Какво ли му е на парното

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.12.2007
Местоположение: plovdiv

Мнение от jodon » 14 Яну 2008, 22:54

а пак при мен духа само лявата страна студено,ниакои да има идея от какво е и как да си го оправиа :help: праве6е го от време на време сега постоянно си е така :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 15 Яну 2008, 2:52

Dragon4e написа:а вашите коли имат ли една допълнителна водна помпа която е свързана с регулирането на темп. в купето като на Е34? точно тя върти водата на празен ход на двигателя да духа топло в купето


Доколкото знам имат, но не мисля, че е от нея (поне в моя случай). Не може отляво да духа топло, отдясно студено, освен това не винаги го прави тоя номер с изстиването на струята когато работи на място. "Готиното" е, че понякога и двете струи са студени, понякога само лявата... абе разкош голЕм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Яну 2008, 10:39

Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 15 Яну 2008, 16:52

и тогава кво праим :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 15 Яну 2008, 18:44

pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.

малко вероятно е, тъй като духа студено само на ниски обороти, а иначе си е ОК. Ако са датчиците оборотите няма да оказват влияние

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 20:29

pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.

колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 20:31

pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.

колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

?

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 20:32

pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.

колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

?

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 20:39

pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.

колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 20:56

pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.

колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 21:01

:uups: извинявам се 4е така се полу4и .ако може някои да изтрие повтарящите се

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Яну 2008, 21:05

Запушват се от прахоляк, власинки и косми, които влизат през решетките, намиращи се под бутоните за настройка на тампературата на двете зони (лява и дясна). Имаше писано в една тема как се отваря блока за управление на климатика и се почистват.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 15 Яну 2008, 23:25

така,разбрах извинявам се дали е редно да питам тук но да не пускам нова тема в др.подфорум но мисля 4е и е39 ги имат.като разглабях корите при мотор4ета за клапите има едни като антенки детоседя с едни синкави връх4ета.какво представляват това,и ако са свързани с управлениетп на климата каква функция изпълняват и евентуалните проблеми с тях

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

re:

Мнение от Morskiq » 16 Яну 2008, 7:57

Нормално е да го прави но само при мотор който не е достигнал нормалния си температурен режим. Това е цел да не се отнема топлина от двигателя. При загрят мотор не е нормално да е така. Вероятно има въздух в системата и първата индикация за това е липса на парно щото е най-високо в системата. Когато подадеш газ увеличаваш налягането на помпата. Преминава известно количество антифриз но тъй като има възглавница от въздух не е достатъчно за да работи нормално. За датчиците не мисля че са причина щом като подадеш газ и си работи. ако не са наред ще го прави постоянно. Успех...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 16 Яну 2008, 22:16

Утре мисля да източа цялата охладителна течност, после да наглася колата така, че предницата да и е нагоре (на естакада примерно), така радиатора ще бъде най високата точка на системата, ще я напълня и обезвъздуша и, ако и така не стане... :banghead: :bang:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook