Смяна на маслото на автоматик?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Смяна на маслото на автоматик?
Когато беше на P влязоха 6,5 литра.
Включваш на D и си пое всичко .
Аз вече 1 година проблеми нямам с кутията .
Който иска да храни тия кожодери(то на повечето ръцете им са наврени в г*за де
,сигурно и гаечен ключ не са виждали)
Включваш на D и си пое всичко .
Аз вече 1 година проблеми нямам с кутията .
Който иска да храни тия кожодери(то на повечето ръцете им са наврени в г*за де

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна на маслото на автоматик?
hummer написа:Когато беше на P влязоха 6,5 литра.
Включваш на D и си пое всичко .
Аз вече 1 година проблеми нямам с кутията .
Който иска да храни тия кожодери(то на повечето ръцете им са наврени в г*за де,сигурно и гаечен ключ не са виждали)
Всеки си преценява. Не знам колко си спестил от това, че си го направил сам... На мен смяна с машина + промивка с един литър масло, смесено с добавка за промиване, която беше около 25 лева, та цялото нещо с труда и фълтър+гарнитура+болтове ми стъпи точно 309 лева. Дават гаранция за процедурата и гаранция на вложените части 1 година - пише го на фактурата ми. Та ако не си спестил поне 100 лева, според мен не си струва, още по-малко след като губиш промивката и гаранцията в повечето случаи...
Re: Смяна на маслото на автоматик?



Живи и здрави

Кутията е сменяна и си имаше кък 3-4 л масло в нея ,като я сложихме я напълнихме да я пробвам как се държи ,около 50 км я карах така ,след това го смених + филтър и гарнитура .
Това ако не е промивка не знам кое е ,след като после си ми събра 8 литра

Не ми е за парите ,кефа да си правиш нещо сам е по-голям !
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на маслото на автоматик?
Z3Ro* написа:hummer написа:Когато беше на P влязоха 6,5 литра.
Включваш на D и си пое всичко .
Аз вече 1 година проблеми нямам с кутията .
Който иска да храни тия кожодери(то на повечето ръцете им са наврени в г*за де,сигурно и гаечен ключ не са виждали)
Всеки си преценява. Не знам колко си спестил от това, че си го направил сам... На мен смяна с машина + промивка с един литър масло, смесено с добавка за промиване, която беше около 25 лева, та цялото нещо с труда и фълтър+гарнитура+болтове ми стъпи точно 309 лева. Дават гаранция за процедурата и гаранция на вложените части 1 година - пише го на фактурата ми. Та ако не си спестил поне 100 лева, според мен не си струва, още по-малко след като губиш промивката и гаранцията в повечето случаи...
Колега,къде това? Иначе съм съгласен и с колегата-когато можеш сам,кефът е голям!


[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна на маслото на автоматик?
Сервизът е в Монтана - ако искаш, на ЛС ще ти дам координати...
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на маслото на автоматик?
Аа,ясно,благодаря,далечко ми е



[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на маслото на автоматик?
hummer написа:Когато беше на P влязоха 6,5 литра.
Включваш на D и си пое всичко .
Аз вече 1 година проблеми нямам с кутията .
Който иска да храни тия кожодери(то на повечето ръцете им са наврени в г*за де,сигурно и гаечен ключ не са виждали)
Видях я методиката по-която си работил- може би е добре да провериш нивото на маслото. По принцип се прави като се пълни на изгасен двигател докато потече, после двигателя се запалва и се пълни отново докато потече, след това се превключва на R, после на D, след което се минава през всички степени със задържане за около 3-4сек. След което двигателя се изгасва и се изчаква маслото да изстине до определена температура, после пак се запалва двигателя и се долива докато потече. Това, което е писал колегата в темата за нагласяване на маслото при положение D и загрял двигател е свободно съчинение или някакво съчетание на нагласяване на маслото на кутия с нивомерна пръчка и тези, за които се говори в темите- при тази с нивомерна пръчка, наистина се прави на двигател загрял до работна температура.
По отношение на масло- масово се слага DIII или разни мулти масла, които ставали за всички видове кутии. Всичко това с цел демонстриране на някаква ниска цена на смяната. Сега простотиите с промивка на старият филтър, оставяне на старата гарнитура, оставяне на литри от старото масло и т.н. няма какво да ги коментираме- всичко пак е с цел демонстриране на някаква ниска цена. После последиците остават за собственика на кутията и се наричат основен ремонт или нова кутия, втора ръка- лично за мен описаната гаранция от една година не виждам реално как ще се осъществи- чупи се кутията и едва ли някой ще каже, абе объркахме маслото, дай да я ремонтираме гаранционно. Какво масло- най-добре оригинално или препоръчано от производителя на кутията.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна на маслото на автоматик?
zvetiko написа:hummer написа:Когато беше на P влязоха 6,5 литра.
Включваш на D и си пое всичко .
Аз вече 1 година проблеми нямам с кутията .
Който иска да храни тия кожодери(то на повечето ръцете им са наврени в г*за де,сигурно и гаечен ключ не са виждали)
Видях я методиката по-която си работил- може би е добре да провериш нивото на маслото. По принцип се прави като се пълни на изгасен двигател докато потече, после двигателя се запалва и се пълни отново докато потече, след това се превключва на R, после на D, след което се минава през всички степени със задържане за около 3-4сек. След което двигателя се изгасва и се изчаква маслото да изстине до определена температура, после пак се запалва двигателя и се долива докато потече. Това, което е писал колегата в темата за нагласяване на маслото при положение D и загрял двигател е свободно съчинение или някакво съчетание на нагласяване на маслото на кутия с нивомерна пръчка и тези, за които се говори в темите- при тази с нивомерна пръчка, наистина се прави на двигател загрял до работна температура.
По отношение на масло- масово се слага DIII или разни мулти масла, които ставали за всички видове кутии. Всичко това с цел демонстриране на някаква ниска цена на смяната. Сега простотиите с промивка на старият филтър, оставяне на старата гарнитура, оставяне на литри от старото масло и т.н. няма какво да ги коментираме- всичко пак е с цел демонстриране на някаква ниска цена. После последиците остават за собственика на кутията и се наричат основен ремонт или нова кутия, втора ръка- лично за мен описаната гаранция от една година не виждам реално как ще се осъществи- чупи се кутията и едва ли някой ще каже, абе объркахме маслото, дай да я ремонтираме гаранционно. Какво масло- най-добре оригинално или препоръчано от производителя на кутията.
Лично за гаранцията обяснявам:
- първо ми гарантират, че са спазили всички изисквания и процедури, необходими за смяната - най-важните от тях са вид масло и количество масло. Те лесно могат да се проверят при евентуална повреда на кутията в гаранционния срок.
- второ ми дават гаранция на вложените части - ако ми протече гарнитурата, ще ми я подменят за тяхна сметка примерно...
Не съм имал предвид, че дават цялостна гаранция на кутията - те не я рециклират...

Само да добавя, че фактурата с гаранцията е разбита по процедури и хора, които са ги извършили. Аз попитах защо толкова сложно, а шефът ми отговори: "За да знам точно кой майстор го е вършил това и да му удържа от заплатата...".
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Смяна на маслото на автоматик?
hummer написа:Аз спирам да се занимавам с тази тема , то няма смисъл
ами няма смисъл , защото темата е ,,къде да ми сменят маслото ,, , а не ,,как да си сменя маслото,,...
иначе за протокола , аз също си смених маслото по темата на боримечката преди две години...
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Смяна на маслото на автоматик?
hummer написа:Въъъ чуек сигурно си и еб@л мамата
мани , чакам я всеки момент да роди

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани