Борд. компютър за навигации с Андроид.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Светльо,
iBus интерфейсът може ли да се използва със стандартно PC, че ми се върти една идея в главата
iBus интерфейсът може ли да се използва със стандартно PC, че ми се върти една идея в главата
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Да, Пешо, може да се ползва с PC. То главната цел на този интерфейс, преди да се появи програмата за Андроид, беше да се ползва с Navcoder и подобните Windows програми.
В тази снимка малко съм преиграл с блендата, но що-годе се вижда какво представлява и какво ползва интерфейсчето.
Ти сигурно имаш някакви твои изобретения, но казвай кога и къде да ти пратя един, два или колкото кажеш .
Идеята, която имаш също ме интересува, но да не нахалствам...
В тази снимка малко съм преиграл с блендата, но що-годе се вижда какво представлява и какво ползва интерфейсчето.
Ти сигурно имаш някакви твои изобретения, но казвай кога и къде да ти пратя един, два или колкото кажеш .
Идеята, която имаш също ме интересува, но да не нахалствам...
Последна промяна PeReZ на 04 Фев 2023, 7:15, променена общо 1 път
- neptun1961
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover L322 3.0D 2003(BMV E53)
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
I-BUS интерфейса и приложението работят на Рейндж Ровър Л322 2003,който използва двигател и електроника на БМВ Х5 Е53.
Всичко работи безупречно.
https://www.youtube.com/watch?v=ktcyCcQWlGI
Всичко работи безупречно.
https://www.youtube.com/watch?v=ktcyCcQWlGI
Range Rover L322 3.0D 2003(BMV E53),Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Аз съм с малкия борд и не ми се показва най-долу количеството гориво в резервоара и оставащите колометри. Това заради малкия борд ли е или е някакъв бъг? Настроен е за показване от малък борд. Гледам, че някой е с нова вррсия на програмата, но не намирам линк за изтегляне. Преди време имаше един ъпдейт на нова версия, но с нея ме изхвърля при стартиране на програмата. Някой има ли идея как мога да сложа друг ROM на навигацията и да предложи някой.
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Лицензът за отключване май е станал 18.50€ в сайта на приложението. Има ли по евтин вариант?
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Да, заради малкия борд не ти вади среден разход и някои други неща. Просто при колите с малък борд, таблото не изпраща тези данни по IBUS, понеже няма на кого да ги изпраща.
Линк за теглене на новата (2.0) версия: http://svetlio.org/ibus/
А относно ROM, аз ползвам Malaysk ROM на моята навигация (Erisin ES6039). Инсталирането на друг ROM е елементарно, процесът е едно към едно с качването на оригинален ROM. Моля, ако имаш допълнителни въпроси за ROM-ове, пиши ми на ЛС или пусни нова тема, понеже тази е за борд. комп приложението.
Линк за теглене на новата (2.0) версия: http://svetlio.org/ibus/
А относно ROM, аз ползвам Malaysk ROM на моята навигация (Erisin ES6039). Инсталирането на друг ROM е елементарно, процесът е едно към едно с качването на оригинален ROM. Моля, ако имаш допълнителни въпроси за ROM-ове, пиши ми на ЛС или пусни нова тема, понеже тази е за борд. комп приложението.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
PeReZ написа:Да, Пешо, може да се ползва с PC. То главната цел на този интерфейс, преди да се появи програмата за Андроид, беше да се ползва с Navcoder и подобните Windows програми.
В тази снимка малко съм преиграл с блендата, но що-годе се вижда какво представлява и какво ползва интерфейсчето.
Ти сигурно имаш някакви твои изобретения, но казвай кога и къде да ти пратя един, два или колкото кажеш .
Идеята, която имаш също ме интересува, но да не нахалствам...
Замислил съм две неща.
1. Вариант за подмяна на дисплея на ОЕМ навигацията с по-нов със същя размер, но с голяма разделителна способност и тъчскриин. Идеята е да си работи нормално в режима, в който работи ОЕМ дисплея, но да има поне още два входа. Единия вход да е стандартен видео-жход, а другитя да е HDMI. На HDMI входа могат да се свържат различни неща било то с Андроид, Windows или IOS.
2. CarPC с операционна система по избор на клиента
Комбинацията от двете неща би следвало да задоволи както феновете на ОЕМ аудиото, така и на афтърматкет. Кеф ти ОЕМ - гледаш си навигацията и си слушаш радиомодула, кеф ти афрътмаркет - пускаш си CarPC и избухваш. Няма ограничения във формата на песните, няма ограничения във въдео форматите, всичко е стерео и не ни се ще да го казвам, но ТВ тунера, малко остава на заден палн.
Идеята не е нова, просто озряваше и се доразвиваше в годините. Голяма част от нещата ги имам, за да започна и двата проекта едновременно, като при мен ОЕМ дисплеят, че бъде замене с по-голям, понеже мога д аси позволя премахването на бутоните, заради инсталирания iDrive контролер. Това обаче по никакъв начин няма да повлияе върху интерфейсните платки, ако такива са необходими. Те ще бъдат стандартно разработени и изпълнени.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Като разглеждах опциите на новата версия на програмата видях, че има опция а палене с код. Поне така ми се стори. Това така ли е и дали действа?
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Да, добавена е функцията "код за запалване", за която имаме БГ заслуга.
При мен работи, но чета, че при доста хора не работи, както и други пасажи от новата версия, така че нищо не пречи да пробвате и да прецените коя версия да си оставите.
При мен работи, но чета, че при доста хора не работи, както и други пасажи от новата версия, така че нищо не пречи да пробвате и да прецените коя версия да си оставите.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Здравейте,
Ще използвам темата за съвет въпреки, че съм с X5 E53. Вмомента съм с OEM навигация с DSP и имам слюдините 2 проблема:
1. Дисплея е тръгнал да се разтича и от време на време почълтява (не буквално, просто преобладава жълтият цвят)
2. Радиомодула до преди 1 седмица прекъсваше периодично (да кажем 2-3 пъти в месеца) и след рестарт се оправяше. От 1 седмица вече нямам звук в колата
Имам следната дилема – да ремонтирам ли посочените проблеми или да инвестирам в смяна с Андроид навигация?
Заради наличието на DSP не мога да преценя как да десйтвам.
Ако ремонтирам разходите ще са по-малко.
Повече ми се иска да инвестирам в Андроид навигация (заради всичките благини), но не знам какво трябва да направя заради DSP-то, евентуално кой модел да избера и каква ще е приблизителната инвестиция?
Какво бихте ме посъветвали?
Ще използвам темата за съвет въпреки, че съм с X5 E53. Вмомента съм с OEM навигация с DSP и имам слюдините 2 проблема:
1. Дисплея е тръгнал да се разтича и от време на време почълтява (не буквално, просто преобладава жълтият цвят)
2. Радиомодула до преди 1 седмица прекъсваше периодично (да кажем 2-3 пъти в месеца) и след рестарт се оправяше. От 1 седмица вече нямам звук в колата
Имам следната дилема – да ремонтирам ли посочените проблеми или да инвестирам в смяна с Андроид навигация?
Заради наличието на DSP не мога да преценя как да десйтвам.
Ако ремонтирам разходите ще са по-малко.
Повече ми се иска да инвестирам в Андроид навигация (заради всичките благини), но не знам какво трябва да направя заради DSP-то, евентуално кой модел да избера и каква ще е приблизителната инвестиция?
Какво бихте ме посъветвали?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
За да подкараш DSP-то с Андроид навигация, ти трябват единствено описаните в тази тема интерфейс и програма за Андроид. В момента, в който си платиш 40-те ЕВРО за отключване на програмата и отключване на DSP функционалността, вече в програмата се появява пълна DSP поддръжка и бутон DSP, откъдето се правят същите настройки (даже повече), които досега си имал във фабричното нави.
Имам няколко приятели с такава конфигурация.
Инвестицията коства:
1. Навигация с Андроид (слагам примерна цена 700лв)
2. Ibus interface - 50лв.
3. Програма за Андроид и DSP отключване: 80лв.
4. Монтаж: 160лв., понеже при коли с ОЕМ наво, трябва да се удължат буксите на радиомодула.
Около хилядарка.
Имам няколко приятели с такава конфигурация.
Инвестицията коства:
1. Навигация с Андроид (слагам примерна цена 700лв)
2. Ibus interface - 50лв.
3. Програма за Андроид и DSP отключване: 80лв.
4. Монтаж: 160лв., понеже при коли с ОЕМ наво, трябва да се удължат буксите на радиомодула.
Около хилядарка.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
PeReZ благодаря за бързият и изчерпателен отговор
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Здравейте,
аз имам следния въпрос:
Взех си навигация Ерисин, взех си и модула за мида, но неми се сабира като го включа в USB то директно в навигацията, даже не ми се събира и USB удължаващия кабел за жабката.
Вие как го включвате този модул, директно или с някакъв спецялен кабел?
аз имам следния въпрос:
Взех си навигация Ерисин, взех си и модула за мида, но неми се сабира като го включа в USB то директно в навигацията, даже не ми се събира и USB удължаващия кабел за жабката.
Вие как го включвате този модул, директно или с някакъв спецялен кабел?
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Винаги се ползва едно от двете:
1. Най-обикновен USB удължител, т.е. мъжки-женски USB кабел. В комплекта с навигацията ти е пристигнал 1 такъв кабел. Ако той не ти се събира, махни част от пластмасовата му изолация, за да стане по-къс и ще се събере или пък си намери такъв с по-къс USB конектор, но на Е39 си се събира, просто трябва да поизрежеш.
2. USB hub, т.е. преходник от 1 към повече USB-та. В едното ръгаш IBUS интерфейса, а в другите USB-та си слагаш флашки, предни камери и т.н.
Ако вече си си прекарал въпросният 1 удължаващ кабел до жабката, аз бих ти препоръчал варианта с USB хъб.
Няма нито една смислена причина да прекарваш още 1 кабел от навито до жабката, при положение, че с хъб е по-удобно, а навигацията го поддържа. Аз ползвам най-обикновен USB хъб HAMA без допълнително захранване, 10-15лв. от Технополис.
PS: ето го хъбът: http://www.technopolis.bg/bg/CMP-ACCESS ... 1/p/564450
1. Най-обикновен USB удължител, т.е. мъжки-женски USB кабел. В комплекта с навигацията ти е пристигнал 1 такъв кабел. Ако той не ти се събира, махни част от пластмасовата му изолация, за да стане по-къс и ще се събере или пък си намери такъв с по-къс USB конектор, но на Е39 си се събира, просто трябва да поизрежеш.
2. USB hub, т.е. преходник от 1 към повече USB-та. В едното ръгаш IBUS интерфейса, а в другите USB-та си слагаш флашки, предни камери и т.н.
Ако вече си си прекарал въпросният 1 удължаващ кабел до жабката, аз бих ти препоръчал варианта с USB хъб.
Няма нито една смислена причина да прекарваш още 1 кабел от навито до жабката, при положение, че с хъб е по-удобно, а навигацията го поддържа. Аз ползвам най-обикновен USB хъб HAMA без допълнително захранване, 10-15лв. от Технополис.
PS: ето го хъбът: http://www.technopolis.bg/bg/CMP-ACCESS ... 1/p/564450
- ilian82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 кабрио
- Мечтае да кара: м3 е30
- Детайли за колата: 328i
Re: Борд. компютър за навигации с Андроид.
Благодаря за бързия отговор.
Ще пойзрежа малко USB то защото не ми се събира с около 1см.
А иначе мислех да си купя нещо такова:
https://www.banggood.com/Left-Right-Angled-90-Degrees-USB-2_0-Type-A-Male-to-A-Female-Extension-Cable-Cord-p-1026905.html?rmmds=mywishlist
Ще пойзрежа малко USB то защото не ми се събира с около 1см.
А иначе мислех да си купя нещо такова:
https://www.banggood.com/Left-Right-Angled-90-Degrees-USB-2_0-Type-A-Male-to-A-Female-Extension-Cable-Cord-p-1026905.html?rmmds=mywishlist
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани