Интелигентен чип-тунинг на дизел - разход, спортен режим
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
VRPerformance
обясни пич, има ли некаква разлика след чипосване на мотор 2.0 м52 с 2-та вануса или е загубена клауза
обясни пич, има ли некаква разлика след чипосване на мотор 2.0 м52 с 2-та вануса или е загубена клауза
- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Значи в крайна сметка си е нормално пропушването при всяко натискане на газта (дори и малко, но без да се вижда в огледалото)?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Ами бате, какво да ти кажа, мойто лично мнение е второто ''загубена кауза'' , пък вече всеки да си решава сам...BMW-E39 написа:VRPerformance
обясни пич, има ли некаква разлика след чипосване на мотор 2.0 м52 с 2-та вануса или е загубена клауза
Последна промяна VRPerformance на 04 Авг 2009, 4:01, променена общо 1 път
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Някой карал ли е зад теб и да види, че пуши черно? Ауспусите са насочени надолу и не ти ли е идвало през ум че вечер може да виждаш прахта от земятаvarosi написа:Значи в крайна сметка си е нормално пропушването при всяко натискане на газтта (дори и малко, но без да се вижда в огледалото)?


Последна промяна VRPerformance на 04 Авг 2009, 3:57, променена общо 1 път
- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Ами аз съм го написал в предните постове,отива при някой който се занимава с диагностика и чиптунинг,няма начин данесе разбере в чип-а ли е проблема или някаде другаде 

- obi_fix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '03
- Мечтае да кара: 760Li
това е факт говорил съм с много хора занимаващи се с чип и всички ми казват че разхода пада заради Нютон метртите и въртящия момент иначе и на мен не ми се вярвашеBMW-E39 написа:колега помисли реално, как може когато колата се чипоса, демек да върви повече, вкарва се повече гориво и по рано, и да харчи и по малко за сметка на всичко .. ?
ама тва разход 9/100 извънграда за 525д си е не много, а супер много

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
абсолютно,мога да изработя дори чип с който просто да гори по-малко колата,както се прави за камионите,комбайните,тракторите... 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
е ти ли няма да можеш с тая техника за десетки хиляди евро .......за косачката на комшията един чип можеш ли да направиш
anzak написа:е ти ли няма да можеш с тая техника за десетки хиляди евро .......за косачката на комшията един чип можеш ли да направиш
Аз мога... ще и "разпробия" жогльорчето и направо ще одлепя от земята като на хеликоптер перката ще и е ножа...

obi_fix написа:... говорил съм с много хора занимаващи се с чип и всички ми казват че разхода пада заради Нютон метртите и въртящия момент иначе и на мен не ми се вярваше
"Открихте топлата вода..."



- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат
В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно
200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл
Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред 

В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно



- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат![]()
В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл
Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред
Колега,сигурно си спомняш моят "случай" от Добрич

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат![]()
В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл
Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред
Говоря точно за тези два тумбести катализатора които се намират точно след турбото, все пак не всички имат втората двойка катализатори

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
ivanov 530d написа:V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат![]()
В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл
Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред
Колега,сигурно си спомняш моят "случай" от Добрич,та въпроса ми е може ли още малко да я "поназверим" ?
още винаги може

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
V-max написа:ivanov 530d написа:V-max написа:Запушва се предимно първия тумбест катализатор , който е веднага след турбото. Другите два няма смисъл да се пипат![]()
В завършек на темата ще кажа , че софтуера на колегата беше направен безобразно200 атмосфери над макс допустимото за рейла , турбина 0,85бара над стоковата макс стойност ... Отделно софт версията нямаше нищо общо с оригинала , вандал тунинг би го нарекъл
Ако не сте доволни или имате съмнения относно направените "оптимизации" по-добре е да се провери преди скъпите ремонти да са на дневен ред
Колега,сигурно си спомняш моят "случай" от Добрич,та въпроса ми е може ли още малко да я "поназверим" ?
още винаги можетвойта да не беше тази , която я съживихме от изгубеното състояние на софта ? Както казваш сега работи чисто , което е перфектното положение
Същата

58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани