Катализатора влияе ли за разхода на гориво?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pinkoml
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46 М54B22
- Мечтае да кара: m6
Катализатора влияе ли за разхода на гориво?
Катализатора влияе ли за разхода на гориво?
Благодаря!
Благодаря!
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
С резонаторните тръби ли имаш предвид. С тях е както с празен катализатор.Абе най добре е да се пусне една права тръба до края ,верно ще ревев ,ще харчи ама и ще лети. 
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Ех, ще трябва да го махам аз моя, че са харчи като умопомрачено и сигурно е запушен сериозно...
А от горивния филтър може ли да харчи повече?
А от горивния филтър може ли да харчи повече?
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
от филтера предполагам че нема да върви и ще гасне, ще играят оборотите или кой знае кво.абе махай катализатора и слагай рез. тръба и си готов.окло 90-120лв. е смяната.А катализатора да не им го дадеш ей така.Искай му поне 50-100лв.У него има платина и те ги изкупуват.
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
еми така ше стане... а иначе нито гасне нито обороти играят, ама ше го сменя ей така за собствено спокойствие щото не знам кога е сменян преди мен. а катализатора ше го кърта тва е ясно!
sajonara написа:С резонаторните тръби ли имаш предвид. С тях е както с празен катализатор.Абе най добре е да се пусне една права тръба до края ,верно ще ревев ,ще харчи ама и ще лети.
и с тия резонаторни тръби без катализатор ще харчи повече така ли че не разбрах. и ще върви малко повече > 2-3 кончета отгоре ?
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Не ше харчи почти като с потрошен катализатор.А за мощноста само ако пуснеш права тръба от колектора до края 
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Катализаторът е сигурно и просто устройство, което не се нуждае от обслужване, но има неща които собствениците трябва да знаят за да се достигне максималният живот на катализатора.
Не използвайте етилиран /оловен/ бензин в автомобила, защото оловото покрива скъпоценните метали в решетката на катализатора, намалява ефективността и поврежда катализатора.
Горивната система и запалването винаги трябва да бъдат в изправност.
Ако има повреда в управлението на двигателя, то освен увеличен разход на гориво се намаляват динамичните характеристики на двигателя, а може да се повреди и катализатора.
Не палете /пускайте/ двигателя чрез бутане или теглене.
Не изключвайте запалването при високи обороти на двигателя.
Не използвайте добавки към горивото и моторното масло, защото присадките може да съдържат вещества, способни да повредят катализатора.
Помнете, че катализаторът е крехък, затова избягвайте ударите при сваляне на катализатора или изпускателната система.
Катализаторът използван на добре регулиран автомобил трябва да служи от 100 до 160 хил. км. пробег.
Катализаторът намалява токсичността на изгорелите газове. В него отровният въглероден окис се окислява до пасивния въглероден двуокис, въглеводородите се окисляват до вода и въглероден двуокис, а пък азотните окиси се разлагат до безвреден азот.
Всяко препятствие поставено на пътя на изгорелите газове от двигателя, намалява мощността му. Такива препятствия са ауспусните тръби, гърнета, резонатори, бленди, катализатори и др.
Не използвайте етилиран /оловен/ бензин в автомобила, защото оловото покрива скъпоценните метали в решетката на катализатора, намалява ефективността и поврежда катализатора.
Горивната система и запалването винаги трябва да бъдат в изправност.
Ако има повреда в управлението на двигателя, то освен увеличен разход на гориво се намаляват динамичните характеристики на двигателя, а може да се повреди и катализатора.
Не палете /пускайте/ двигателя чрез бутане или теглене.
Не изключвайте запалването при високи обороти на двигателя.
Не използвайте добавки към горивото и моторното масло, защото присадките може да съдържат вещества, способни да повредят катализатора.
Помнете, че катализаторът е крехък, затова избягвайте ударите при сваляне на катализатора или изпускателната система.
Катализаторът използван на добре регулиран автомобил трябва да служи от 100 до 160 хил. км. пробег.
Катализаторът намалява токсичността на изгорелите газове. В него отровният въглероден окис се окислява до пасивния въглероден двуокис, въглеводородите се окисляват до вода и въглероден двуокис, а пък азотните окиси се разлагат до безвреден азот.
Всяко препятствие поставено на пътя на изгорелите газове от двигателя, намалява мощността му. Такива препятствия са ауспусните тръби, гърнета, резонатори, бленди, катализатори и др.

sajonara написа:Не ше харчи почти като с потрошен катализатор.А за мощноста само ако пуснеш права тръба от колектора до края
еми точно нали с потрошен харчи 18
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Абе много на дълбоко май го задълбахме.
Слагай нещо да не реве, и си карай спокойно.За вдигане на мощонстта, има толкова допълнителни работи, но всички те са вредни за колата.
- BoyVel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528iA вече:)
sajonara написа:С разбит катализатор Е39 дава градско 15-18 л/100км,
а с нов катализатор 11-12 л/100км.
а това как важи за дизела?
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Е*а ли му мамата? Не съм карал нафта от 10 години, тогава немаше още катализатори в по-старите коли.Все пак 98' карах форд 89' 
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
