Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Здравейте, колеги!
Възможно ли е от този клапан да ми харчи адски много масло? За 7000 км. съм долял около 5л. масло. Приятели са карали зад мен и ми казват че мирише много на масло и пропушвала яко. Колата е 520 единичен ванус.
Възможно ли е от този клапан да ми харчи адски много масло? За 7000 км. съм долял около 5л. масло. Приятели са карали зад мен и ми казват че мирише много на масло и пропушвала яко. Колата е 520 единичен ванус.
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Ivo.Ganchew написа:Здравейте, колеги!
Възможно ли е от този клапан да ми харчи адски много масло? За 7000 км. съм долял около 5л. масло. Приятели са карали зад мен и ми казват че мирише много на масло и пропушвала яко. Колата е 520 единичен ванус.
Виж назад във темата, възможно е да!
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
почти съм сигурен, че е от клапана, при мен беше същото и след смяна се оправи, а и колата тръгна по добре.
пиши на лс ако искаш, ще ти помогна.
пиши на лс ако искаш, ще ти помогна.
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- _M_A_N_O_L_
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София/Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 523i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Привет на всички!
Да споделя и аз моите впечатления относно "нещото" и промяната след смяната.
Преди смяната колата гореше значително количество масло без видима причина, при каране на скорост без газ и след това при първоначално подаване изпушваше зверски. Не можех да тръгна без да подам газ - цялата кола се тресеше. По същият начин и при превключване на скорост.
Двигателя работеше неравномерно и ускоряваше доста мудно.
След смяната (отне ми около 1 час и малко повече разглобяване от очакваното
) истинско чудо
Двигателя работеше много по-тихо и равномерно. Първоначалното придърпване изчезна и тръгвам без газ (малко като дизел
)
Много по-бързо се развърта и с голяма лекота. Не очаквах, че този филтър е виновен за всичките проблеми, но да се надяваме че вече всичко е Ок.
Филтърът беше произведен 11/98 и вътре боклуците приличаха на смеска от грес и мазут.
Благодаря на колегата за снимковия материал и за спестените около 60-70 лв. за труд

Да споделя и аз моите впечатления относно "нещото" и промяната след смяната.
Преди смяната колата гореше значително количество масло без видима причина, при каране на скорост без газ и след това при първоначално подаване изпушваше зверски. Не можех да тръгна без да подам газ - цялата кола се тресеше. По същият начин и при превключване на скорост.
Двигателя работеше неравномерно и ускоряваше доста мудно.
След смяната (отне ми около 1 час и малко повече разглобяване от очакваното


Двигателя работеше много по-тихо и равномерно. Първоначалното придърпване изчезна и тръгвам без газ (малко като дизел

Много по-бързо се развърта и с голяма лекота. Не очаквах, че този филтър е виновен за всичките проблеми, но да се надяваме че вече всичко е Ок.
Филтърът беше произведен 11/98 и вътре боклуците приличаха на смеска от грес и мазут.
Благодаря на колегата за снимковия материал и за спестените около 60-70 лв. за труд



- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Върнахте ми надеждата. Моята е със същите симптоми, като на колегата писал преди мен. Нямам време все още да го сменя филтъра, но тия дни ще го направя.
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Незнам имам чувството ,че и след смяната тоя клапан прай някви номера продължава да изчезва масло .Клапана който сложих е нов ,на Мейле е ,не е оригинален ,и от време на време бучи ,може би е от тръбичката от ваноса която е цепната леко . 


- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
kokoshkite написа:Незнам имам чувството ,че и след смяната тоя клапан прай някви номера продължава да изчезва масло .Клапана който сложих е нов ,на Мейле е ,не е оригинален ,и от време на време бучи ,може би е от тръбичката от ваноса която е цепната леко .
колега, не искам да те разочаровам но опит ти казвам, че този клапан трябва да е оригинален, както аз така и други сме пробвали с алтернативи но не става - немеца Гюнтер го е измислил - клапан+пластмасовия маркуч, както и този отдолу, който влиза в картера.
Мое мнение.
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Аз също не искам да те разочаровам, но и оригинален клапан да сложиш, ако мотора харчи масло поради механични причини, не можеш да си решиш проблема така елементарно. Минах по този път и смених два клапана преди да ми уври тиквата и да си купя цял читав мотор. Сега е с клапан "Мейле" и не пипа масълцето въобще.
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
BOIAN написа:kokoshkite написа:Незнам имам чувството ,че и след смяната тоя клапан прай някви номера продължава да изчезва масло .Клапана който сложих е нов ,на Мейле е ,не е оригинален ,и от време на време бучи ,може би е от тръбичката от ваноса която е цепната леко .
колега, не искам да те разочаровам но опит ти казвам, че този клапан трябва да е оригинален, както аз така и други сме пробвали с алтернативи но не става - немеца Гюнтер го е измислил - клапан+пластмасовия маркуч, както и този отдолу, който влиза в картера.
Мое мнение.
Каква е била разликата с оригинален и с такъв на Meyle колега ?

- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
slav4o974 написа:Аз също не искам да те разочаровам, но и оригинален клапан да сложиш, ако мотора харчи масло поради механични причини, не можеш да си решиш проблема така елементарно. Минах по този път и смених два клапана преди да ми уври тиквата и да си купя цял читав мотор. Сега е с клапан "Мейле" и не пипа масълцето въобще.
Да колега така е ,но при смяната на клапана като бръкнах в всмукателния колектор имаше малка локвичка от прясно масло ,което ме навежда на мисълта ,че не малко количество масло изчезва от там ,а и колкото и да е мотора е на 240 хиляди реални !


- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
kokoshkite написа:BOIAN написа:kokoshkite написа:Незнам имам чувството ,че и след смяната тоя клапан прай някви номера продължава да изчезва масло .Клапана който сложих е нов ,на Мейле е ,не е оригинален ,и от време на време бучи ,може би е от тръбичката от ваноса която е цепната леко .
колега, не искам да те разочаровам но опит ти казвам, че този клапан трябва да е оригинален, както аз така и други сме пробвали с алтернативи но не става - немеца Гюнтер го е измислил - клапан+пластмасовия маркуч, както и този отдолу, който влиза в картера.
Мое мнение.
Каква е била разликата с оригинален и с такъв на Meyle колега ?
харчи масло, издава шумове....
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Айде честити ми 70лв назад и още 100 за нов клапан
Преди да го взема четох ,че нямало алтернативни производители а само оригинален и се изненадах като го намерих ,май пак ще се сменява ... 



Re:
badsharki написа:На някой ако не му се дават 150 левчета за нови клапан и маркучи да казва да се споразумеем за моите старите. Напълно наред са си, смених ги за нищо. Даже ми се струва, че са сменяни от предишния собственик. Направи ми впечатление маркучето което влиза в картера си беше като новото - нито беше спекло, каучука си беше еластичен.
Пиши ми на ЛС с няква разумна цена

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Колеги налага ми се смяна на въпросният клапан с двигател м52ТУ28 съм къде отива маркуч номер 6 ,че никъде не е описано ако някой го е сменял на въпросният двигател да сподели



- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Ето тук , само че аз с откачен и закачен този маркуч разлика не видях във вървенето на колата.


Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани