Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 14 Апр 2009, 14:06

ми моята е сток батка, а повярваи ми ако покараш друга кола, дори да е по тромава ще ти се стори че върви повече, за това има само един лек - една дръпка с друга 520 сток

моята я дърпах 1 път с тази на сестра ми РАСИ , и му дръпнах, ама тои нещо беше стъпил уж на мокро и с блокаж ала бала и така

сега съм сигорен че ако се дръпнеме с него ще му разцепим гъза, тои сложи едни големи 17' баници..

та да ти кажа аз, бях със същите 16ки 225/55/16, и после като сложих 15ки тези от подписа ми /наи грозните жанти/ с гуми 205/65/15 усетих веднага разлика, колата не се мъчи толкова върви повече, и разхода е по малък, та ако не си фен на джантите си сложи едни 15ки ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Апр 2009, 14:24

Ами надъхал съм се колега - смених датчици, сонди, уплътнения, гарнитурки - де що имаше за смяна съм го сменил - и аудито ми (80-ка яйце 1,8 инжекция - около 90 коня) ускорява към 2 пъти по-добре от бмв-то, не може бмв да пуснат толкова куца кола и то от средния клас. Единствено предполагам че Е34 518 ще го бия. Със сток джантите съм ''16-ките.

ПС: ето тука са писали доста хора които са направили въпросната операция и отзивите са доста добри
http://www.bimmerboard.com/forums/vanos/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Апр 2009, 14:33

twake написа:Ами и при мен няма течове, шумове и т.н. .....................................................


колега - течове и да има не можеш да ги видиш или установиш докато не извадиш ваноса (то всъщност и тогава няма как да ги видиш) течовете са вътре в двигатела, а относно шумовете - те са редки, появяват се само когато маслото изтънее много и доидде време за смяна, след като не си карал колата цяла нощ и на сутринта запалиш се чува едно изчегъртване за много кратко време, около полвин секунда - след това няма шумове, ако има шумове и нататък значи има аксиално биене на ваноса и трябва да се сменят едни пластини между вала и ваноса - има тема някъде тук, при тях шума е като от разтегната верига.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 14 Апр 2009, 14:40

spacepl колега, защо си даваш парите за глупости, а не събереш пари, виждам нави си сложил и т.н. явно имаш мерак, щом толкова те притеснява вървежа, истина е че 520 автомат си е куца работа, защо не сложиш един мотор от 528 + ръчни скорости ? тогава наистина колата ще стане от тролеи на самолет...... а сега я стане нещо, я не .. помисли, бая е39 528 идват от англия на части, и си мисля че за 2000 лв може да направиш твоята чиста 528 , а твоите старите мотор и скорости които сега да са на колата ти, да ги продадеш , и си мисля че за има няма 1000 лв, ще направиш самолет ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Апр 2009, 14:44

Е да ама аз 3 месеца си търсех автомат/стептроник и сега да ставам пак стругар и да ръчкам лостове - няма как :) от автомата и климатроника по-големи екстри нема да знаете, аз за ъпгрейд на двигатела доста съм се замислял само че на 2,5 не на 2,8 и то с двоен ванос искам, дърт съм вече, аз не искам бегачка, просто искам колата ми да върви нормално и като тръгна да правя изпреварване да не отива на 4500-5000 рпм

ПС: найстина всички е39-ки са куци под 3000 оборота, но аз и не съм чувал някои тука да е сменял въпросния О-ринг - така че май ще съм първия - ще пиша има ли ефект :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 14 Апр 2009, 15:15

При мен това цръкване при студен старт го има, мисля, но пък не чувствам да е тромава колата повече отколкото се очаква. Другата кола, която карам е Супърб 1.9ТДИ 130 коне, 280Нм, автоматик. Вярно рита повече, но нормално за 90Нм отгоре. Много се надявам да успееш да дойдеш на събора, spacepl!!! Много те уважавам, без да те познавам, а и ще покараш и други 520-ки та да направиш сравнение.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 14 Апр 2009, 15:24

Моята и тя същата... доде качи 3к... мъка малко :mhihi: затова ще следя колегата надявам се да постне като направи "операцията" :) че да видя ако има ефект ще се прави и на мойта то и без това ваноса ми трака... успех колега ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Апр 2009, 15:28

благодарско за хубавата приказка, ще направя всичко възможно да дойда на събора, и без тва съм канен на дълъг гергьов ден в едно селце до Сливен, от Плевен ще мина през Калояново да се съберем и да се видим на по бира, пък после ще отпраша към Сливен :), незнам само дали ще преспя на събора или ще си ходя същия ден. Тва ще го реша в последствие.

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 14 Апр 2009, 21:15

spacepl написа:.... след като не си карал колата цяла нощ и на сутринта запалиш се чува едно изчегъртване за много кратко време, около полвин секунда - след това няма шумове, ако има шумове и нататък значи има аксиално биене на ваноса и трябва да се сменят едни пластини между вала и ваноса - има тема някъде тук, при тях шума е като от разтегната верига.


Една от малкото смислени теми и струва ми се много важна.
Като изключим изявленията от сорта,,сложи си двигател М62 и тогава ще тръгне"
Колегата spacepl пише смислени неща.Проблема го има при 90 % от Е39 те,включително и при мен.Е34-та с М50 то ми дърпаше повече.
Надявам се ,че ще ни информира за ефекта от смяната.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Апр 2009, 22:23

ще пиша задължително - засега обаче с @Mad_Presley работим по въпроса с доставката - О-ринга от "витон" (така се казва материала - издържа до 204 градуса, за разлика от оригиналния поставен от БМВ които е от "буна-н" и издържа до 100 градуса) го продава един пич от гореспоменатия сайт на цена за комплект $30 за единичен ванус + доставка до България $25 - остава да чакаме отговор дали ще прати два комплекта с една пратка и сме в джаза, по моя оценка за 3 до 4 часа ще го сменя сам ( с компания за повече че обичам да се разтакавам и да си лафя с някои докато човъркам :) )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 14 Апр 2009, 23:46

Не мога да си легна, бре... Само ваноси са ми в главата :evil: Айде да идват тия гуми и да ги монтираш. Аз продължавам да съм скептичен, но за сметка на това очаквам резултата с нетърпение. Най-хубавото е, че сам ще си го правиш. Брой, че съм запалил гуменките като настъпи часа за монтажа :)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Апр 2009, 23:50

bmw_n00b написа:Не мога да си легна, бре... Само ваноси са ми в главата :evil: Айде да идват тия гуми и да ги монтираш. Аз продължавам да съм скептичен, но за сметка на това очаквам резултата с нетърпение. Най-хубавото е, че сам ще си го правиш. Брой, че съм запалил гуменките като настъпи часа за монтажа :)

Toку що ги поръчах, след 10 до 14 дена трябва да пристигнат.Да беше казал, че и ти искаш, щяхме да си разделим доставката от 25$ на 3 :)

Аз нямам нито симптомите описани на сайта на този Бейсан http://www.beisansystems.com нито имам голямо доверие в цялата работа, но така за спорта, да видим какво ще стане :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 0:00

Те бирите ще са от мен така или иначе :mhihi: Все едно съм в доставката :) Ти за събора нищо не казваш, сигурно няма да идваш, ама пак ще се видим де. Ако ще монтирате заедно, аз ще съм морална подкрепа, ако ме желаете разбира се :)

ПП А, гледам, изказал си се :mhihi: Има да си говорим.... 8)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 15 Апр 2009, 0:10

аз преди около 3-месеца сменях въпросните О-пингове на ваноса които са два един въхру друг, износва се само горния които е работен, това се случи след дълга дискусия с Никола (сакса) , но при мен тромавата кола се оказа че ваноса не е зацепен правилно и държеше вала постоянно в закъснение -15 градуса. след првилното зацепване колата живна доста още от 2500 об/м. а старите О-ринги на буталато на ваноса бяха перфектни. моя съвет е преди да се впуснете в разцепване на газоразпределението да намерите човек с софт и лаптоп за да се види в реален режим ваноса дали променя ъгъла на вала в допустимите граници.

Успех ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Апр 2009, 0:11

bmw_n00b написа:Те бирите ще са от мен така или иначе :mhihi: Все едно съм в доставката :) Ти за събора нищо не казваш, сигурно няма да идваш, ама пак ще се видим де. Ако ще монтирате заедно, аз ще съм морална подкрепа, ако ме желаете разбира се :)

Като ги монтираме, ще кажем какъв е ефекта.Поне ще сме двама и базата за сравнение ще е добра :D

А за събора, там съм, ако не се случи нещо много непредвидено, но за съжаление монтажа на тези уплътнения ще стане след събора, защото може и да не са пристигнали до тогава.


Някой знае ли, дали има такъв вариант за М52В20 да се сложат всмукателни колектори от М50 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874

NAPSTERS написа:аз преди около 3-месеца сменях въпросните О-пингове на ваноса които са два един въхру друг, износва се само горния които е работен, това се случи след дълга дискусия с Никола (сакса) , но при мен тромавата кола се оказа че ваноса не е зацепен правилно и държеше вала постоянно в закъснение -15 градуса. след првилното зацепване колата живна доста още от 2500 об/м. а старите О-ринги на буталато на ваноса бяха перфектни. моя съвет е преди да се впуснете в разцепване на газоразпределението да намерите човек с софт и лаптоп за да се види в реален режим ваноса дали променя ъгъла на вала в допустимите граници.

Успех ;)

Постнал си малко преди мен и не съм ти видял мнението.
Какви уплътнения сложи и от къде ги взе?И с какъв софт се следи работата на ваноса?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook