Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
При мен маи се оказва че няма такъв клапан
4- отива в гумения маншон преди дросела
5 отива в маркуча след моторчето за празния ход (там кадето се включва в колектора)
Ако взема да ги запуша тея отвори и да сложа на капака на главата само един филтър ???
Забравих да спомена, че от 4 постоянно ми омаслява дроселовата клапа отвътре



4- отива в гумения маншон преди дросела
5 отива в маркуча след моторчето за празния ход (там кадето се включва в колектора)
Ако взема да ги запуша тея отвори и да сложа на капака на главата само един филтър ???
Забравих да спомена, че от 4 постоянно ми омаслява дроселовата клапа отвътре


- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Ми 5 го запушваш и от двете страни - към капака -щото ще ти омаслява и към колектора щото ще ти смуче въздух, а 4 го пускаш да си капе под колата. Аз при м50 така съм решил проблема 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излиза парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат.nParMaTuK написа:Ми 5 го запушваш и от двете страни - към капака -щото ще ти омаслява и към колектора щото ще ти смуче въздух, а 4 го пускаш да си капе под колата. Аз при м50 така съм решил проблема


Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
badsharki написа:Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?
по скоро изчезна свистенето ,виж маркуча да не се е спукал
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
shnitzera написа:badsharki написа:Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?
по скоро изчезна свистенето ,виж маркуча да не се е спукал
Смених и двата маркуча с нови, макар че си бяха напълно здрави, но сега ми седят резервни. Много странна работа, свистенето се чува докато карам, като застана пред двигателя не се чува нищо. Днес ще прегледам пак дали съм стегнал всичко както трябва. Интересното е, че като купих колата това свистене докато ускорявах си го имаше, ама тогава ме кефеше, щото мислех че е нормалноо и беше все едно е турбо или излита самолет, но после постепенно изчезна, и сега се появи пак(след смяната на тоя клапан), ама сега ме притеснява дали е нормално.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Най-вероятно не си затегнал някоя скоба.Аз бях забравил да стегна скобата след дебитомера и се получаваше такова свистене.Успех.badsharki написа:shnitzera написа:badsharki написа:Колега shnitzera, появи ли ти се едно свистене докато ускоряваш след като смени клапана, или аз нещо съм разбазикал докато съм го сменял?
по скоро изчезна свистенето ,виж маркуча да не се е спукал
Смених и двата маркуча с нови, макар че си бяха напълно здрави, но сега ми седят резервни. Много странна работа, свистенето се чува докато карам, като застана пред двигателя не се чува нищо. Днес ще прегледам пак дали съм стегнал всичко както трябва. Интересното е, че като купих колата това свистене докато ускорявах си го имаше, ама тогава ме кефеше, щото мислех че е нормалноо и беше все едно е турбо или излита самолет, но после постепенно изчезна, и сега се появи пак(след смяната на тоя клапан), ама сега ме притеснява дали е нормално.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Леле, проблема със свистенето се оказа...мани,мани. Същият ден, като смених клапана, си купих и един ФМ трансмитер, и свистенето се оказа от него, по точно от радиото се чуваше.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
badsharki написа:Леле, проблема със свистенето се оказа...мани,мани. Същият ден, като смених клапана, си купих и един ФМ трансмитер, и свистенето се оказа от него, по точно от радиото се чуваше.



- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Все едно камък ми падна от сърцето. Замалко да го изхвърля тоя боклук през прозореца, ама жената писна, че си бил неин.




Здравейте и от мене !
Аз от 2 месеца се канех да го сменям тоя клапан, и най-после след като видях снимките как се сменя и след като се убедих че няма нужда да посещавам отново "майстори" взех че си го смених !
Да ви кажа първо какви ми бяха симптомите които будиха съмнение в мене за тоя клапан !!!
1. Колата пушеше много след рязко ускоряване когато е загряла !!
2. Разхода на масло се качи .
3. Мислех че от дебитомера ми са горните проблеми, но след като смених и него нещата нямаха подобрение.
4. Колата просто не вървеше, все едно беше "задръстена".
5.Отварях и двигатела да му се не види и пак нищо...всичко отвътре си беше "почти" като ново.
И така купих си клапана ,сложих си работните дрехи е се започна...
При мене отне малко повече от 1 час демонтажа и монтажа, но не ми се откачаше буксата на дебитомера за да не ми показва "грешка" компа (мои мисли и разсъждения),по маркуча на ваноса имаше доста нагар и трябваше да го чистя...
Но след като запалих двигателя и чух звука на двигателя останах много,ама много доволен
. Колата не се чуваше да работи, пушека изчезна и започна да работи страхотно !!! Щом жената като се качи в колата ме пита : "Какво си правил по колата????" си правете извода каква разлика имаше при мен !!
Извод: Честно казано не съм предполагал че точно тази част по двигателя играе такава важна роля за добрата работа на самия двигател !
И накрая големи благодарности на "shnitzera " че ми "отвори" очите за този проблем !!

Аз от 2 месеца се канех да го сменям тоя клапан, и най-после след като видях снимките как се сменя и след като се убедих че няма нужда да посещавам отново "майстори" взех че си го смених !

1. Колата пушеше много след рязко ускоряване когато е загряла !!

2. Разхода на масло се качи .
3. Мислех че от дебитомера ми са горните проблеми, но след като смених и него нещата нямаха подобрение.
4. Колата просто не вървеше, все едно беше "задръстена".
5.Отварях и двигатела да му се не види и пак нищо...всичко отвътре си беше "почти" като ново.

И така купих си клапана ,сложих си работните дрехи е се започна...

Но след като запалих двигателя и чух звука на двигателя останах много,ама много доволен

Извод: Честно казано не съм предполагал че точно тази част по двигателя играе такава важна роля за добрата работа на самия двигател !

И накрая големи благодарности на "shnitzera " че ми "отвори" очите за този проблем !!



- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
радвам се ,че съм помогнал и съветвам колегите с М52 да я направят тая процедура за да изпитат удоволствието
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани