Интелигентен чип-тунинг на дизел - разход, спортен режим

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Авг 2009, 15:48

VRPerformance

обясни пич, има ли некаква разлика след чипосване на мотор 2.0 м52 с 2-та вануса или е загубена клауза

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 03 Авг 2009, 15:51

Значи в крайна сметка си е нормално пропушването при всяко натискане на газта (дори и малко, но без да се вижда в огледалото)?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 03 Авг 2009, 23:50

BMW-E39 написа:VRPerformance
обясни пич, има ли некаква разлика след чипосване на мотор 2.0 м52 с 2-та вануса или е загубена клауза
Ами бате, какво да ти кажа, мойто лично мнение е второто ''загубена кауза'' , пък вече всеки да си решава сам...
Последна промяна VRPerformance на 04 Авг 2009, 4:01, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 03 Авг 2009, 23:53

varosi написа:Значи в крайна сметка си е нормално пропушването при всяко натискане на газтта (дори и малко, но без да се вижда в огледалото)?
Някой карал ли е зад теб и да види, че пуши черно? Ауспусите са насочени надолу и не ти ли е идвало през ум че вечер може да виждаш прахта от земята :?: Другото което е, ако я караш нормално в градски условия, винаги при подаване на повече газ ще поизпушва :!: просто всеки дизел се позатлачва....
Последна промяна VRPerformance на 04 Авг 2009, 3:57, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: Burgas
Кара: е39 525д exclusive and 530d f10

Мнение от sasho1bs » 03 Авг 2009, 23:59

Моята е с чип и винаги като я сръчкам и пуши но и варви много

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 04 Авг 2009, 12:56

Ами аз съм го написал в предните постове,отива при някой който се занимава с диагностика и чиптунинг,няма начин данесе разбере в чип-а ли е проблема или някаде другаде :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Мнение от obi_fix » 06 Авг 2009, 19:16

BMW-E39 написа:колега помисли реално, как може когато колата се чипоса, демек да върви повече, вкарва се повече гориво и по рано, и да харчи и по малко за сметка на всичко .. ?

ама тва разход 9/100 извънграда за 525д си е не много, а супер много
това е факт говорил съм с много хора занимаващи се с чип и всички ми казват че разхода пада заради Нютон метртите и въртящия момент иначе и на мен не ми се вярваше ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 06 Авг 2009, 20:34

абсолютно,мога да изработя дори чип с който просто да гори по-малко колата,както се прави за камионите,комбайните,тракторите... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 06 Авг 2009, 20:37

е ти ли няма да можеш с тая техника за десетки хиляди евро .......за косачката на комшията един чип можеш ли да направиш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 06 Авг 2009, 22:24

anzak написа:е ти ли няма да можеш с тая техника за десетки хиляди евро .......за косачката на комшията един чип можеш ли да направиш


Аз мога... ще и "разпробия" жогльорчето и направо ще одлепя от земята като на хеликоптер перката ще и е ножа... :D

obi_fix написа:... говорил съм с много хора занимаващи се с чип и всички ми казват че разхода пада заради Нютон метртите и въртящия момент иначе и на мен не ми се вярваше ;)


"Открихте топлата вода..." :yes: Само с една лека забележка, че въртящия момен се мери в нютон метри ;) колегата както го е написал излиза, че са две отделни неща.... С чипа се смъкват оборотите на въртящия момент, от там по голяма мощност на двигателя в по ниски обороти съответно и по-малко гориво. Има обаче различни настройки за които е подшушнал VRPerformance ;)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Авг 2009, 2:10

Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат :idea:

В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно :!: 200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл :D Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред :arrow:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 13 Авг 2009, 6:34

V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат :idea:

В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно :!: 200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл :D Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред :arrow:

Колега,сигурно си спомняш моят "случай" от Добрич :mhihi:,та въпроса ми е може ли още малко да я "поназверим" ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 13 Авг 2009, 8:25

V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат :idea:

В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно :!: 200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл :D Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред :arrow:


Говоря точно за тези два тумбести катализатора които се намират точно след турбото, все пак не всички имат втората двойка катализатори ;)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Авг 2009, 10:21

ivanov 530d написа:
V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат :idea:

В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно :!: 200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл :D Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред :arrow:

Колега,сигурно си спомняш моят "случай" от Добрич :mhihi:,та въпроса ми е може ли още малко да я "поназверим" ?


още винаги може :D твойта да не беше тази , която я съживихме от изгубеното състояние на софта ? Както казваш сега работи чисто , което е перфектното положение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 13 Авг 2009, 11:20

V-max написа:
ivanov 530d написа:
V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат :idea:

В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно :!: 200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл :D Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред :arrow:

Колега,сигурно си спомняш моят "случай" от Добрич :mhihi:,та въпроса ми е може ли още малко да я "поназверим" ?


още винаги може :D твойта да не беше тази , която я съживихме от изгубеното състояние на софта ? Както казваш сега работи чисто , което е перфектното положение

Същата :mhihi: Но си мисля че може още съвсем малко......

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook