Дехидратор смяна на сензор?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дехидратор смяна на сензор?
Тъй като видях 2-3 бисера в темата за работата на перката и системата като цяло ще си позволя да пусна един цитат:
"Зависимостта за това на каква скорост ще работи вентилатора е :
1-ва скорост - Термодатчик (S36) с два нормално отворени контакта единия затваря при 91 градуса другия при 105 градуса температура на антифриза като вентилатора работи на 1-ва степен ако температурата стане 91 градуса, управление на климатика.
2-ра скорост - Пресостат (B8) който сработва при около 20 бара и се изкл. при 17,5 бара налягане на фреона при кондензация.
3-та скорост - Термодатчкика (S36) като вентилатора работи на 3-та скорост ако температурата на антифриза превиши 105 градуса. Та това е по схемата и скоростите на вентилатора."
от тая тема -> viewtopic.php?f=35&t=295819
"Зависимостта за това на каква скорост ще работи вентилатора е :
1-ва скорост - Термодатчик (S36) с два нормално отворени контакта единия затваря при 91 градуса другия при 105 градуса температура на антифриза като вентилатора работи на 1-ва степен ако температурата стане 91 градуса, управление на климатика.
2-ра скорост - Пресостат (B8) който сработва при около 20 бара и се изкл. при 17,5 бара налягане на фреона при кондензация.
3-та скорост - Термодатчкика (S36) като вентилатора работи на 3-та скорост ако температурата на антифриза превиши 105 градуса. Та това е по схемата и скоростите на вентилатора."
от тая тема -> viewtopic.php?f=35&t=295819
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Дехидратор смяна на сензор?
stony1 написа:Степените на вентилатора зависят от температурата на двигателя, докато клапанът за налягането в системата дава информация на управлението и то контролира продължителността на работата на компресора. Няма ли налягане в системата, както колегата е посочил по-горе, компресорът не се включва, защото управлението "приема", че системата е празна - липсва фреон.
Първата степен на перката се включва винаги с включването на компресора.
Може би глупав въпрос,но..тоест ако няма фреон перката няма да се включи никога, защото компресорът няма да тръгне?

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дехидратор смяна на сензор?
Сам по себе си въпроса не е глупав. Може да има глупав отговор обаче - нещо от типа на - ако беше прочел горното мнение нямаше да питаш.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Дехидратор смяна на сензор?
ако тръгнеш да купуваш втора ръка датчик, да знаеш че има поне два модела (аз поне два модела съм видял)

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Дехидратор смяна на сензор?
аз го смених вчера със един зелен същия номер и цвят като моя.
за работата му не съм в час, но като се отвие отдолу има една клапа и спира излизането на налягането от там.. хитро направено..
евала на БМВ
за работата му не съм в час, но като се отвие отдолу има една клапа и спира излизането на налягането от там.. хитро направено..
евала на БМВ

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дехидратор смяна на сензор?
deyan-enchev написа:Тъй като видях 2-3 бисера в темата за работата на перката и системата като цяло ще си позволя да пусна един цитат:
"Зависимостта за това на каква скорост ще работи вентилатора е :
1-ва скорост - Термодатчик (S36) с два нормално отворени контакта единия затваря при 91 градуса другия при 105 градуса температура на антифриза като вентилатора работи на 1-ва степен ако температурата стане 91 градуса, управление на климатика.
2-ра скорост - Пресостат (B8) който сработва при около 20 бара и се изкл. при 17,5 бара налягане на фреона при кондензация.
3-та скорост - Термодатчкика (S36) като вентилатора работи на 3-та скорост ако температурата на антифриза превиши 105 градуса. Та това е по схемата и скоростите на вентилатора."
от тая тема -> viewtopic.php?f=35&t=295819

Аз в предния си пост написах, че степените зависят от температурата на двигателя, но не бях прегледал схемите, които са ми на компа.
Оказва се, че втората степен зависи от налягането в системата, но по ел. схемите излиза, че перката се включва при 17,5 бара, а изключва при 20 бара. Предполагам, че е така, защото при работа на компресора за повишаване на налягането в системата двигателят се товари повече и е нормално да му трябва по-добро охлаждане.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани