харчи масло и пуши
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			28 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
малко нанагорно ще ти дойде да правиш ремонт на м52
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Здравей колега. Доколкото разбирам разхода на масло се е повишил изведнъж. Ако е сигменти работата не става за два дена а постепено. Така че почни с по-малкия дявол - гумички на клапаните. Имах подобен случай с Мерцедес. Гореше 1,5 литра масло на 1000км.. Оказа се , че на два клапана ( изпускателни) направо липсваха. Но за твое спокойствие провери и компресията дали е в норми. Желая ти успех
			
		- Venkata
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 31.10.2005
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW f10/3.0D
 
- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
И моя съвет е да почнеш първо с клапан на картерни газове. Аз моя като го смених първо си мислех, че съм се набутал, защото стария видимо изглеждаше здрав и маркучите към него бяха здрави, но от последната смяна на масло вече 7000 км не е мраднало маслото, а преди харчеше литър, че и отгоре на 10000. Относно сервиз ти препоръчвам този http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648 , аз лично съм доволен.
			
		- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
То се е видяло, че ще сменям първо клапана на картерните газове и ще видим какво ще стане. Относно разхода на масло. И преди харчеше масло, но не чак толкова много. Изведнъж скочи до небето. Ще меря и компресия и ще видим как ще е. Айде ще пиша като има някакво развитие. 
Поздрави и благодарности на всички.
			
		Поздрави и благодарности на всички.
mad_presley написа:Първо иди да ти замерят компресията на двигателя, там ще си покаже със сигурност, дали двигателя е заминал.
Ако има доволна компресия, първо сменяш това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=113348 и след това сменяш гумичките на клапаните.
Колегата е прав смени първо това което ти казва
Последна промяна Emilio на 21 Май 2009, 15:24, променена общо 1 път
					
				
			НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
		О BMW, имам лудост в главата си от теб!
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
WALL написа:Дрифтове правиш ли? Някакви екстремни такива просташки изцепки с цел "показно" подбудени от гладкокорие?.... Я си кажи!
от това може ли да стане тоя фал , то ако е тъй бабешката ли да ги караме тия коли
- Dozo
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 449
 - Регистриран на: 29.06.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 520i
 
Ако не се налага престъргване на цилиндрите минаваш само със смяна на сегменти.Поне при мен нямаше нужда.Смених само сегменти и гумички на клапаните.Иначе другия вариант е "нов" двигател.Или да се набиват ризи,но не е за препоръчване.Относно клапана за картерните газове,наистина е добре да се смени,но при мен харченето на масло си остана дори и с нов клапан.Затова педприех другите действия.Sesko написа:Dozo написа:но май си отиваш за основен ремонт.
колеги на м52 нали няма възможност за основен ремонт заради алусиловото покритие или греша
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
WALL написа:Sesko написа:от това може ли да стане тоя фал , то ако е тъй бабешката ли да ги караме тия коли![]()
Могат още неща да станат.... Аз много се кефя на такива дрифтари със сток коли... точно за 1 година колите им какви курници стават.... Аз лично мойта не я карам бабешката, а с респект и на "ляв мигач"...
колега ще ми обясниш ли може и на лично . че не те разбрах
- stoifata
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 80
 - Регистриран на: 6.02.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Ε39 523i M52B25
 
Колеги айде да не спорим за глупости. Дали било от дрифт или не. Както виждате си пише аз какво карам. Е39-ката я кара баща ми. Човека е на 49 години. Сами си отговорете на въпроса за дрифтовете. 
 Както и да е. Сменям клапана и ако нищо не стане отива в операционната пък там вече ще се разбере по - конкретно какво ще става. Модераторите могат да заключат темата докато има някакво развитие, за което да напиша. 
Поздрави на всички и благодарности.
			
		Поздрави на всички и благодарности.
			28 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

