Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Шопия

Мнение от Nicco » 23 Окт 2008, 14:31

яко :twisted: Да беше написал темата преди 10-тина дни, нямаше да ходя на сервиз :uups: Моята кола пушеше здраво и гореше масло, сега спря. При теб какво подобрение има, аз смених и маркуча, че беше нацепен целия :roll:
Ако караш твърде бързо, ще те носят много бавно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 23 Окт 2008, 20:56

Nicco написа: При теб какво подобрение има

все едно смених колата :shock:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 24 Окт 2008, 8:51

При мен маи се оказва че няма такъв клапан :help:

Изображение

4- отива в гумения маншон преди дросела
5 отива в маркуча след моторчето за празния ход (там кадето се включва в колектора)

Ако взема да ги запуша тея отвори и да сложа на капака на главата само един филтър ???

Забравих да спомена, че от 4 постоянно ми омаслява дроселовата клапа отвътре :shock: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 24 Окт 2008, 9:20

Ми 5 го запушваш и от двете страни - към капака -щото ще ти омаслява и към колектора щото ще ти смуче въздух, а 4 го пускаш да си капе под колата. Аз при м50 така съм решил проблема :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 25 Окт 2008, 15:34

nParMaTuK написа:Ми 5 го запушваш и от двете страни - към капака -щото ще ти омаслява и към колектора щото ще ти смуче въздух, а 4 го пускаш да си капе под колата. Аз при м50 така съм решил проблема :D
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излиза парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. :confused: :confused:
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 25 Окт 2008, 15:37

Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 25 Окт 2008, 17:29

badsharki написа:Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?

по скоро изчезна свистенето ,виж маркуча да не се е спукал

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 26 Окт 2008, 8:42

shnitzera написа:
badsharki написа:Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?

по скоро изчезна свистенето ,виж маркуча да не се е спукал


Смених и двата маркуча с нови, макар че си бяха напълно здрави, но сега ми седят резервни. Много странна работа, свистенето се чува докато карам, като застана пред двигателя не се чува нищо. Днес ще прегледам пак дали съм стегнал всичко както трябва. Интересното е, че като купих колата това свистене докато ускорявах си го имаше, ама тогава ме кефеше, щото мислех че е нормалноо и беше все едно е турбо или излита самолет, но после постепенно изчезна, и сега се появи пак(след смяната на тоя клапан), ама сега ме притеснява дали е нормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 26 Окт 2008, 9:49

badsharki написа:
shnitzera написа:
badsharki написа:Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?

по скоро изчезна свистенето ,виж маркуча да не се е спукал


Смених и двата маркуча с нови, макар че си бяха напълно здрави, но сега ми седят резервни. Много странна работа, свистенето се чува докато карам, като застана пред двигателя не се чува нищо. Днес ще прегледам пак дали съм стегнал всичко както трябва. Интересното е, че като купих колата това свистене докато ускорявах си го имаше, ама тогава ме кефеше, щото мислех че е нормалноо и беше все едно е турбо или излита самолет, но после постепенно изчезна, и сега се появи пак(след смяната на тоя клапан), ама сега ме притеснява дали е нормално.
Най-вероятно не си затегнал някоя скоба.Аз бях забравил да стегна скобата след дебитомера и се получаваше такова свистене.Успех.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 26 Окт 2008, 18:17

Леле, проблема със свистенето се оказа...мани,мани. Същият ден, като смених клапана, си купих и един ФМ трансмитер, и свистенето се оказа от него, по точно от радиото се чуваше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 26 Окт 2008, 18:23

badsharki написа:Леле, проблема със свистенето се оказа...мани,мани. Същият ден, като смених клапана, си купих и един ФМ трансмитер, и свистенето се оказа от него, по точно от радиото се чуваше.

:mhihi: :mhihi: :mhihi: важно е ,че си хванал проблема

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 26 Окт 2008, 18:34

Все едно камък ми падна от сърцето. Замалко да го изхвърля тоя боклук през прозореца, ама жената писна, че си бил неин. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 26 Окт 2008, 18:45

олеееееее тва е истински маитап, да ти свисти от транзистора :mhihi:
някои друг колега сменил ли го е, да изкаже мнение ? има ли разлики преди/след ?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 3.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от pigeon » 26 Окт 2008, 20:33

Здравейте и от мене !
Аз от 2 месеца се канех да го сменям тоя клапан, и най-после след като видях снимките как се сменя и след като се убедих че няма нужда да посещавам отново "майстори" взех че си го смених ! :mhihi: Да ви кажа първо какви ми бяха симптомите които будиха съмнение в мене за тоя клапан !!!
1. Колата пушеше много след рязко ускоряване когато е загряла !! :shock:
2. Разхода на масло се качи .
3. Мислех че от дебитомера ми са горните проблеми, но след като смених и него нещата нямаха подобрение.
4. Колата просто не вървеше, все едно беше "задръстена".
5.Отварях и двигатела да му се не види и пак нищо...всичко отвътре си беше "почти" като ново. :mhihi:
И така купих си клапана ,сложих си работните дрехи е се започна... :mhihi: При мене отне малко повече от 1 час демонтажа и монтажа, но не ми се откачаше буксата на дебитомера за да не ми показва "грешка" компа (мои мисли и разсъждения),по маркуча на ваноса имаше доста нагар и трябваше да го чистя...
Но след като запалих двигателя и чух звука на двигателя останах много,ама много доволен :mhihi: . Колата не се чуваше да работи, пушека изчезна и започна да работи страхотно !!! Щом жената като се качи в колата ме пита : "Какво си правил по колата????" си правете извода каква разлика имаше при мен !!
Извод: Честно казано не съм предполагал че точно тази част по двигателя играе такава важна роля за добрата работа на самия двигател ! :D
И накрая големи благодарности на "shnitzera " че ми "отвори" очите за този проблем !! :bchug: :driving: :have one:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 26 Окт 2008, 20:44

радвам се ,че съм помогнал и съветвам колегите с М52 да я направят тая процедура за да изпитат удоволствието

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook