Бавно (ли) загрява 525d! Защо?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 22 Дек 2005, 23:05

Toledo написа:
МАЧКАТОР написа:
Toledo написа:И моя мотор е комън-рейл, но си ги държи 87-90 градуса работна температура. Толкова, колкото трябва ... :roll:
Това не е точно работна температура пич :roll: С по-горния ми пост на писах ,че поради ниската работна температура има допълнителни средства за покачването й ;) Мога цяла лекция да пусна, ама кой ще я чете :mhihi:

Аз, че нещо ми стана интересно що е това работна температура ;)
Ми аз малко тъпанарски се изразих-това си е работната температура, но общо взето през зимата се потдържа "изкуствено" от по-горе описаните "уреди" :mhihi: Просто на тия двигатели им трябва един път да я стигнат и после само я потдържат, тогава няма проблем, но докато я стигнат може да минат векове :mhihi: Особенно при френските чикии се наблюдава това доста неприятно "нещо", при Д-серията на БМВ -също ;) Всичко е строго съобразено с този проблем, даже ,ако щеш, и термостата, и радиатора, и ..........абе доста неща.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 22 Дек 2005, 23:13

Айс....прощавай за въпроса, ама ти печка имаш ли :?: би трябвало да имаш :mhihi: отвори си предния капак и погледни на левия "ботуш" дали случайно не ти се мандахерца една табелка.."*******"............и под нея да пише-"Standheizung", или "Zuheizer" :mhihi: на 99% от този модел има такава работа......просто може да не работи.............

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 23 Дек 2005, 0:27

Имах предвид датчика който подава информация на стрелката за температурата!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Дек 2005, 11:16

Аз съм чел че комънреалите загряват доста по-бавно от останалите двг.При тях пишеше че е нужно да минат поне 10-12км. зада достигнат норм.темп. докато моята след около 3-4км стрелката я изправя на 12ч.Най-добре да се съпоставят две еднакви коли и да се види имали разлика и тогава да се търси евентуален проблем. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 23 Дек 2005, 19:38

dinozab написа:Аз съм чел че комънреалите загряват доста по-бавно от останалите двг.При тях пишеше че е нужно да минат поне 10-12км. зада достигнат норм.темп. докато моята след около 3-4км стрелката я изправя на 12ч.Най-добре да се съпоставят две еднакви коли и да се види имали разлика и тогава да се търси евентуален проблем. ;)
Абсолютно вярно :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 24 Дек 2005, 23:43

CheGevara написа:... не е нормално това. Както вече казаха колегите, БМВ препоръчва като се запали колата да се потегли с около 2-3000 оборота, а не да стои на място.
При дизелите не може така - палиш и айде 3000 оборота. "Старите" мотор М51 са известни с това, че масово пукат, цепят и разцепват глави... Причината най-вероятно е тояно такава, някой се качва в колата пали и... газ до дупка. Ама който е карал този дизел, знае че даже да и даваш ръчка тя върви като спънат кон, а чак след като позагрее се разбърта нормално... Т.е. при студен мотор има неравномерно разпределение на температурата и оттам пукат глави...

CheGevara написа:Мойта на 2 мин. излиза от синята зона. Аз я държа винаги на АУТО и щом излезе от синята зона, почва да вкарва яко топло на стъклото и в краката докато стрелката отиде на бялата чертичка. След около 10 мин е вече нормално топла.... но пък мойта на е дизел
Мдааа и аз пробвах нещо подобно и по-долу ще го напиша.

CheGevara написа:Колкото до решение на проблема ... ми ти всичко си сменил каквото трябва :roll: незнам дали нещо не влияе от антифриза ... :dunno:
Антифриза е сменен в Камор заедно с термостата и не би следвало да е проблем..

МАЧКАТОР написа:Айс....прощавай за въпроса...
Няма к'во да те прощавам, да не сме в детската градина... :mhihi:


МАЧКАТОР написа:... ама ти печка имаш ли, би трябвало да имаш ...
Мдааа, имам... При това си я пускам сутрин, ама топли купето...

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 24 Дек 2005, 23:58

Сега, след като отговорих на въпросите, които смятам за водещи, ще ви дам още жокери...

Преди всичко искам да подчертая, че осъзнавам, че говорим за мотор (М57) с алуминиев блок и директно впръскване (което е без значение), а не за М51 с чугунен блок и предкамерно, НО точно затова си мисля, че алуминия има по-добра топлопроводимост, т.е. би следвало да загрява по-бързо, но в този ред на мисли ... и да изтива по-бързо. Да, ама не е така...

Първо:
Вчера пробвах това което написа CheGevara, запалих изчаках 40-50 сек. и потеглих. За 3-3.5 мин стрелката излезна от синята зона, на 8-та бях на първата бяла чертичка, а на 16-тата бях по средата. Вентилатора беше на AUTO, а аз я понастъпвах повечко, не както преди до 1500 оборота... Сега я карах до към 2000 при излезнало от синьото и до 2500 след първата бяла... И все пак мисе струва, че загрява прекалено бавно.

Второ:
Когато спусках Вакарел (имаше мъгла), карах леко със 120 км/ч, оборотите 2300-2500, и изведнъж забелязах, че температурата падна... почти с цяла чертичка! :shock: При подаване на газ ми трябваха около 20-тина км и около 10мин (даже спрях парното), за да "върна стрелката" в средата.
После го пробвах и в София, т.е. спуснах се от Младост към Дружба с коло 120 км/ч по инерция... на лека спирачка, за да може двигателя да "отпусне" оборотите и ..... срелката ПАК МРЪДНА!!! :shock:
Иначе в града стрелката не мърда, но това едва ли е меродавно.
КАКВО СТАВА?!

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Дек 2005, 0:33

ICE написа:Второ:
Когато спусках Вакарел (имаше мъгла), карах леко със 120 км/ч, оборотите 2300-2500, и изведнъж забелязах, че температурата падна... почти с цяла чертичка! :shock:
КАКВО СТАВА?!
Сори че се намесвам но НИЩО ви няма на колите :idea: Нормално е да истинат като спускате ;) Просто ви е читава охладителната система :idea: навън е -2 или -4градуса при движение със 120км сещате ли се колко бързо истива радиатора :idea:
Пробвано е със 325ца 635ца 320ис 528ца Пежо Боксер ЛАДА и други Вчера и с Е36 316 същото се случи :winky:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 25 Дек 2005, 0:43

madpetio написа:Сори че се намесвам но НИЩО ви няма на колите :idea: Нормално е да истинат като спускате ;) Просто ви е читава охладителната система :idea: навън е -2 или -4градуса при движение със 120км сещате ли се колко бързо истива радиатора :idea:
Пробвано е със 325ца 635ца 320ис 528ца Пежо Боксер ЛАДА и други Вчера и с Е36 316 същото се случи :winky:
Това тдс-а не го правеше!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 25 Дек 2005, 0:56

И моят ТДС не прави магий със стрелката :)

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Дек 2005, 1:03

аз пък не съм карал кола която да не го прави :roll: :uups:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 25 Дек 2005, 1:09

Имам и Опел Тигра 1,6, тя какво прави със стрелкатааааааааааа.
от 90'С-105'С за нищо ги няма тоя прибор:mhihi:. Докато БМВ-то ги заковава и не мърда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 25 Дек 2005, 9:57

ICE написа:
МАЧКАТОР написа:... ама ти печка имаш ли, би трябвало да имаш ...
Мдааа, имам... При това си я пускам сутрин, ама топли купето...
Не топли само купето.....настройвай си я около 45минути преди да отпрашиш на някъде да запали и подгрее, после ми напиши ,че толи само купето :mhihi: Разходът й е около 280грама на час :idea: няма да ти скъса джоба :roll: Има случаи ,в които успява и термостата да ти отвори, ти ми викаш ,че само купето топлила, такъв варянт НЯМА, няма и как да стане :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 25 Дек 2005, 10:06

ICE написа:Това тдс-а не го правеше!!!
ТДС-са не е Комон рейл :idea: А обикновен ПАРЕН КОТЕЛ, това е :!: След още три страници разсъждения ще стигнете до точно този извод :mhihi:

вземете попорочетете ,че всички Д4Д, ЦДТИ, ДТИ, ХДИ,Д,ЦДИ ,ГРДИ,ТДИ имат точно такъв маниер на "изстудяване" :arrow: трудно загряват, лесно се охлаждат при ненатоварен двигател, за това им се налага да ги бутат с всякакви спомагателни, отоплителни средства :idea:
Последна промяна МАЧКАТОР на 25 Дек 2005, 13:16, променена общо 1 път

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 25 Дек 2005, 11:48

Интересно ми стана,като Пецата изброи толкова много автомобили,които се държат по сходен начин с на ICE :roll:
Аз си мисля,че когато охладнее охладителната течност в радиатора до такава степен и термостата трябва да притвори (най-малкото) големия кръг,за да се поддържа тая температура ... При ICE лошото е,че при спускане към София по магистралата от Пловдив или от другата страна от тунел "Траянови врата" към Пловдив до такава степен охладнява колата,че дори мотора променя звука си :roll: Това що за работа е :?:

Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook