Някой купувал ли е кори под двигателя,скорости,подкалници?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: Някой купувал ли е кори под двигателя,скорости,подкалниц

Мнение от Vasko » 13 Апр 2014, 16:30

Моята си е с оригиналните кори всичките... По принцип когато минаваш в дъжд е готино,защото вътре не се чува нищо,нито шума от водата,нито дребните камъчета,които иначе хвърчат изпод гумите или пясъка,който се вдига от локвите....За сравнение имам и едно рено канго,което си го въртя за работно....Е като завали дъжда и чувам как пясъка от локвите се лепи по калниците и даже се чува едно специфично пръскане на вода в калниците.... Е, ТОВА ПРИ БМВ- то липсва :))) Затова ми харесва да карам в дъжда :)))) Усещането е много готино и си като изолиран от външният свят и водата,която се стеле навред. Затова си търсете оригиналните...Ще ви дам пример с мой приятел...Купи си от Евро 07 уж някакви за е39-ка... Точно за едно лято тази кора,която е под двигателя от топлината на двигателя му се изкриви и му падна при едно ходене към София. Добре,че не се обърна......От тогава се ядоса и махна всичките като каза,че или ще си търси оригинални или ще кара без кори....Много е трудно с намирането на оригинални такива и по принцип трябва колата да е вкарвана отвън и от собственик за да си стоят всичките кори.......Иначе аз доколкото съм е виждал тази пластмаса когато съм вдигал автомобила, е някаква твърда, но много еластична пластмаса и дори мисля,че самият материал, от който е направена е нещо като стъклостил ли е какво е, защото като надереш самата пластмаса и вътре нишките на самата пластмаса стоят едни твърди такива или примерно ако и счупиш и от основата и се точат едни стъклоподобни пластмасови твърди нишки....Не знам точното им наименование, но наистина е специална и призовавам колегите да се търсят оригинални,защото тази която е под двигателя се нагрява лятото от топлината на двигателя и ако не е достатъчно твърда,последиците не са приятни,защото се изкривява..
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж

Re: Някой купувал ли е кори под двигателя,скорости,подкалниц

Мнение от slav_j » 13 Апр 2014, 19:09

Ами аз съм доволен от тези на ЕВРОТО за сега, дебелината им е 3-4мм ако се огънат ще пиша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Някой купувал ли е кори под двигателя,скорости,подкалниц

Мнение от Elesar74 » 13 Апр 2014, 19:37

Болшинството пластмаси по колата са АBS+PC. Някои са само ABS. Аз лично открих, че с доста от лепилата на пазара, това чудо не се лепи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Re: Някой купувал ли е кори под двигателя,скорости,подкалниц

Мнение от caliostro » 29 Сеп 2014, 0:06

днес занесох двете кори на пароструйка защото бяха станали на нищо.
особено едната се търкаляше в масло от хидравликата няколко години. и след няколко опита за измиване ги видях най после какво представляват. пластмаса от едната страна а от другата тук там дунапрен и върху дунапрен е пресована някаква тънка пластмаса нещо еластично стои като латекс.
естествено след 18 г тук там тънкият пласт там където е покрито върху дунапрена се е прокъсал. първоначално помислих че слоя върху дунапрена е нанесен като боя но в краищата си личи как са го топло лепнали този слой.
не знам дали има такива спрей бои които да правят покритие някакво такова подобно на фабричното...
ако някой е пръскал с боя тези кори нека сподели опит. 8)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook