Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 24.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ 525 ТДС
Мечтае да кара: БМВ X6

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от just_plambata » 05 Май 2010, 21:40

Просто казах, че и аз имах проблем с паленето и какво каза човека, как може да се реши проблема и паричното му измерение. Не съм казал, че проблема задължително е в помпата.
мерцедес винаги ще е номер 2

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от ясен николов » 06 Май 2010, 10:47

DiGital написа:Погледни датчик на разпределителен вал.

много маистори има във форума вече ,обаче маи предния капак на бмв не са отваряли ,но акъл дават :mhihi: колегата каде видя да има тдс с датчик на разп,вал :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: поне да си трае като незнае ,защото много дразни ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Tipche » 08 Май 2010, 15:44

Колега провери маркучите за нафтата да не би да взима въздох от някъде и за това да ти прави проблеми


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от mitkosekurit » 16 Май 2010, 17:21

направи си качествена диагностика и ще разбереш от какво не пали според мен е от помпата ГНП.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.06.2009

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Halil » 28 Юни 2010, 15:35

а ако е мека резервната гума няма ли пак да пали трудно? :mhihi: :mhihi: има на много места обяснено защо tds пали трудно топъл. Сигорно вече и е време за малко предварение на гнп-то. Колега моето мнение е да я закараш да видят на живи данни как е предварението, преди да си я разглобил половината в търсене на несъществуващи датчици и малко вероятни причини. Нямам претенции за голям "разбирач" но това с подгряването на топлия мотор е страхотно решение :mhihi: Ако се оплачеш , че няма мощност дали няма да включи постоянно да върти и стартера зада помага :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 13.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 525тдс E34

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от laren » 30 Юни 2010, 14:15

колеги някои прожеряжал ли си е клапана за обратна нафта ????
от там страдат жси4ки
растеглена жерига си е растеглена и топла и студена и секжа просто студена помпата ж резержоара ка4жа жеднага а топла не работи . тожа е. не задурйа налягане
сори за пражописа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от cls6666 » 30 Юни 2010, 20:22

колега моля те пиши разбираемо горе под ''виж собствените си теми'' може да се сменя фонетиката
няколко пъти прочетох поста ти докато разбера и за кой клапан става дума на помпата(гнп) ли?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 30 Юни 2010, 22:30

Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от bmwfena » 30 Юни 2010, 23:48

presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.

И при мен е точно така-тоа номер с топлия старт го прави когато си поиска-кола с характер :mhihi: :mhihi:
И на мен ми се струва че пада налягането на горивото-доста въртене около 6-7 секунди-после едно претракване и голям облак отзад...явно трябва да го сменя тая клапан.
А за колегата дето са му направили колата и топла да подгрява --не ти ли харчи повече колата в момента :mhihi: :mhihi: За да подгряват свещите значи сте излъгали мотора че е студен и той подгрява постоянно ама и повече гориво подава май :mhihi:
Таа схема ми я предложиха-ама аз отказах-мерси :twisted:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525tds Automatic 1998

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от gazdov » 01 Юли 2010, 12:51

presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.

Колега а каде се намира тоя клапан

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 01 Юли 2010, 18:00

Контролния клапан е отзад на капака на плочката,винаги на наи високата точка.При Е34 с ГНП..995 е прав на горе,а нашите са хризонтално разположени.
Налягане на отваряне 1,3 -1,5 бара.
Грижи се ГНП да бьде под налягане,заради разреждането получаващо се от ПОДАВАЩАТА помпа,монтирана на оста в ГНП,с цел добро снабдяване на ротора и бьрзо обезвьздушаване.

п.п. Това не означава че колата не пали от тоя клапан.Просто е вьзможност
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от oliure » 03 Юли 2010, 15:56

А този клапан мога ли сам да си го сменя? Или можеш ли да посочиш кое точно на тази схема е клапана. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от karnak » 04 Юли 2010, 10:39

ДА може сам да си го смениш номер 6 на схемата е!
това е най вероятната причина за да не пали
относно релето за топъл старт, не гори повече колта само се лъже компа за 10 сек че е студена!След това си минава в нормален режим просто само първите 10 сек подава повече гориво :bchug:
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от dinozab » 04 Юли 2010, 20:27

presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.

:shock:
Само кажи от къде да го намеря за 20лв. че аз под 100 не съм го видял никъде пък в БМВ е 279.38лв. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето, когато колата е топла - 525 TDS

Мнение от Пресиян Василев » 04 Юли 2010, 20:54

dinozab написа:
presko79 написа:Вероятен отговор сьщо е както е написал колегата малко по отгоре (нечетливия коментар),а именно клапана за контрол на вьтрешното налягане.
Познава се с авансово тракане(детонация) при топьл мотор ,без да е натисната помпата в положение кьм двигатела.
Хубаво е да се смени профилактично,все пак има пружинка вьтре ,която с времето се умаря и налягането кляка доста под нужните 1.3 бара.
Имал сьм такьв случаи,вериги/елемент/стартер/батерия и изобщо всичко ,а колата топла не пали.Разреши се с нов клапан за 20-на лв.

:shock:
Само кажи от къде да го намеря за 20лв. че аз под 100 не съм го видял никъде пък в БМВ е 279.38лв. :mhihi:

Само кажи ако ти трябва.Ще ти доставя ,не е оригиналдъ,а РЕПЛИКА :mhihi: .Изобщо в БМВ или БОШ не ме интересува колко кинти е.Но клапана си е качествен.Последно по спомен вземах за Е46 320 Д с ВП 44 ГНП ,беше 19,70лв.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook