Въздуховоди за предни спирачки - монтаж
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
давай смело.....
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ataman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
ААА сложиш ли 2Х5=10 коня..тогава непременно ще трябва да ти се охлаждат повече спирачките!
ще гледам скоро да ги наснимам малко...
ще гледам скоро да ги наснимам малко...
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Има значение при рязко спиране от 180-200 да кажем до 100. Преди при такова упражнение колата започваше да тресе сега не. Освен това жантите се опушват по-малко. Сега дали щото издухва саждите не знам
re
четох в брошура на Феродо Рейсинг /накладките / че при рязко спиране от висока скорост отпускането на педала за спирачката за полвин секунда и после натискането му пак на макс се понижава температурата на накладките със 100 до 150 градуса/ако имаш време за упражнението се спирало дори по-бързо отколкото с постоянно задържан педал и разтопена накладка/.А въздуховодите трябва да насочват струята по възможност към вентилираните отвори на спирачния диск а не към накладката! Подобряване на спирането доста се чувства и при ежегодна смяна на цялата спирачна течност,не само доливане! А при доста от нашите баварки се налага и подмяната на предните спирачни маркучи /това и аз мисля скоро да свърша/ щото язък ти за пауъра от спирачния апарат като полвината налягане отива в раздуването на маркучите! И язък ти за добрите накладки и новите вентилирани дискове.Може да се отиде още по напред, та маркучите да са метална оплетка за никакво раздуване ! Готинко ама цифра!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Oхо, тук се оформя интересна тема, ще я пусна като нова, така ще можете да дискутирате в нея без да разводняваме тази.
Темата за спирачните маркучи е тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20343
Темата за спирачните маркучи е тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20343
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани