ГАЗов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колегата Svetlyo скоро си сложи газов инж. и маи е доволен, говори с него дали си заслужава или не /колата му е с двоиния вАнус/
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Нещата които ме притесняват са 2
1. тихите обороти - със стептроник съм
2. мисля че при газовия инжекцион го няма (не че при аудито някога ми се е случвало де, но) ГЪРМЕНЕ - карах една вектра дето като я оставиш да влезне в ниски обороти на скорост и като подадеш газ и гърмеше много зверски, но беше обикновенна газова, не инжекцион - пак да подчертая. А всепак с тия пластмасови колектори и с тоя евтиния дебитомер - само тва ми трябва
четох из почти всички автомобилни форуми в българия за хората които не се срамуват да си сложат газов инжекцион и определено всички са доволни, а някои от тях пътуват НАИСТИНА МНОГО и никои не споменава за никакви проблеми произлезнали от карането на газ - това че 3 месеца след като си сложил газ и си направил основен ремонт, не означава че е заради газта при условие че такива случай са единични на фона на 100-ците които слагат и нямат проблеми ...... (при някои форуми ((няма да ги споменавам)) има егати регистряцията - се едно на наса архивите ще дърпм)
1. тихите обороти - със стептроник съм
2. мисля че при газовия инжекцион го няма (не че при аудито някога ми се е случвало де, но) ГЪРМЕНЕ - карах една вектра дето като я оставиш да влезне в ниски обороти на скорост и като подадеш газ и гърмеше много зверски, но беше обикновенна газова, не инжекцион - пак да подчертая. А всепак с тия пластмасови колектори и с тоя евтиния дебитомер - само тва ми трябва

четох из почти всички автомобилни форуми в българия за хората които не се срамуват да си сложат газов инжекцион и определено всички са доволни, а някои от тях пътуват НАИСТИНА МНОГО и никои не споменава за никакви проблеми произлезнали от карането на газ - това че 3 месеца след като си сложил газ и си направил основен ремонт, не означава че е заради газта при условие че такива случай са единични на фона на 100-ците които слагат и нямат проблеми ...... (при някои форуми ((няма да ги споменавам)) има егати регистряцията - се едно на наса архивите ще дърпм)
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
DIDO написа:И скапваш не само мотора, ами и колата - дупки, тръби, бутилки, багажника 1/3 си заминава, ароматизираш колата на пропан-бутан....
Ако ще говорим сериозно по темата, мога да ти кажа, че всичко това, което си го описал, просто не е така.Ако се сложи кадърно уредбата имаш точно 2 дупки по 8мм на места, които би видял само ако разколачиш цялата кола.Бутилката ми е 40л и заема незначително място от багажника, а за миризмата на газ...тук вече си в огромна грешка, аз дори и не знам как мирише

Това за смазването на леглата на клапаните го знам, но явно не е толкова фатално.Газта също има смазочни качеста, макар и по-малки от бензина.
Нека го обясня с един прост пример.Приятел вкара една Е39 от Италия на газ.Колата беше на 760 000км.На мен ми стана интересно, какво може да се е скапало по двигателя на тази кола и я закарахме във Варна карс на диагностика.Там също потвърдиха километрите, както и че двигателя е в перфектно състояние като за километрите си, дори нямаше грешки в ламбда сондите.
Може би, единствения съвет който мога да дам е, не купувайте коли вкарани от Италия с газов инжекцион, трябва да ви ясно, че човекът там е сложил газ, за да навърти едни огромни километри.
И @DIDO, не ме разбирай грешно, но погледни само колко теми има във форума, които са с идея как да се спестят 40-50-100-200лв от ремонта на колата и такива хора да ми говорят, че газта скапвала колата...За такива говорех, че не могат да си го позволят.
Аз също си я поддържам само в оторизиран сервиз и само с оригинални части.Може да имам пари, но мога и да си направя сметка, кое е изгодно и кое не.
За мен сега нещата стоят така; ремонтите ми излизат без пари, защото спестеното от горивото не го смятам

spacepl написа:Нещата които ме притесняват са 2
1. тихите обороти - със стептроник съм
2. мисля че при газовия инжекцион го няма (не че при аудито някога ми се е случвало де, но) ГЪРМЕНЕ ...
Ако сложиш хубав газов инжекцион, без да правиш глупости да слагаш такъв с български софтуер, с някакви незнайни дюзи, с български датчици..., с цел да ти излезе по-евтино няма да имаш проблем нито с ниските обороти, а за гърмене и дума д ане става.
Дебитомера ако ще се скапва, ще се скапе и без да слагаш газ.
В момента, като закарам колата на диагностика във Варна карс, няма абсолютно никавкви грешки в работата на двигателя.
Аз също съм със стептроник

Последна промяна mad_presley на 10 Май 2008, 11:02, променена общо 1 път
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и колегата Светлио е с автоматик така че ще си пастнете
пс: ако карах наистина МНОГО щях да си сложа газов инж, но и колата нямаше да бъде 520 /да не говориме за автомат/ а ми щеше да е 525 бензин 193 кс / 528 бензин 193 кс /едното беше 192 др 193/
ама за 9 месеца съм минал .. има нема 6-7 хил км
и нито икономия ми трябва нито по мощна кола ми трябва, това е моята сметка
имам авер с Е36 купе 318 на газ /обикновена/
как гърми газта не е истина, вадат се маркучи отваря капака да ги слага.. ама па пак се вози ефтинко
питаи колегата от сервиза в Люлин за БМВ - Никола, тои доста разбира от БМВ-та защото много ентусиасти ходат при него, е тои е казал че БМВ и Газ не са съвместими, може да говориш и с него
защото едно е да ти го каже човек които разбира наистина много от коли, макар че и тук има колеги дето доста разбират

пс: ако карах наистина МНОГО щях да си сложа газов инж, но и колата нямаше да бъде 520 /да не говориме за автомат/ а ми щеше да е 525 бензин 193 кс / 528 бензин 193 кс /едното беше 192 др 193/
ама за 9 месеца съм минал .. има нема 6-7 хил км


имам авер с Е36 купе 318 на газ /обикновена/
как гърми газта не е истина, вадат се маркучи отваря капака да ги слага.. ама па пак се вози ефтинко

питаи колегата от сервиза в Люлин за БМВ - Никола, тои доста разбира от БМВ-та защото много ентусиасти ходат при него, е тои е казал че БМВ и Газ не са съвместими, може да говориш и с него
защото едно е да ти го каже човек които разбира наистина много от коли, макар че и тук има колеги дето доста разбират

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
от Плевен съм колега и се подвизавам в Плевен и Разград, така че процедурата може да стане в Плевен, Ловеч, Разград или Шумен че са ми под ръка 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
spacepl написа:от Плевен съм колега и се подвизавам в Плевен и Разград, така че процедурата може да стане в Плевен, Ловеч, Разград или Шумен че са ми под ръка
Звъниш на тези телефони и питаш дали имат представители в твоя град

Пак подчертавам, ако не си приготвил минимум 2500лв за уредба, по-добре не слагай

BMW-E39 написа:... Никола, тои доста разбира от БМВ-та защото много ентусиасти ходат при него, е тои е казал че БМВ и Газ не са съвместими, ....
Да, несъвместими са, ако слагаш уредба от онея дето са за ладички и москвичи, защото тогава започват гърмежи и проблеми.Може би това е имал предвид майстора

Ето един доста добър сайт с обяснения http://www.britishlpg.net/Default.aspx?tabid=108
Ето и галерия с BMW-та с газови уредби http://britishlpg.net/Default.aspx?tabid=72
P.S Ако не разбирате английски, мога да помогна с превода

- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
BMW-E39 написа:DIDO .. е ти пък как може да си вземеш акцизна 520 за 7 кс?
поне да беше 525 бензинец 200 кс и пак да беше дал тия пари за акциз /?
Прав си!
Ама тя тая кола беше вкарана по грешка, защото са мислили
че е 150 к.с. /отзад пише 520i/, ама не са знаели че след 09/2000
или фейслифта този мотор е 170 к.с. и е 2171 куб.см.
И тук на митницата хоп - акциз, платили са го и така.
А аз търсех бензин E39 след фейслифт, колата ми хареса и я взех.
Ако не беше така, може би нямаше да се навия да вкарвам с този
мотор, ами като ще се плаща акциз щеше да е 530i /M54B30/ с 231 к.с.

P.S. за 530i акциза е 10 200 лв., а за моята 4375 лв.
Мисля че за E39 не е оправдано да даваш 10200 /или още 5825/лв. Виж ако беше за Е60, е друга работа

mad_presley написа:Ето и галерия с BMW-та с газови уредби http://britishlpg.net/Default.aspx?tabid=72
Ей тва ма разби, особено М3-ката

Да си купиш BMW M, и да го газифицираш...шоу

Последна промяна DIDO на 10 Май 2008, 17:40, променена общо 1 път
BMW - Усещане за автомобил
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
щом искаш феислифт, можеше да вземеш 525 бензин, те са по 193 кс, и акциза е под 5000 лв
такава искам да е следващата
демек ти сега караш все едно.. 523 2.2 мотор
старите 523 са по толкова 170 кс
а има колега от форума карал 520, и сега кара 535 бензин .. и от него знам че разликата е огромна
и аз така мисля че наи много 5 х за акциз за Е39, и повече за Е60
нека каже колегата Антони как и колко му харчи 535 бензин в София
и дали би сложил газова?
аз бих карал 520 акцизна но Е60

демек ти сега караш все едно.. 523 2.2 мотор

а има колега от форума карал 520, и сега кара 535 бензин .. и от него знам че разликата е огромна

и аз така мисля че наи много 5 х за акциз за Е39, и повече за Е60
нека каже колегата Антони как и колко му харчи 535 бензин в София

аз бих карал 520 акцизна но Е60

Re: ГАЗ
spacepl написа:Някои от вас който кара на газ (газов инжекцион) да сподели как е?
Газовия инжекцион има един единствен "недостатък", че има бутилка, която заема малко място някъде по колата, останалото са плюсове.70 000 км. съм вече с ГИ от 2005-а и няма никакви проблеми.Колега не слагай на Фобос, сложи си нещо марково например BRC или др.Ако слагаш BRC си сложи тип Sequent . Този модел се характеризира с бързи и гъвкави настройки, процедури за само-обучение, възможност да се монтира на всякакъв тип автомобил, включително и на тези с пластмасови колектори, давайки максимална свобода за работа на този който го инсталира.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
DIDO написа:
Ей тва ма разби, особено М3-ката![]()
Да си купиш BMW M, и да го газифицираш...шоу
И защо да те е разбило, хората дават луди пари, за да получат някой кон или магаре от горе и ако тази М3-ка е с газов инжекцион Vialle, хем ще се вози евтино, хем ще има допълнителни 7-10 кончета, доказани на Дино отгоре

За да избегнем недоразуменията, Vialle са едни от най-добрите газови уредби, работещи с втечнен газ-LPi.Ето и сайта им http://www.vialle.nl/
Ето и обширно разяснение на български: http://carsoft.yoree.org/index.php?PHPS ... =72.msg214
Обърнете внимание на:
"В потвърждение на изключително високото технологично ниво на LPI системите можем да споменем факта, че “VIALLE” има споразумение на ниво “Head Office” със следните автомобилни компании:
Alfa Romeo
BMW
Chrysler
Citroen
Daewoo
DAF
Fiat
Ford
Hyundai
Lancia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Peugeot
Renault
SAAB
Toyota
Volvo
Volkswagen
Друг е въпросът, че цените им започват от 5200лв нагоре за 6 цилиндъра

Само чакайте да разрешат LPG-то в германия, да видите тогава как не върви BMW на газ

Всички реагират така, защото са свикнали със старите уредби, дето само пенсионерите караха с тях.Да, ама вече сме 2008-ма и технологиите вече са на друго ниво, за електрониката да не говорим

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
mad_presley написа:DIDO написа:
Ей тва ма разби, особено М3-ката![]()
Да си купиш BMW M, и да го газифицираш...шоу
И защо да те е разбило, хората дават луди пари, за да получат някой кон или магаре от горе и ако тази М3-ка е с газов инжекцион Vialle, хем ще се вози евтино, хем ще има допълнителни 7-10 кончета, доказани на Дино отгоре![]()
За да избегнем недоразуменията, Vialle са едни от най-добрите газови уредби, работещи с втечнен газ-LPi.Ето и сайта им http://www.vialle.nl/
Ето и обширно разяснение на български: http://carsoft.yoree.org/index.php?PHPS ... =72.msg214
Обърнете внимание на:
"В потвърждение на изключително високото технологично ниво на LPI системите можем да споменем факта, че “VIALLE” има споразумение на ниво “Head Office” със следните автомобилни компании:
Alfa Romeo
BMW
Chrysler
Citroen
Daewoo
DAF
Fiat
Ford
Hyundai
Lancia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Peugeot
Renault
SAAB
Toyota
Volvo
Volkswagen
Друг е въпросът, че цените им започват от 5200лв нагоре за 6 цилиндъра
Само чакайте да разрешат LPG-то в германия, да видите тогава как не върви BMW на газ :mhihi:
Всички реагират така, защото са свикнали със старите уредби, дето само пенсионерите караха с тях.Да, ама вече сме 2008-ма и технологиите вече са на друго ниво, за електрониката да не говорим
Колега ,аз доколкото съм виждал има ГАЗ масово из цяла Германия с тази разлика, че като отидеш на ГАЗСТАНЦИЯТА там ти сам си зареждаш ГАЗ- дават ти едни накрайници и мериш кой пасва за твоета газова и сам си зареждаш като цената в момента за един литър ГАЗ е около 0.60 EURO ! Дори вече има и метан -макар и по-рядко срещан -със сигурност знам ,че има метан на излизане от Германия в град PASAU-има един завод който преработва отпадъци и от него получават МЕТАН ! Интересно е как германците от боклук си правят гориво и е логично да си зададем въпроса а ние БЪлгария къде сме и дали някъде след поредното увелечение на цените, процента здравни осигуровки, корупциата и какво ли не още... Абе питам се аз защо взехме най-лошите неща от ЗАПАДА?
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: ГАЗ
Здравейте,
пичове.Да се намеся и аз.Извинете ме,но няма да бъда подробен.Изписало се е много по темата т.с.- LPG или бензин?
И който "отваря" нова тема нека да почете малко и да се образова/да не го мързи,а да се върне малко назад във форума и ще разбере за какво става въпрос.Та да си дойдем на приказката-без или с Г.И.
По принцип съм против/да знам има много автомобили с монтирани фабрично Г.И. и то от много години/,но от 4години и аз карам на газ.
Първо с OPEL GSI 2.0/естествено с Г.И./,а в последствие Е-39-та от 1год. и нещо.Мога да пиша много по темата,но...
Газовият ми инжекцион е монтиран от "Фобос"/не и правя реклама,защото и те като повечето сервизи-90% са "гола вода"/,но честно казано съм доволен.Да 3 режима на работа: икономичен,стандартен и спортен..
Колкото на бензин,толкова и на газ.Бива.
Да сте живи и здрави най-вече и да си пишем и срещаме безаварйинно
пичове.Да се намеся и аз.Извинете ме,но няма да бъда подробен.Изписало се е много по темата т.с.- LPG или бензин?
И който "отваря" нова тема нека да почете малко и да се образова/да не го мързи,а да се върне малко назад във форума и ще разбере за какво става въпрос.Та да си дойдем на приказката-без или с Г.И.
По принцип съм против/да знам има много автомобили с монтирани фабрично Г.И. и то от много години/,но от 4години и аз карам на газ.
Първо с OPEL GSI 2.0/естествено с Г.И./,а в последствие Е-39-та от 1год. и нещо.Мога да пиша много по темата,но...
Газовият ми инжекцион е монтиран от "Фобос"/не и правя реклама,защото и те като повечето сервизи-90% са "гола вода"/,но честно казано съм доволен.Да 3 режима на работа: икономичен,стандартен и спортен..
Колкото на бензин,толкова и на газ.Бива.
Да сте живи и здрави най-вече и да си пишем и срещаме безаварйинно
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
здравеите другари
ето от днес и аз карам газов инжекцион да ви кажа чесно за 4000 хил километра бг -норвегия ще си я изплатя на половина вчера платих 1400 лева и съм щастлив с разход 10.5 на 100 км градско в пловдив(спазваики правилника за движение ) които не му се вярва да пробва и аз се изпънах като видях бг софтуер на екрана но колата си върви почти като на бензин една идея по мудно но да се състезаваш по улиците на града и да караш на газ взаимно се изключва а пък на 35 ми мина мерака да карам на 2 гуми а цента на лпг.. които има интерес ще му дам телефон
- casinoboss
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: varna
Re: здравеите другари
боцко написа:ето от днес и аз карам газов инжекцион да ви кажа чесно за 4000 хил километра бг -норвегия ще си я изплатя на половина вчера платих 1400 лева и съм щастлив с разход 10.5 на 100 км градско в пловдив(спазваики правилника за движение ) които не му се вярва да пробва и аз се изпънах като видях бг софтуер на екрана но колата си върви почти като на бензин една идея по мудно но да се състезаваш по улиците на града и да караш на газ взаимно се изключва а пък на 35 ми мина мерака да карам на 2 гуми а цента на лпг.. които има интерес ще му дам телефон
каква марка ти е уредбата колега?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани