е Ок докато си тестват,възможно ли е от това да не могат да я засечат с уреда?
От плочката е колега,при мене симптомите бяха същите.смених я преди 5 дни(не с нова)-сега поема плавно не забива и е като нова,пък ще видим докога.сега е ок обаче от днеска ми излезна един шум и леко тракане-казаха че е от конзолата и амортисьорчето.ще я карам така за момента,даже я пуснах за продажба,ще се мятам на е46 320д
- pazokolarov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2287
 - Регистриран на: 26.01.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320dA 525xd
 
hobotqnin написа:.....даже я пуснах за продажба,ще се мятам на е46 320д
Аз я направих тази процедура, по-скоро грешка, защото ходих до Германия, но не можах да си намеря 525д и си взех 320да 2002. Не е лоша машинката, обаче след 525 .... все едно от кон - на магаре
И от една друга тема, че да се върнем на тази. Рециклирах главата на ГНП. 360 лв в БОШ. Става въпрос за Варна. Сервиза се намира до затвора. Който е от Варна знае къде се намира.
Но проблемите не свършиха! И така няколко пъти влизах в този сервиз. То си има гаранция като я правят колата. Смениха всичко там с други части които имат. Последно смениха управлението на главата и проблемите свършиха. Цената си остана същата. Много съм доволен. И с това моите проблеми приключиха. Успех на всички. За повече информация и ако някой иска да ме пита нещо може да ми звънне 0898569817!
			
		Но проблемите не свършиха! И така няколко пъти влизах в този сервиз. То си има гаранция като я правят колата. Смениха всичко там с други части които имат. Последно смениха управлението на главата и проблемите свършиха. Цената си остана същата. Много съм доволен. И с това моите проблеми приключиха. Успех на всички. За повече информация и ако някой иска да ме пита нещо може да ми звънне 0898569817!
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			
