Тресене на волана след смяна на тампони на носачите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Тресене на волана след смяна на тампони на носачите
kalingk написа:Ами за това ти бие волана.Защото при отпусната спирачка разтоянието между диска и накладката е минимално,но когато е крив диска това поражда и леки вибрации във волана.Вчера свалих дискове и накладки на 900км Текстар залкупени от съфорумнец и отиват за шлайфане.Признаците бяха вибрация във волана,доловими за твоята ръка и вибрация по силна при натиск на спирачката около 100км/ч и между 60 докато свали на 40.Занесох старите си дискове,те и те бяха на 6000км и ми ги престъргаха както и накладките се фрезоваха.Сега колата спи.Обяснението,което получих е че оригиналните дискове са оставяни на естествен процес на стареене на чугуна и той е по малко податлив на термални деформации.Докато новите,които си купуваме повечето от нас по евтини,са състарени изкуствено,но не достатъчно добре и като ги загряваш то те се каляват,но същевременно и кривят.Така за това масово кривиме дисковете особено по големите и тебки от тях.Даже като съвет ми казаха,че по добре стари дискове в които има живот,отколкото нови в това състояние.Казвам го като човек сменил за 6 месеца 4 комплекта дискове,от тях 3 чисто нови.текстар.ате.бош.Сега се надявам,че ще си имам нови текстари без да е нужно да се кривят пак.Но пък и не мисля да ги връщам скоро,понеже сега спи с боша,който беше в същото състояние преди шлайфа.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Пп и преди да ме убеди някой.че не съм прав, заради това нещо, то да кажа:За да махна тази вибрация във волана при шофиране и спиране съм сменил..8те носача 4те накрайника.вътрешните и външните.главина.4 спирачни маркучи.спирачна и хидравлична течност 2 рейки сервотроник.2 комплекта спирачни апарати.заедни със супортите.у задните дискове и накладки.всичко чисто ново освен апаратите и рейките.които пък бяха без забележки.
А и 4те биалетки.пак нови плюс тампоните на стабилизиращата щанга отпред.Даже предните биалети два пъти,че първият път сложих мейле усилено и след това сложих лемфьордер.Както и тампоните на новите криви носачи смених,че всички са на асметал то на кривите сложих тампони лемфьордер.
Колега, именно през твойте премеждия съм минал и аз и мойто тресене си остава без промяна, не зависимо от всичко сменено. Тъпото е че сега имам същото нещо и на X-a... Писна ми от тази шитня..... но продължаваме напред

- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Тресене на волана след смяна на тампони на носачите
Първо нямаме пътища.Второ нямаме качествени части и сервиз.Трето тези коли като минат май 10 години и някои неща колкото и да ги мъчиш няма как да ги оправиш.Че БМВ е39 си е лигава кола лигава си е.Като цяло много здрава,но все се чупят някакви неща дребни колкото да ти поддържа негативизма към автомобила.Знаете за какво говоря-АБС блокове,АБС датчици,рейки,тресене и необясними и непроследими тракания и звуци от предното окачване и откъм двигателя и т.н. и т.н. Ноо...Продължаваме напред с мечта за нова F10





Re: Тресене на волана след смяна на тампони на носачите
Стига бре имам една корса на 22години точно...няма биене и тресенв при нея.а накрайниците и са по 9.60.спи на пътя..така.че не мога да се убедя,че една кола.ако и е здраво купето и мотора и сменяваш по нея счупеното.ще продължаваш да си имаш проблеми побеже е на 10-15години.
ПП сега е39ката спи на пътя и току що прибрах текстара заедбо с накладките в мазата..станали са като нови...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
ПП сега е39ката спи на пътя и току що прибрах текстара заедбо с накладките в мазата..станали са като нови...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Тресене на волана след смяна на тампони на носачите
За да тресе волана нещо го поражда , не всички Е39-ки тресат . Мойта защо не тресе със зимните гуми и джанти ... Е39 си е много истинска кола стига да не е вече съсипана. Аз за сега съм доволен от мойта , за същия пробег на предишната ми кола 2 пъти правих предница и пак си хлопаше , волана не тресеше но и управлението беше едно такова неадекватно и лигаво , всяко БМВ е много обрано от към луфтове и най-малкия проблем по гумите , джантите и изобщо предницата се усеща във волана , както и каране по павета или скапан път , волана също е по тежък и точно заради тези неща се усеща контакта с настилката и поведението на самата кола в/у пътя , при повечето коли които съм карал от други марки (по нови и по стари) повече се чувствах като пасажер до като карам от колкото като водач , за това избрах БМВ защото си има характерни черти
В Бг състоянието на 90% от пътищата е повече от трагично , леките коли са проектирани за асфалт а не за паваж и грапави пътища по които да ти вибрира главата а какво остава за колата . Колегата дето си е купил е39 да му робува е объркал марката.

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани