K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
А от цялата схема какви са +те за автомобила - по-добър респонс заради повече приток на въздух, лекота .... ?
Негативите клонят предимно към по-голямата пропускливост и възможност за попадане на нежелателни предмети
в ДВГ ако съм прав или ?


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Филип, ако се обработва както трябва с втория компонент (омаслителя) - няма по-голяма пропускливост за прах, пясък и т.н., обаче масово не се прави като хората нито почистването, нито нанасянето на омаслителя! 

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Dimitroff написа:Филип, ако се обработва както трябва с втория компонент (омаслителя) - няма по-голяма пропускливост за прах, пясък и т.н., обаче масово не се прави като хората нито почистването, нито нанасянето на омаслителя!
Добрее а плюсовете какви са ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
1. По-голям въздушен дебит - направо задължително за колегите с ремап и силно препоръчително за тези без.
2. По-добро ускорение в ниски и средни обороти.
3. По-добро доускорение от средни обороти.
4. Веднага се усеща, че мотора диша по-леко.
5. Респонд-а се подобрява.
6. Една инвестиция, която освен, че се отразява добре на цялата работа на мотора - също така във времето се възвръща! - аз преди да взема К&N-а вземах само маркови и скъпи филтри - 50-60 лева...и ги сменях на 10 000км (максимум!), което означава, че годишно сменям между 3 и 4 филтъра х 50лв = 200 лева...минимум!
2. По-добро ускорение в ниски и средни обороти.
3. По-добро доускорение от средни обороти.
4. Веднага се усеща, че мотора диша по-леко.
5. Респонд-а се подобрява.
6. Една инвестиция, която освен, че се отразява добре на цялата работа на мотора - също така във времето се възвръща! - аз преди да взема К&N-а вземах само маркови и скъпи филтри - 50-60 лева...и ги сменях на 10 000км (максимум!), което означава, че годишно сменям между 3 и 4 филтъра х 50лв = 200 лева...минимум!
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Dimitroff написа:1. По-голям въздушен дебит - направо задължително за колегите с ремап и силно препоръчително за тези без.
2. По-добро ускорение в ниски и средни обороти.
3. По-добро доускорение от средни обороти.
4. Веднага се усеща, че мотора диша по-леко.
5. Респонд-а се подобрява.
6. Една инвестиция, която освен, че се отразява добре на цялата работа на мотора - също така във времето се възвръща! - аз преди да взема К&N-а вземах само маркови и скъпи филтри - 50-60 лева...и ги сменях на 10 000км (максимум!), което означава, че годишно сменям между 3 и 4 филтъра х 50лв = 200 лева...минимум!
Ей за това си взех филтъра във времето се възвръща
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Начи ще ме накарате да си сложа К§Н и ремап и после вие сте давате пари за долен ляв педал



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
xerial написа:Начи ще ме накарате да си сложа К§Н и ремап и после вие сте давате пари за долен ляв педал![]()
Как да ти обясня, че си струва ВСЯКА стотинка

Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
И откъде онлайн може да се поръча такъв филтър и има ли такива и за купето,става въпрос отново за е39?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
наистина е важно да се подържа правилно К и Н филтъра понеже е нож с 2 остриета. Карал съм доста км и нямаше проблем, но съм и виждал компресорно колело на турбина, което е "назъбено" от финните частици, които се пропускат от филтъра...
тогава моята турбина промени звука и си мисля, че и филтра може да е помогнал макар да е малко вероятно...смених турбото с по-голямо
факт, е че с него колата пушеше по-малко отколкото с нормална хартия. също така е факт, че няма особена файда от такъв филтър като мощност, а по-скоро като икономия от пари за филтри на 10-15 000км. в нашите прашни условия не съм убеден, че е добра идея да си с К и Н макар и панелен с какъвто бях аз...
тогава моята турбина промени звука и си мисля, че и филтра може да е помогнал макар да е малко вероятно...смених турбото с по-голямо

факт, е че с него колата пушеше по-малко отколкото с нормална хартия. също така е факт, че няма особена файда от такъв филтър като мощност, а по-скоро като икономия от пари за филтри на 10-15 000км. в нашите прашни условия не съм убеден, че е добра идея да си с К и Н макар и панелен с какъвто бях аз...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- naseto1969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: pamplona. espana
- Пол: Мъж
- Кара: 525 d a
- Мечтае да кара: 535 d
- Детайли за колата: 525 d с чип
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
колеги а за 525 д, как ще се отрази такьв филтьр, т.е за дизелите как е
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
naseto1969 написа:колеги а за 525 д, как ще се отрази такьв филтьр, т.е за дизелите как е
много добре...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Такъв филтър е хубаво да сложиш, само след като си му осигурил "чист, пресен" въздух! В противен случай ( топъл въздух от мотора) колата ще работи по зле 

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
kraiso написа:Такъв филтър е хубаво да сложиш, само след като си му осигурил "чист, пресен" въздух! В противен случай ( топъл въздух от мотора) колата ще работи по зле
За това си взимаш панелен и си ползваш фабричната кутия, която е горе-долу добре изолирана.

Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Мда,точно колега! Но с един спортен Конус и свеж,студен въздух директно от въздушната струя, работата на мотора ще е съвсем друга.Доказано 

Re: K&N Филтър на 520D / 525D / 530D? За или Против?
Колеги,
на ТДС как ще се отрази смяната му с такъв и желателна ли е?
на ТДС как ще се отрази смяната му с такъв и желателна ли е?

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани