ТДС-а загря

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.01.2008

ТДС-а загря

Мнение от Ганчо » 14 Мар 2008, 8:41

Проблема ми е следния карах си някаде с 180-190 поглеждам стрелката на температурата на първата чертичка след средата веднага изключих от скорост и след 1км или 2 стрелката се върна пак в средно положение по борд компютара температурата варираше от 98 до 103 градуса.Та значи можели да е загряла от неработещо виско,между радиаторите не е чистено от около година и половино до сега не ми е загрявала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 14 Мар 2008, 11:22

Почваи с чистене на радиаторите,виско,водна помпа и тн.
обичам BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Мар 2008, 11:37

...точиш антифриза - и вадиш едно по едно и отхвърляш вероятности термостат, помпа, виско го пробвай с вестник, измий радиаторите, така и така си свалил всичко - измий въздухопроводите(тръба- куулер- тръба- АГР- тръба- колектор) и след тая интервенция ще си имаш нов ТДС

Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 14 Мар 2008, 11:47

я да питам аз колата кога наи много се мъчи ?
извънградско с тая скорост 170-180 или градско - тръгни спри тръгни спри :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Ганчо » 14 Мар 2008, 11:56

Виското сега го пробвах с весник и перката спря следователно не работи някои можели да ми каже на колко градуса отваря термостата сега като я карах температурата по БК стигна до 102-3градоса и си ги държи толково.Може ли всичката мизерия да я прави виското?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Мар 2008, 12:25

само да споделя, че да изключваш от скорот при тая Скорост... :shock:
а изключиш ли от скорост водата започва да се върти по бавно което води до по бано охлаждане, най-добре е да намалиш на 2000 - 2500 оборота - някой специалист ще ти каже по добре,
а и колко време го кара с тая скорост?

На това кога се мъчи повече колата... май зависи от задкормилното устройство..... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 14 Мар 2008, 14:05

Здравейте,
Ганчо написа:Виското сега го пробвах с весник и перката спря следователно не работи някои можели да ми каже на колко градуса отваря термостата сега като я карах температурата по БК стигна до 102-3градоса и си ги държи толково.Може ли всичката мизерия да я прави виското?

Теста нали си го направил на загрял двигател?
Другото което е не мисля че загряването в горе описания случай ще е от виското защото с такава скорост виското не би трябвало да има никакво влияние. Термостата ако не ти работи(и е останало на малкия кръг) пак би трябвало да ти загрее преди да достигнеш тези скорости и евентуално да не падне температурата веднага щом си намалил. Според мен или мръсен радиатор или водната помпа нещо не е успяла да смогне :dunno: .
Но най добре е да започнеш от най дребното и стъпка по стъпка да отсраняваш възможните причини. Започни с измиванеот на радиаторите.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 14 Мар 2008, 18:38

Kakto споменха и колегите по-горе, след скорости от около 90 км/ч виското не оказва почти никаква роля за охлаждането на радиатора, тъй като въздухния поток от насрещния въздух е много по-ефективен и по-силен от този, създаван от перката на вискосъединителя.
Ако проблема е във водната помпа, загряването би започнало още от 140 км/ч. Най-вероятно ти е замърсен отвън радиатора на двигателя или пространството м/у двата радиатора. Не ги мий със силна струя!
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 14 Мар 2008, 19:41

колега защо да не се мият със силна струя .. ? тъкмо си мислех да хода некаде на ОМВ пароструика и там да си поиграя сам.. ?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Ганчо » 14 Мар 2008, 20:06

Днес цял ден я карам и няма никакви ядове а освен това видях че на радиатора има нещо като клапан някои можели да ми каже за какво служи тои утре ще мия радиаторите а за виското когато е студен двигателя работи но когато стрелката достигне средата с весник я спирам но и тои ще се сменя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 14 Мар 2008, 20:56

BMW-E39 написа:колега защо да не се мият със силна струя .. ? тъкмо си мислех да хода некаде на ОМВ пароструика и там да си поиграя сам.. ?


виждал си радиатор нали...., по същиа начин изглеждат и изпарителите на климатиците който седят по улицата... ако не си виждал,
Ако насочиш силна струя към радиатора, ше се изкривят пластините който са от алумин и ще станат плътни и няма да може да минава въздух между тях, така охлаждането ще се намали и получаваш шанс да влезнеш в приключение ;) , могат да се изправят после но е много мъчително, а изкривяването им е Изключително лесно....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 14 Мар 2008, 21:17

ясно ясно ! мисля да го напръскам с тоя препарат жълтия Меглио за обезмасляване и тогава да го пръсна с маркуча с вода там струява е нормална а ?!
само че кои радиатор е за климатика и кои за охлаждането ? като съм пред колата тоя отпред или зад него че не съм гледал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 14 Мар 2008, 21:21

BMW-E39 написа:колега защо да не се мият със силна струя .. ? тъкмо си мислех да хода некаде на ОМВ пароструика и там да си поиграя сам.. ?


Нямаш си на представа колко лесно се кривят ламелите на радиатора - най добре е с градински маркуч като разделиш двата радиатора.
На най ниско налягане на водоструйката като се насочи към радиатора(при свалена броня и вентилатор на климата) направо си прави пътечка където минава струята. И аз бях чел и не ми се вярваше да са чак толкова меки но се убедих сам. Веднага спряхме водоструйката и с маркуч градински с накрайник го измих моя.
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 15 Мар 2008, 18:31

мерси колеги а свалянето много ли е сложно ???
смисал аз няма да го правя маистор ама все пак .. ?
и като се свали тоя радиатор после трябва да се обезвъздушава системата нали ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 16 Мар 2008, 12:42

добре де ако не сваляш става ли...че голема играчка :mhihi:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook