дневни светлини за е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Някой ако пробва този начин за автоматично включване на светлините от тази тема нека да пише дали става за Е39.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Само аз ли не виждам смисъл от цялата работа? Какво целим? Да пестим ксеноновите крушки или ринговете дето най-вероятно така или иначе ще надживеят колата или пък да направим Е39-тката почти Е60-тка
Като цяло и на новите коли нещо не мога да схвана идеята.. Ма щом Ви кефи - разбирам Ви.

Като цяло и на новите коли нещо не мога да схвана идеята.. Ма щом Ви кефи - разбирам Ви.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
b2 написа:Само аз ли не виждам смисъл от цялата работа? Какво целим? Да пестим ксеноновите крушки или ринговете дето най-вероятно така или иначе ще надживеят колата или пък да направим Е39-тката почти Е60-тка![]()
Като цяло и на новите коли нещо не мога да схвана идеята.. Ма щом Ви кефи - разбирам Ви.

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

всеки си има вкус
не съм сложил на е39 ксенон и рингове за през деня, а за през нощта, сега нека да монтираме и дневни и всичко заспива
така и така не използвам никога дълги защото няма нужда (вечер) та защо да не използваме дългите за дневни светлини?
както при жените.. защо да ползваме само едната дупка, като може да ползваме и двете
не съм сложил на е39 ксенон и рингове за през деня, а за през нощта, сега нека да монтираме и дневни и всичко заспива
така и така не използвам никога дълги защото няма нужда (вечер) та защо да не използваме дългите за дневни светлини?
както при жените.. защо да ползваме само едната дупка, като може да ползваме и двете

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
bmwmania написа:Брат, ти верно си изтрещелНикога не бих сетил за това, но идеята не е никак лоша
Ще следя темата за някакво развитие.
За двете дупки или за светлините?



При наличието на електронен блок за управление, може да се отделят дългите с-ни от останалата инсталация посредством едно или 2 стандартни авторелета.
При общо управление на дългите:
При разделено управлени на дългите:
Диода в схемите е за да може да се програмират режимите на работа от светкавицата.
При общо управление на дългите:

При разделено управлени на дългите:

Диода в схемите е за да може да се програмират режимите на работа от светкавицата.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
E39 с перманентно пуснати дълги?
Това си е жив тормоз на околните. Ама ви предупреждавам - аз срещу такива си пускам моите дълги. А те са ксенонови.

Това си е жив тормоз на околните. Ама ви предупреждавам - аз срещу такива си пускам моите дълги. А те са ксенонови.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Feanor написа:E39 с перманентно пуснати дълги?![]()
Това си е жив тормоз на околните. Ама ви предупреждавам - аз срещу такива си пускам моите дълги. А те са ксенонови.
Колега става въпрос, за много много намалена мощност на лампите, примерно не да ги захранваш с 14V, а с 5V.
На 100% разбира се че ще заслепяват.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Колеги, тука развивате супер сложен въпрос на който решението е супер просто. Това устройство за което съм дал линк по-горе, сам си го монтирах в колата и работи много просто. Нищо не се прекъсва и шунтира. Един кабел към дългите светлини с фабричните бушони на колата, ляв и десен габарит, осветление на заден номер от ключа за включ. на фарове, захранване след контакт от снопа под волана и това е. Много елементарно и просто. Остава въпроса да ли ще има желаещи да се оборудват с тази извънземна технология. Друг е въпроса, че не мога да намеря инсталация за вашия модел, но това не е проблем като се знае какво трябва да се прави. И последно: има модели със софтуерно пускане на фаровете, т.е. на шефа колицата е такава, влиза се в менютата на софта и четеш, просто е.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
tsb_bg братле браво намерил си готин линк и опътване, ама моя ключ на фаровете има само 2 позиции, на Х5-та имам и на ляво, ама тя е 2007
интересно дали ако само се смени ключа ще тръгнат дългите за дневни светлини =)

интересно дали ако само се смени ключа ще тръгнат дългите за дневни светлини =)
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани