530Д, Автомат- авариен режим
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Потърси котия втора употреба ... Тук във форума има колеги , който продават стептроник за по 5-600 лв ... с качване и обслужване ще ти излезне около 1000 ...
П.П и си търси добър майстор , който си разбира от работата ... Ако нямаш такъв иди в сервиз , който е оторизиран от БМВ ... Малко по скъпо работят , но за сметка на това качествено
П.П и си търси добър майстор , който си разбира от работата ... Ако нямаш такъв иди в сервиз , който е оторизиран от БМВ ... Малко по скъпо работят , но за сметка на това качествено

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
eduard88 написа:Колеги днес пък цял ден карах и за щастие нямах никакви проблеми.Ще я водя скоро колата на диагностика и дано се окаже нещо по електрониката, защото механикът ми каза,че щом проблемът не е постоянен значи не е механичен, дано да е прав,защото ми писна да се занимавам вече с тая кола само да я правя и пак да се чупи.Мерси на всички за отговорите и за съпричастността.
От тоз механик бягай. Как може да каже така ????? Я го питай ако веригата на соленоидите има проблем, дали няма ти земе пари колкото за втора ръка кутия
АК е повече електроника, отколкото механика, и това трябва те плаши повече.
- eduard88
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 13.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530Д '01
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Явно механикът ми е на ясно колкото и аз съм, което е много лошо.Ще я заведа да я погледнат тия дни и ако е така както вие казвате ще мисля какви са вариантите.Или ще я карам докато не издаде багажа и да я сменя или ще я поправя ако не е нещо много голямо, защото ми писна вече потдържам я супер всичко е ново и по двигателя и по окачването и пак само проблеми 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Колега приятелката ми имаше Хонда ХРВ, само ще ти кажа че я окотихме кутията за 300 км с неподходящото масло. Е тя си беше протекла, но доляхме някъв декстрон а е трябвало масло за ЦВТ кутия, и си замина......Единия лагер на дифа вътре скъса сепаратор и всичко отиде.....Така че или веднага на добър лекар, или ибей от англия има бол такива вече.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
не знам защо го сменяте това масло та после да се виждате в приключения.Като чета по форума има доста хора които са сменили маслото и след това са почнали проблемите.Като ходих в Дарукар и ми казаха че след смяната може да има проблеми и не дават никаква гаранция и че може да се наложи нова скоростна кутия просто веднага реших че това е напълно излишно.Каране до като се строши и после някоя втора употреба и пак така.Защо се вкарвате в такива филми не знам.А и в дарукар казаха, че ако се сменя редовно живота на кутията се удължава най много с 30%.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
adovet написа:не знам защо го сменяте това масло та после да се виждате в приключения.Като чета по форума има доста хора които са сменили маслото и след това са почнали проблемите.Като ходих в Дарукар и ми казаха че след смяната може да има проблеми и не дават никаква гаранция и че може да се наложи нова скоростна кутия просто веднага реших че това е напълно излишно.Каране до като се строши и после някоя втора употреба и пак така.Защо се вкарвате в такива филми не знам.А и в дарукар казаха, че ако се сменя редовно живота на кутията се удължава най много с 30%.
Ами сменя се, защото после като се счупи, освен парата за ремонта, пак ще трябва да дадеш и за масло. Така поне си спестяваш ремонта.
Като си купиш втора употреба кутия, да не мислиш, че ще е пълна с масло!? Пак ще трябва да го смениш, но имаш и една кутия като цена отгоре.
Оплакват се такива, които сменят масло при майстори, които са безхаберници и за това така ти се струва, че който е сменил масло има проблем след това. Колегата от тази тема е жив пример.
Освен че маслото трябва да е точно определена марка и вид, има си и процедура при самата смяна на маслото, която ако не се спази, пак може да се окоти кутията. Който само източва, налива и тръгва, после пише теми във форума.
Ако не вярваш, прочети .pdf-a от атачмънта.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
adovet написа:не знам защо го сменяте това масло та после да се виждате в приключения.Като чета по форума има доста хора които са сменили маслото и след това са почнали проблемите.Като ходих в Дарукар и ми казаха че след смяната може да има проблеми и не дават никаква гаранция и че може да се наложи нова скоростна кутия просто веднага реших че това е напълно излишно.Каране до като се строши и после някоя втора употреба и пак така.Защо се вкарвате в такива филми не знам.А и в дарукар казаха, че ако се сменя редовно живота на кутията се удължава най много с 30%.
Колега, какви ги говориш ???? Дару кар не може да ти каже такова нещо, повярвай ми. Второ, Дару кар, а която и да е друга дилърски сервиз не води статистика за тези кутии. Никой дилър не поправя автоматични кутии, а се товарят на палет и се дава на фирма която ги възтановява. Също имал съм Ауди с ЦВТ кутия, пратиха я до Германия но не ставаше, Ауди поеха половината rebuild.
Личен опит БМВ Х5, което е като голямата е39 ка, 3 пъти съм сменял маслото на кутията, никакви проблеми, 250 хиляди мили

Карам една е39 на приятел, 186 хиляди мили, ем няма и нищо

Виж ако са говорели за Голф, там е друга работа....Там кутиите на паркинга се повреждат още.
- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Колеги,
в крайна сметка спорът дали се сменя е сериозен!
Аз карам едно 525d и кутията работи отлично, оплаквания нямам. Бях чел мнение на ICE, че ако ти работи добре не се пипа и след мненията на компетентните колеги по-горе се обърках. Има няколко важни момента:
-сменя ли се изобщо - приемам ДА;
-ако се сменя с какво масло - освен посоченото по-горе, става ли друго или това си е оригинала. Парите за масло не се смятат, глупаво е да се прави компромис с това. Кое е най-доброто?
-третият проблем - кой да го смени?; Това си е работа за високо опитни сервизи?! Например, Gemini 4 в София такъв ли е?
Моля, за коментар, че и аз се вкарах във филм:) Мерси!
в крайна сметка спорът дали се сменя е сериозен!
Аз карам едно 525d и кутията работи отлично, оплаквания нямам. Бях чел мнение на ICE, че ако ти работи добре не се пипа и след мненията на компетентните колеги по-горе се обърках. Има няколко важни момента:
-сменя ли се изобщо - приемам ДА;
-ако се сменя с какво масло - освен посоченото по-горе, става ли друго или това си е оригинала. Парите за масло не се смятат, глупаво е да се прави компромис с това. Кое е най-доброто?
-третият проблем - кой да го смени?; Това си е работа за високо опитни сервизи?! Например, Gemini 4 в София такъв ли е?
Моля, за коментар, че и аз се вкарах във филм:) Мерси!
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
АЗ ако трябваше да решавам сега никога не бих го сменил. В пристъп на педантичност го смених именно в Джемини 4 уж ги познавам. Просто така профилактично без никакви проблеми карах 3 месеца и конвертора се прецака .
99 % съм убеден че ако не бях сменил маслото щеше да си работи и без ремонта.
В някой чужди форуми цари мнението, че ако е подменяно маслото през 80-90 х км е желателно така да продържи и новият собственик, не е ли което е почти 100% вероятно не се пипа защото вероятността да се окучи е много голяма...
Както е да е аз съм против смяната .. вече
и не е въпрос въобще за смешната сума по смяната на консумативите на кутията
99 % съм убеден че ако не бях сменил маслото щеше да си работи и без ремонта.
В някой чужди форуми цари мнението, че ако е подменяно маслото през 80-90 х км е желателно така да продържи и новият собственик, не е ли което е почти 100% вероятно не се пипа защото вероятността да се окучи е много голяма...
Както е да е аз съм против смяната .. вече

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
optimist написа:99 % съм убеден че ако не бях сменил маслото щеше да си работи и без ремонта.
...аз пък съм 100% сигурен , че ако ти бяха сложили точната марка масло и спазили точното ниво , поста ти щеше да е различен от сегашния ! новото масло ли е с по-добри качества или старата кал , останала в кутията ти

- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Да да добре маслото си е точно каквото трябва без съмнение
"старата кал" си беше перфектна нямаше и грам стружка никъде + че го смени човек които се занимава с години изключително и само със скоростни кутии и ми е приятел ти как мислиш дали е проспал нещо
.
Всеки да си преценява сам извода си го направих вече


Всеки да си преценява сам извода си го направих вече
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
optimist написа:... "старата кал" си беше перфектна нямаше и грам стружка никъде ...
Tук май ни взе за мезета вече

Вярвай ми, няма начин да ти повярвам, няма да ти повярва и никой, който се занимава с това

Tова е на кола на 94K мили (150к км) http://www.socaleuro.com/forum/showthre ... eplacement
Тази тук е с ZF кутия и е на 100к мили http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/6960596-2.html
Искаш да кажеш, че на твоята като сте го сменяли, колата е била на под 100к км ли, че не е имало стружки. А остава и въпросът, дали някой преди теб не го е сменял (не в БГ).
А за Джемини всички са чували, без лоши чувства към приятеля ти. И все пак, питай го ей така, на каква температура трябва да е маслото в кутията преди да се източи, защото точно там е уловката към прецакания ти конвертор.
- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Дали ни се иска да сменим маслото, или не? Дали е редно или не? Факт е че при големите мотори на БМВ и Мерцедес един от честите проблеми на автомата е хидросъединителя. По думите на специалисти проблема често идва от едно клапанче за налягането на маслото. Не случайно сервиза на Джемини се пълни именно с такива автомобили, повечето с този проблем. Което ме навежда на мисълта, че колкото и да ни се иска кутията да е вечна, това не е така. Лошото е че се убеждаваме чак когато ни се случи аварията. Друг е въпроса за професионализма на всички, които се занимават с обслужване и ремонт, но това е друга тема.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: 530Д, Автомат- авариен режим
Специалисти и Джемини са две различни неща
Не се казва хидросъединтел, а хидромуфа или хидротрансформатор.
По думите на тези ,,специалисти'' може да съдим че имат стаж в ЦФ доста години, и са виждали поне 20 кутии на БМВ точно с този дефект. Аз мога да ти кажа че по чест дефект е протичането на гарнитурата на блока на електромагнитните вентили или муфата на хидротрансформатора.Няма смисъл да пишем само общи приказки, и да се убеждаваме в неща, които някой хора са виждали и наистина ги разбират.
Пресли е дал два линка, ето който иска да знае нещо проверено от практиката да чете там. На всичките ми БМВ та, а те са били 8 на брой съм си сменял маслото в кутията, и никога съм нямал ама никакъв проблем, най много съм навъртял на е34 около 420 хиляди го продадох, а го купих на 220 някъде.
Друг е въпроса че доста от БМВ тата в БГ са на по 300 хиляди, и е нормално кутията да е към края на дните си, и поради различния вискозитет и качества на маслото да почне да прави магарии, било от соленоид, хидравлична помпа и големи хлабини, или износени дискове.

По думите на тези ,,специалисти'' може да съдим че имат стаж в ЦФ доста години, и са виждали поне 20 кутии на БМВ точно с този дефект. Аз мога да ти кажа че по чест дефект е протичането на гарнитурата на блока на електромагнитните вентили или муфата на хидротрансформатора.Няма смисъл да пишем само общи приказки, и да се убеждаваме в неща, които някой хора са виждали и наистина ги разбират.
Пресли е дал два линка, ето който иска да знае нещо проверено от практиката да чете там. На всичките ми БМВ та, а те са били 8 на брой съм си сменял маслото в кутията, и никога съм нямал ама никакъв проблем, най много съм навъртял на е34 около 420 хиляди го продадох, а го купих на 220 някъде.
Друг е въпроса че доста от БМВ тата в БГ са на по 300 хиляди, и е нормално кутията да е към края на дните си, и поради различния вискозитет и качества на маслото да почне да прави магарии, било от соленоид, хидравлична помпа и големи хлабини, или износени дискове.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани