Какво ли му е на парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Dragon4e написа:а вашите коли имат ли една допълнителна водна помпа която е свързана с регулирането на темп. в купето като на Е34? точно тя върти водата на празен ход на двигателя да духа топло в купето
Доколкото знам имат, но не мисля, че е от нея (поне в моя случай). Не може отляво да духа топло, отдясно студено, освен това не винаги го прави тоя номер с изстиването на струята когато работи на място. "Готиното" е, че понякога и двете струи са студени, понякога само лявата... абе разкош голЕм
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
малко вероятно е, тъй като духа студено само на ниски обороти, а иначе си е ОК. Ако са датчиците оборотите няма да оказват влияние
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
?
pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
?
pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
pazokolarov написа:Проблема може да се окаже и много елементарен - запушване на температурните датчици (които са на тоблото на климатроника) за някоя от двете зони.
колега би ли ми дал малко пове4е инфо за тези дат4ици -как се запу6ват,какви проблеми биха възникнали с тях/до какво би довело развалянето/и евентуалният им ремонт .понеже нали на климатроника на е 34 има такива и аз имам са6то подобни оплаквания с парното,поне да прхвърля и тази възможност.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Запушват се от прахоляк, власинки и косми, които влизат през решетките, намиращи се под бутоните за настройка на тампературата на двете зони (лява и дясна). Имаше писано в една тема как се отваря блока за управление на климатика и се почистват.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
така,разбрах извинявам се дали е редно да питам тук но да не пускам нова тема в др.подфорум но мисля 4е и е39 ги имат.като разглабях корите при мотор4ета за клапите има едни като антенки детоседя с едни синкави връх4ета.какво представляват това,и ако са свързани с управлениетп на климата каква функция изпълняват и евентуалните проблеми с тях
re:
Нормално е да го прави но само при мотор който не е достигнал нормалния си температурен режим. Това е цел да не се отнема топлина от двигателя. При загрят мотор не е нормално да е така. Вероятно има въздух в системата и първата индикация за това е липса на парно щото е най-високо в системата. Когато подадеш газ увеличаваш налягането на помпата. Преминава известно количество антифриз но тъй като има възглавница от въздух не е достатъчно за да работи нормално. За датчиците не мисля че са причина щом като подадеш газ и си работи. ако не са наред ще го прави постоянно. Успех...
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Утре мисля да източа цялата охладителна течност, после да наглася колата така, че предницата да и е нагоре (на естакада примерно), така радиатора ще бъде най високата точка на системата, ще я напълня и обезвъздуша и, ако и така не стане...



40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани