Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			18 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
sineok_pi4_ написа:larry_boy написа:Z3Ro* написа:Колегата с темата - като отвориш капачката на казанчето и моторът работи на място и празен ход, вътре имали бълбукания? И още през ауспуха има ли сив пушек и миризма на антифриз? Ако няма тези признаци, вероятно не е гарнитура на главата. Аз те съветвам да започнеш със смяна на капачката, като преди това огледай хубаво за течове покрай термостата и водната помпа. Също така обърни внимание дали от малкото маркуче, което влиза в раширителния съд, тече струйка охладителна течност - може някъде да има частично запушване и затова да надува при по-високи обороти. Но пак казвам, първо смени капачката...
Ти си сигурно петия дето го казва - за справка темата под тази пак е на колегата![]()
. Но човека си има собствено виждане за проблема - сутрин си долива антифриз, на обяд си кара колата, а вечер си пише у фОрумО.
Колега, пробвах с друга капачка. Бях е взел от друга е39-ка и е сложих преди да тръгна за София ... Когато автомобила се кара на къси разстояние, не излиза антифриз от капачката.. Само когато се напъне на по-дълги разстояния.. Тогава и темепературата отива към 94 градуса, а иначе ако се кара 10-20 км и се загаси си стои на 89-90 градуса ... КОлкото до тънкия маркуч на разширителният съд- има си струйка от него..Нали когато отворя капачката на работещ двигател и натисна водните съединения през него връща в казанчето антифриз. И не , няма бълбукания в казанчето -пробвано е няколко пъти вече докато автомобила работи на празен ход и гледаме дали прави балончета в казанчето,но пък маркучите стават доста твърди , не са меки както когато отвиеш капачката или примерно когато е студен автомобила, а са доста твърди - усеща се ,че от някъде вкарва въздух в системата .....
Бяха ми докарали една Е46- ца с М52TU. Губеше антифриз, маркучите надуваха, на няколко места бяха казали спукана глава. Видях малки петънца от изпарен антифриз, по горният маркуч на радиатора и започнах да търся откъде са. Оказа се спукан кожух на термостата, при това от долната му страна. От там е изтичал антифриз, не се е виждало от къде, а ремъка го е разпрашавал почти без следи. От там се е губело налягане в охладителната система, което води до по-ниска температура на кипене на антифриза и от там до надуване на маркучите. След смяна на термостата с нов, проблема се реши.

Предполагам, е ясно защо описвам този случай- преди да изхарчиш няколко стотин лева, разгледай още веднъж внимателно, всичко, което има нещо общо с циркулирането на антифриза.
- Vasko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 898
 - Регистриран на: 24.10.2007
 - Местоположение: София/Асеновград
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
 - Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
 
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
sineok_pi4_ написа: ...Да не говорим ,че предишният път щяха да Я отварят ,а работата беше да се смени водната помпа и температурният датчик и да се направи една профилактика...
Като си имал помпа и датчик за смяна как може да си сигурен че не си Я прегрял?[/quote]
Колега, аз съм сменял помпа и термостат преди 30 000 км. Ти искаш да ми кажеш,че тогава съм е прегрял и една година съм е юркал насам натам и до Гърция и до Търция без да се налага да доливам и сега изведнъж започва да надува. Ами то ако е така има хора,които си карат колицата само събота и неделя и по тази логика тези 30 000 км ще ги въртят 5 години и ще си карат с пукната глава ли? Е, те тогава майсторите щяха от глад да умрат и ако можеше да се кара така автомобила никой нямаше да налива пари в отварянето на двигател и т.н. Главата като се пукне и веднага се хваща до седмица най- много защото започва да надува през разширителният съд... И така стига сме си чешили пръстите по клавиатурата. Дайте читави майстори да ми оправят и да си е карам после,че работа трябва да ми върши този автомобил....
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
		- Denmark
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 499
 - Регистриран на: 14.05.2013
 - Местоположение: Denmark
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 Touring
 
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
 Колега, в българската азбука буквата "е" не е същата като буквата "я".


			18 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	