Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Здравейте!
Искам да попитам нещто!
Значи имам теч от помпата мислех че е от гарнитурата ама днес забелязах че е от ето тази дупка http://dankoteam.snimka.bg/photos-from- ... 3.20437865
та да питам как може да се оправи и дали може да се затапи с силикон напримерно за временно че не съм в БГ
Благодаря!!
Искам да попитам нещто!
Значи имам теч от помпата мислех че е от гарнитурата ама днес забелязах че е от ето тази дупка http://dankoteam.snimka.bg/photos-from- ... 3.20437865
та да питам как може да се оправи и дали може да се затапи с силикон напримерно за временно че не съм в БГ
Благодаря!!
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
stonik написа:А защо двигателят тресе.Уж всичко е ок а тресе. Това означава ли ,че в цилиндрите не се подава еднакво количество
гориво.Кой елемент точно контролира това нещо? И мойта мина през почистване ,но тресенето остана.
Искам и аз да се включа към въпроса на колегата - при мен е аналогична ситуацията!
Доколкото сващам от други теми/колеги проблема ни се корени в електрониката на ГНП-то. Ако въпросната намотка е ОК, какво остава да е?
При мен има притрисане на празен ход и то само когато колата е загряла много добре. Сега при минусови температури, за да се появаи притрисането, трябва да измина около 200км. т.е. мотора да загрее всико около себеси до определена температура - до тогава колата работи перфектно! Мисля, че колкото е по-висока температурата толкова проводимисдтта на проводниците намалява(правя аналогия с процесорите на компютрите - като прегреят и спират... ако бъркам поправете ме)... от там обаче не знам със съпротивлението какво става - предполага, че се увеличава. Ако съм прав, защо години наред температурното изменение не е влияело и възможно ли е да се смени тази намотка с НЕогигинална от ГНП на БМВ или размишленията ми нямат нищо общо с реалността?
Моля, компетентните в областта да дадът мнението си

- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Колеги, извинявам се че повдигам стара тема, но снимките вече не излизат. Моля ако някой ги има да ги постне пак, или да ми ги изпрати. И при мен от известно време започна да ми гасне когато сменям от 1 на 2 скорост, и съм решил да сваля плочката за да я почистя. Изчетох всички теми за тая прословута плочка, но малко снимков материал ще ми е от полза. Благодаря предварително.
- sash_clev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 29.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
- Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Да, наистина.
Темата е много полезно, но само със снимки.
Темата е много полезно, но само със снимки.
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Колеги, ето един линк, където доста подробно и със снимки е обяснено как се разглобява плочката на Гнп-то:
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
А тук и как се сваля от помпата:
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... n-m51.html
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
А тук и как се сваля от помпата:
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... n-m51.html
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани