Климатроника не изстудява
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроника не изстудява
tsb_bg написа:Колеги не случайно ви посъветвах да проверите има ли същата разлика от в двете зони (от двете стеани на колата) когато климатика е изключен и е оставен да работи само вентилатора на ниска температура, или разликата е само когато включите климатика от ляво или от дясно където не охлажда достатъчно ...
Това са две различни неща
В първия случай най-вероятно причината е заседнал клапан на регулатора на парното в двигателния отсек
Във втория сличай по-скоро е заседнал клапан или прекъснато управление към електрозадвижването на клапите, които насочват въздуха по различните посоки в купето
Колегата е прав най-вероятно причината е в клапана когато го сложите на 16 градуса маркуча от клапана към купето трябва да е студен иначе или клапана е изгорял или е блокирал или пък предпазителя е изгорял и не идва напрежение до него.
Най-лесно се проверява като се откачат маркучите на клапана и се провери дали затваря и отваря като се мести температурата от 16 до 32 градуса.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Климатроника не изстудява
Абе малко се отклонихме от темата за резисторите
Така не ми стана ясно, при моделите с 3 кабела, как да си проверим двигателя на вентилатора ? Тук им викат Variable Auxiliary Fan. При тях няма резистори ами контролер от задната страна на мотора. Един колега беше споменал, че се управлява по честота, и трябва да се подава само импулсно-модулиран сигнал. При мен си имаше на двата кабела постоянно ток. Вентилатора ми помръдваше за 1-2 секунди и пак спираше....Когато карах колата климатика работи, но при естествена циркулация....Как мога да го играя DME/DDE?
Ако нямаме достатъчно фреон в системата, не е ли най-лесно да дадем датчика за налягането Refridgerant pressure sensor при десния фар накъсо за момент, тогава ако проблема е във малкото количество на фреона, вентилаторите ще заработят.

Ако нямаме достатъчно фреон в системата, не е ли най-лесно да дадем датчика за налягането Refridgerant pressure sensor при десния фар накъсо за момент, тогава ако проблема е във малкото количество на фреона, вентилаторите ще заработят.
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Климатроника не изстудява
Благодаря за помоща колеги. Ще пробвам какво е състоянието на клапите, ако не стане нищо ще се ходи на сервиз.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Климатроника не изстудява
Ами аз пробвах и на климатик и само на вентилатор лявата зона все си духа топло. Явно някакви клапи вътре в таблото са заседнали ама идея си нямам как да ги проверя. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Климатроника не изстудява
Колеги, много се извинявам че ще нацапам темета, но моля някои да опише какво точно и в каква последователност се разглабя,, за да се стигне до резисторите!? Прочетох цялата тема и видях кое и къде се мери но не ми стана ясно кое и как се разглабя за да се стигне до прословутите резистори! Днес бях на маистор и перката се включва направо на 3-та степен за малко и то само по налягане (високо), не тръгва с пускането на климатроника! Също така искам да попитам как се промиват радиаторите, с обезмаслител на място възможно ли е да се почистят или е необходимо задължително сваляне на радиаторите?
П.С.
Питам защото за момента съм в Ямбол а тук незнам да има някои с необходимите познания и качествен софтуер за да направи диагностика. Също така искам да съм подготвен и да знам къде и какво ще се пипа по колата ми. Не е първа младост, но ми е първото БМВ и немога да го дам на който и да е да го базика на сляпо!
Ако някой ме насочи към подходящ майстор ще съм благодарен.
П.С.
Питам защото за момента съм в Ямбол а тук незнам да има някои с необходимите познания и качествен софтуер за да направи диагностика. Също така искам да съм подготвен и да знам къде и какво ще се пипа по колата ми. Не е първа младост, но ми е първото БМВ и немога да го дам на който и да е да го базика на сляпо!
Ако някой ме насочи към подходящ майстор ще съм благодарен.
Re: Климатроника не изстудява
Моята перка колеги оня ден видях , че е блокирала въобще не се движи иначе си духа студено , но от както видях че не се върти не пускам климата че да не стане някоя беля . Иначе колеги има ли някакъв вариант да я раздвижа тая перка , че кат гледам доста неща трябва да сваля ако тръгна да я сменям
- vesche
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39tds
Re: Климатроника не изстудява
Здравейте , моята перка също не сработва на първа степен след пускане на климатроника , искам да ви попитам ако я направя да работи на втора степен след пускане на климатроника , бих ли имал някакъв проблем, втора степен ще заместя с трета. С две думи искам да изолирам само най ниската степен , като вентилаора ще има само втора и трета, като втора ще сработва веднага с пускането на климатика.
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Климатроника не изстудява
viewtopic.php?f=35&t=252351&start=15#p3316040.Тук ти отговориха.
Re: Климатроника не изстудява
Здравейте,имам едно питане напалних си системата с фреон,всичко работи нормално,но искам да попитам сложих термуметър на централните духалки,и при включен климатроник на 16 градуса,на изьода на духалките терм. падна до 6 градуса,нормално ли е,и ако не е колко трябва да падне
- lud fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Климатроника не изстудява
На мен ми трябва сервиз във Варна да си напълня климатроника
някой ако може да каже един сервиз ще съм

някой ако може да каже един сервиз ще съм

Последна промяна lud fen на 23 Май 2012, 23:17, променена общо 1 път
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Климатроника не изстудява
dqvola_pz написа:Здравейте,имам едно питане напалних си системата с фреон,всичко работи нормално,но искам да попитам сложих термуметър на централните духалки,и при включен климатроник на 16 градуса,на изьода на духалките терм. падна до 6 градуса,нормално ли е,и ако не е колко трябва да падне
Нормално е колега, карай смело

- daniel.penchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 3.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: Климатроника не изстудява
И кфо стана с перките с трите пина колеги?Май май не могат да се отремонтират по никакъв начин...Ако някой се е сблъсквал с проблемна перка с 3-те пина нека сподели друга ли си е купил и има ли въобще някой който е с отремонтирана такава,щото като гледам за 4 пина са се уточнили нещата с резисторите но ... "по умните перки" май са по умни от нас...
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Климатроника не изстудява
Здравейте колеги. Четох, четох и пак не разбрах...
На мен перката не ми работи въобще. Като и гледам буксата и ми идва да се гръмна. Предния собственик (тиквеник) е правил нещо, рязали са кабели и сега даже не знам каква перка да си купя. С 3 пина, с 4 ли...Това по първия проблем. Другия е, че само на пасажерското място, в краката, духа топло. На другите духалки и на стъклото си духа студено. Къде да го търся проблема? В БГ е лесно. Има много колеги от форума, които могат да решат проблема и да си имам климатик, но тук в Германия е много по трудно и сложно. Ама много...

На мен перката не ми работи въобще. Като и гледам буксата и ми идва да се гръмна. Предния собственик (тиквеник) е правил нещо, рязали са кабели и сега даже не знам каква перка да си купя. С 3 пина, с 4 ли...Това по първия проблем. Другия е, че само на пасажерското място, в краката, духа топло. На другите духалки и на стъклото си духа студено. Къде да го търся проблема? В БГ е лесно. Има много колеги от форума, които могат да решат проблема и да си имам климатик, но тук в Германия е много по трудно и сложно. Ама много...
Не искам много, искам всичко!
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: Климатроника не изстудява
здравейте колеги , от 2 седмици съм притежател на е39 528 и ,но никак не мога да му се нарадвам . Имам според мен голям проблем ,но след съвети на мн ама мн майстори и мн четене по форума стигнах до извода ,че на климатика перката не се върти нито веднага нито след минути , от утре ще го водя на майстор по ел.инсталации , да каже дали е от съпротивления/резистори или въобще перката е блокирала .
Та проблема ,който адски ме притеснява ,че колата от време на време прегрява(стига чертичката преди червено).но не винаги ,една седмица стоя в един от най-големите сервизи в града и там тестваха за някакви изгорели газове в някаде си та всичко е било наред и по компютъра всичко ок и накаря оставало да покарам колата и да следя дали ще прегрее и ако да викат че се получавало влизане на въздух в мотора и от там насетне в радиатора въздушна възглавница и от там прегрявало , а решенито е дасе свали мотора,шлайфане и гарнитури и около 1600 лв .
ИНТЕРЕСНОТО ,че когато го попитах за перката или млъква или сменя темата
Стана много забъркан въпрос , а най-важния отговор за мен е дали е нормално да прегрява винаги или понякога (карам я без да пускам климатик )
тъй като перката на климата помага за охлаждане на радиатора на мотора , а ако започне да прегрява да я гася или да оставям да си работи , но в този случай стрелката си продължава към червеното .
Дано някой отговори !
Та проблема ,който адски ме притеснява ,че колата от време на време прегрява(стига чертичката преди червено).но не винаги ,една седмица стоя в един от най-големите сервизи в града и там тестваха за някакви изгорели газове в някаде си та всичко е било наред и по компютъра всичко ок и накаря оставало да покарам колата и да следя дали ще прегрее и ако да викат че се получавало влизане на въздух в мотора и от там насетне в радиатора въздушна възглавница и от там прегрявало , а решенито е дасе свали мотора,шлайфане и гарнитури и около 1600 лв .
ИНТЕРЕСНОТО ,че когато го попитах за перката или млъква или сменя темата
Стана много забъркан въпрос , а най-важния отговор за мен е дали е нормално да прегрява винаги или понякога (карам я без да пускам климатик )
тъй като перката на климата помага за охлаждане на радиатора на мотора , а ако започне да прегрява да я гася или да оставям да си работи , но в този случай стрелката си продължава към червеното .
Дано някой отговори !
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Климатроника не изстудява
Колега, проблемът ти вероятно няма нищо общо с перката на климатроника, когато взех моята 528 при мен се бяха разлепили магнитите на статора на тая перка в резултатна което нямаше как да я завърти, но дори тогава перката на виското смогваше и на мотора и на климатроника на място и температурата на мотора не мърдаше от средата!
Тоя проблем звучи по-скоро като термостат или виско...
Когато караш с над 50-60 км/ч случвало ли се е да прегрява?
За бмв моторите не е нормално температурата да мърда от 12ч - никога! Нито в здръстване, нито при каране по магистрала, нито при катерене на баир, нито спускане на наклон с ползване на мотора за спирачка - просто температурата не е нормално да мърда при никакви обстоятелства! Така беше и на е36-цата ми и на е46 и сега на е39, а какво ли не са видели, особено е36-цата
П.С. мнението ти не е за тая тема
Тоя проблем звучи по-скоро като термостат или виско...
Когато караш с над 50-60 км/ч случвало ли се е да прегрява?
За бмв моторите не е нормално температурата да мърда от 12ч - никога! Нито в здръстване, нито при каране по магистрала, нито при катерене на баир, нито спускане на наклон с ползване на мотора за спирачка - просто температурата не е нормално да мърда при никакви обстоятелства! Така беше и на е36-цата ми и на е46 и сега на е39, а какво ли не са видели, особено е36-цата

П.С. мнението ти не е за тая тема

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани