Алтернатора спря да зарежда!!Ремонт за 1лв!!Обяснение+снимки

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Авг 2009, 19:21

Браво на **Novobraneca :clap:

Отлично обяснение и снимки

Аз също скоро смених четки (само, че моя алтернатор е BOSCH, а не VALEO) и състоянието на четките беше абсолютно същото само дето случих момента преди да ми светне лампата за зареждането :mhihi:

Тъй като предполагам и моя регулатор и на колегата са били оригинални интересно ще е да сравним какво показва километража в двата случая
Аз смених моите на 156000 км. (реални ;) )
Да видим дали бабите дето са карали колите преди нас в германско са били съседки и са си взимали пенсиите от една и съща поща ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 12 Авг 2009, 19:32

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Незнам дали бабите, на моята пише 185000км, но не са реални или аз поне не вярвам да са
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Авг 2009, 19:49

Не знам и аз, но сметката направена по този начин излиза :dunno:

За още 30к километра сигурно и на мен щеше да спре да зарежда, защото износването беше буквално същото

На Е34 пак с алтернатор BOSCH спря да зарежда на около 190 000 (по показанията на километажа) но ги бях изтървал и сменях и колектора ....

За това сега реших като мина 150к да ги сменя и се оказа точно на време

Такова съвпадение чак :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 12 Авг 2009, 21:24

браво пич ,еитуи се вика хубава тема,и вьпреки всичко пак има дето акалуват ,туи било -онуи,евтино пьк сега.аз сьм за темата да бьде от важните,покраи мен има още габровци и те са натова мнение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 14 Авг 2009, 12:40

Еми не само Габровци, мисля че в тая криза сменяш само четките и газ докато се предаде вече релерегулатора;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 16 Авг 2009, 13:28

Браво! Найстина дори човек много бос в техническо отношение може да се справи.
Дано да я сложат важна, или поне линк да и сложат в някоя от важните теми, защото решението е добро и лесно, дадено на готово, ще бъде кофти ако ти се запилее темата, а би могла да помогне и на други колеги.
Изображение
E34, E38

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 16 Авг 2009, 13:59

Според мен като се свали динамото би трябвало да се сменят и лагерите, но всеки сам си решава как да си подържа колата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 16 Авг 2009, 20:13

Моите лагери им нямаше нищо, ще ги сменя като почнат да се чуват ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 18 Авг 2009, 17:57

Темата е за "Важни"......

@**Novobraneca
Евала,колега!

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 29.07.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от The_game » 18 Авг 2009, 23:20

По принцип ротора където контактуват четките не се жули със шкурка, дори и 2000 да бъде тя. Търка се с обикновенна гумичка за молив :)

За да не се дере медта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Алтернатора спря да зарежда!!Ремонт за 1лв!!Обяснение+снимки

Мнение от ivpetgo » 24 Май 2011, 15:14

Браво на колегата за доброто обяснение! Аз искам ада попитам за е46 дали по същия начин става интервенцията, че да почвам и аз! Мерси!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook