Вибрации при спиране.Опасно!-Решен !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			45 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- plam81
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 28.05.2008
 - Местоположение: Ст.Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
 - Мечтае да кара: М5
 
joropc написа:WALL написа:В такъв случай проверяваш обстойно окачването..., или си сваляш дисковете и търсиш добър стругар, но първо се проверява мин дебелина колко е и т.н. ... или купуваш.
Аз съм за смяна на дискове.
В събота сменям дискове,носачи и накрайници(цялата предница).Амортисьорите,биалетки и тампони на стабилизиращата са сменени преди месец.Ако и от това не се оправи,остава класиката..........РЕЙКА.
Колега какво стана оправили се колицата?
- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
Колега,получих въпроса ти и на ЛС.Днес нямаше начин да вкарам колата за смяна на въпросните неща.Това ще стане или в понеделник или във Вторник.Ще те информирам веднага.При теб този проблем абсолютно същият ли е?
			
		- plam81
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 28.05.2008
 - Местоположение: Ст.Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
 - Мечтае да кара: М5
 
joropc написа:Колега,получих въпроса ти и на ЛС.Днес нямаше начин да вкарам колата за смяна на въпросните неща.Това ще стане или в понеделник или във Вторник.Ще те информирам веднага.При теб този проблем абсолютно същият ли е?
При мен го прави почти при всякаква скорост.Преди го правеше от време на време сега постоянно.
В понеделник и аз ще я карам в сервиза,че да видим какво ще стане.
Като има развитие ще пиша...
- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
- plam81
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 28.05.2008
 - Местоположение: Ст.Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
 - Мечтае да кара: М5
 
като цяло съм се спрял на тези Цимерман(вентилирани с отвори),имаги в ПРОДАВА!! 
Ако ми препоръчаш нещо друго ще ти бъда благодарен.
			
		Ако ми препоръчаш нещо друго ще ти бъда благодарен.
joropc написа:DjFace написа:Най вероятно, дискове. С 200лв. си решаваш проблема (ако не сменяш и накладки)
Не са дискове.Ако са те тресенето няма да изчезва и ще го има постоянно при спиране-не при определена скорост.
А ще се усеща и на педала, не само на волана
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
		О BMW, имам лудост в главата си от теб!
- Noob4o
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 137
 - Регистриран на: 28.07.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39
 
Звравейте,
при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи
			при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи
The Ultimate Driving Machine
		- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
Колега и аз го имам това пристъргване в педала ,това си получава при мокро и снежно време като приплъзва колата при рязко спиране .Сменил съм всичко по предницата освен носачите ,при това ли бешеNoob4o написа:Звравейте,
при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи
Нищо лично ,Просто бизнес !
		- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
i4koo написа:Колега и аз го имам това пристъргване в педала ,това си получава при мокро и снежно време като приплъзва колата при рязко спиране .Сменил съм всичко по предницата освен носачите ,при това ли бешеNoob4o написа:Звравейте,
при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи
Колега ти да не говориш за АВS-а?Така прави като се задейства и се усеща като вибрация и удари в педала
- Noob4o
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 137
 - Регистриран на: 28.07.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39
 
Не колеги, АБС си рита направо педала тогава въпросното престъргване се усеща доста силно но то си е нормално да е така, преди да сменя носачите усещах едно леко пристръгване с шплавно натисната спирачка с над 60 км. и волана не спираше да играй...съответно както вече казох смених носачите (кривите, нали си имаме по 2 на колело) и вичко вече си е нормално.
			The Ultimate Driving Machine
		- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
Оказаха се скапаните носачи.Кой точно не знам защото смених и двата горни и двата долни,но сега колицата е като нова.
Благодаря на всички помогнали с компетентно мнение!!!
Само да спомена,че при леко разклащане на канал т.е. ако има леки луфтове в тампоните на носачите,почти не могат да се хванат.Ситуацията бе както я бе написал колегата ALEX_525tds_2000 по горе "малките луфтове се превръщат в големи,когато автомобила с тази тежка предница стъпи на пътя". Въобще колата трябва да се вдигне цялата,и........ако майстора не го е страх да се изцапа яко клатене по предницата.Само така можеш да разбереш за този проблем.
Благодаря отново на всички...............мисля да пия една ракия!
			
		Благодаря на всички помогнали с компетентно мнение!!!
Само да спомена,че при леко разклащане на канал т.е. ако има леки луфтове в тампоните на носачите,почти не могат да се хванат.Ситуацията бе както я бе написал колегата ALEX_525tds_2000 по горе "малките луфтове се превръщат в големи,когато автомобила с тази тежка предница стъпи на пътя". Въобще колата трябва да се вдигне цялата,и........ако майстора не го е страх да се изцапа яко клатене по предницата.Само така можеш да разбереш за този проблем.
Благодаря отново на всички...............мисля да пия една ракия!
- plam81
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 28.05.2008
 - Местоположение: Ст.Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
 - Мечтае да кара: М5
 
Добре де ако е от носачите няма ли да се удеща и хлопане(потропване )при неравности?
Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?
Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......
			
		Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?
Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......
- Noob4o
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 137
 - Регистриран на: 28.07.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39
 
plam81 написа:Добре де ако е от носачите няма ли да се удеща и хлопане(потропване )при неравности?
Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?
Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......
Колега чети постовете ми нагоре обяснил съм подробно. Усещащ хлопане при дупки с малко по висока скорост и вибрациий във волана и педала при спиране над 60 км беше при мене или по точно при намаляне (натисната леко спирачка)...няма смисъл да се базикаш с ходовата част (т.е. да сменяш само тампони или да рецеклираш носачи - поне това е МОЕТО мнение за мене с ходовата част и спирачките компромис не бива да се прави), става въпрос за кривите носачи при тебе може да са заминали и правите; цената за варна е 120-125-130 лв не са оригинални но са читави, то при наще пътища каквито и да сложиш брой ги за консуматив (поне за МЕНЕ не си заслужава да дам по 230 лв на бройка от БМВ като си ги намерих за 130 с остъпката) и така. Те новите носачи си идват с тампоните и като ги смениш (ако са заминали разбира се а това аз го проверих на един прост канал като с хидравликата си надигнах предницата) се раждаш имаш чуството че караш хеликоптер, няма дупки, няма неравности... Нормално е сега след зимата да започнат да ни заминават тампоните, носачите и т.н. смятам сами се досещате защо?!
Успех ако има проблеми поне по тази тема питайте
The Ultimate Driving Machine
		- plam81
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 28.05.2008
 - Местоположение: Ст.Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
 - Мечтае да кара: М5
 
plam81 написа:Добре де ако е от носачите няма ли да се удеща и хлопане(потропване )при неравности?
Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?
Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......
Смяна на предни дискове с накладки на Текстар-250лв
Проблема е решен и при мен!!!
			45 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
