Масло в нафтата (за и против)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега martoto не ми разправяи да пробвам дали маслото се разтваря а си направи труда да прочетеш малко какво съм писал по- нагоре в тази тема, даже имаше запитване от един колега с ТДС за плочката и там доста коментирахме това. Мисля, че безмислици са само твоите изказвания, щото съм сигурен че дори не си запознат как точно се извършва процеса на изгаряне или кои са 4-те такта на дизеловия двигател ,за комън рейл не говорим те са друга бира
въпреки, че принципа е ПОДОБЕН . Тук във форума всички сме силни и разбираме от всичко

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Нямам никакво намерение да споря, аз съм обяснил защо има разлика между това да се добавя масло в бензина за двутактов двигател с картерно продухване (абсолютна необходимост) и да се прави същото за дизелов двигател. Има си литература където подробно е обяснена същественото различие в начина на смесообразуване между бензинов двутактов и дизелов четиритактов двигател. Независимо дали е Common Rail или не принципа е еднакъв. Само технологията е различна. Аз все пак отразих мнението си по въпроса, и поне сега всеки дето се чуди дали да почне да сипва масло в нафтата си най-малко ще може да помисли над логиката на това което съм написъл. Все пак това е технически раздел - нали? Един от малкото от които все още има полза във форума.
А твърденията за майсторите дето са казали, че е добре да се слага, че даже и отношение на смесване са ти определили, не знам дали изобщо да ги коментирам. Чудя се дали са инвестирали в лаборатория за изследване на физичните и химичните свойства на горивото, както и дали са провели изпитания за влиянието на добавеното масло в горивото (риторичен въпрос)? Нещa за които по принцип, BMW, Bosch и т.н.т. са дали поне няколко стотици милиона и не са препоръчали да се сипва масло в нафтата.
И накрая искам да добавя, че не желая по никакъв начин да обидя теб или когото и да било. Просто искам да обясня защо да се сипва масло в горивото е най-малкото безмислено а над-определено съотношение би било и вредно дори. Така, че ако мислиш, че съм бил прекалено директен, приеми извиненията ми.
Поздрави
А твърденията за майсторите дето са казали, че е добре да се слага, че даже и отношение на смесване са ти определили, не знам дали изобщо да ги коментирам. Чудя се дали са инвестирали в лаборатория за изследване на физичните и химичните свойства на горивото, както и дали са провели изпитания за влиянието на добавеното масло в горивото (риторичен въпрос)? Нещa за които по принцип, BMW, Bosch и т.н.т. са дали поне няколко стотици милиона и не са препоръчали да се сипва масло в нафтата.
И накрая искам да добавя, че не желая по никакъв начин да обидя теб или когото и да било. Просто искам да обясня защо да се сипва масло в горивото е най-малкото безмислено а над-определено съотношение би било и вредно дори. Така, че ако мислиш, че съм бил прекалено директен, приеми извиненията ми.
Поздрави

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
И все пак говорим за това маслото в нафтата преди да изгори, а не след това, а за нагари и други глупости не съм забелязал поне за моите скромни 65к за една година, забелязвам само по-тих режим на работа на двг и абсолютно никаква разлика в мощността нито нагоре нито надолу.Когато купих колата(8000eur от Германия) имаше едни леки колебания в ниските обороти при заглял двг, сега всичко изчезна и замърка, за справка колегата WALL може потвърди за работата на двг-то. Със здраве



- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Абе,едно време сипвахме и бензин в нафтата да не замръзва!
Само да попитам,какво ще стане,ако отидете в Германия,например,и ви спрат за техническа проверка?
Какво ли ще стане,като ви замерят отработените газове,а???
Направо колата на "трупчета"и яко глоба с тия български смеси/масло и нафта/!!!
Само да попитам,какво ще стане,ако отидете в Германия,например,и ви спрат за техническа проверка?
Какво ли ще стане,като ви замерят отработените газове,а???
Направо колата на "трупчета"и яко глоба с тия български смеси/масло и нафта/!!!
Гледам, че сте се разписали кой знае, кой незнае... пишат... МАСЛОТО СЕ СЛАГА ЗА ДА СЕ НАМАЛИ ИЗНОСВАНЕТО НА ПОМПАТА и аз ще почна да слагам по 5ml нa 1l! Изтърбушвам глупавите катализатори и пей сърце. Пък това си е допълнително подсигуряване което гаранция ще удължи живота на помпата.
Колегата **Novobraneca наистина трябва да се гордее, че кара Е39 с много много добър двигател ТДС. Той и за това си го "глези", а пък Вие, ако искате не слагайте....
И искам да ви задам тези въпроси...
Вие сигурни ли сте какво гориво зареждате, дори и на добрите бензиностанции в София примерно? Знаете ли с какво го разреждат за да имат повече печалба и го обогатяват с "добавки" и нафталин
Отговора е ЛЕКО КОРАБНО ГОРИВО, а за в бензина ЕКСТРАЦИОНЕН БЕНЗИН братя
И сега ще почнете.... но съм работел в тази сфера 3 години и бих написал всичко, но ще ме ликвидират.
Колегата **Novobraneca наистина трябва да се гордее, че кара Е39 с много много добър двигател ТДС. Той и за това си го "глези", а пък Вие, ако искате не слагайте....
И искам да ви задам тези въпроси...
Вие сигурни ли сте какво гориво зареждате, дори и на добрите бензиностанции в София примерно? Знаете ли с какво го разреждат за да имат повече печалба и го обогатяват с "добавки" и нафталин
Отговора е ЛЕКО КОРАБНО ГОРИВО, а за в бензина ЕКСТРАЦИОНЕН БЕНЗИН братя

И сега ще почнете.... но съм работел в тази сфера 3 години и бих написал всичко, но ще ме ликвидират.
Последна промяна WALL на 27 Фев 2009, 12:22, променена общо 2 пъти
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
имам някои въпроса към колегите които сипват масло в резервоара, не се сдържах DAEL
-пробвали ли сте да сипвате домашна ракия + свинска грес, за по добро смазване и да не замръзва зимата?
-ефекта на БГ нафта би бил по добър ако преди сипването на нафта в резервоара, да се сложи една цедка от чаиник, така нафтата ще е биологично чиста и тдс-а ще си повиши мощността
-а наи доброто за тдс-а ще бъде всеки път да се пътува до белите страни - австрия/германия за да се зарежда наистина с хубава нафта, едва ли ви плаши този пробег, след като колега с тдс минава по 65 000 км на година, което за 12 годишен тдс значи = 780 000 км
имам приятел с е39 тдс на 300 000 реални, е като му отвора капака отсекаде имам чуството че има течове от масло, как ли че ме запсува ако му кажа да сипва и в резервоара масло
без лоши чувства, но не мисля че това е "титана" на немското автомобилостроене , т.н двутактов ВАРБУРГ от летото на 85-та на които беше задължително да се сипва масло в резервоара

-пробвали ли сте да сипвате домашна ракия + свинска грес, за по добро смазване и да не замръзва зимата?
-ефекта на БГ нафта би бил по добър ако преди сипването на нафта в резервоара, да се сложи една цедка от чаиник, така нафтата ще е биологично чиста и тдс-а ще си повиши мощността
-а наи доброто за тдс-а ще бъде всеки път да се пътува до белите страни - австрия/германия за да се зарежда наистина с хубава нафта, едва ли ви плаши този пробег, след като колега с тдс минава по 65 000 км на година, което за 12 годишен тдс значи = 780 000 км


имам приятел с е39 тдс на 300 000 реални, е като му отвора капака отсекаде имам чуството че има течове от масло, как ли че ме запсува ако му кажа да сипва и в резервоара масло

без лоши чувства, но не мисля че това е "титана" на немското автомобилостроене , т.н двутактов ВАРБУРГ от летото на 85-та на които беше задължително да се сипва масло в резервоара

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Колега WALL,преди няколко години наистина беше така с нафтата,от лоша по-лоша,но сега нещата не са така,поне от лични наблюдения!
От доста време карам и дизелови и бензинови коли и млако или много имам опит!
P.S.И ТИР-ове също!
От доста време карам и дизелови и бензинови коли и млако или много имам опит!
P.S.И ТИР-ове също!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
БМВ-Е39, за твоя приятел сервизи няма ли? Тва за километрите сигурен ли си? То щом неговия е на 300 000км и е дроп значи моя трябва да е на 150 000 още. Никъде няма масло.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
сигорен съм, купи я врътната и беше кам 150, но тои и знаеше реалните КМ защото я взе от автокъща на негови познати, скоро ще направи 300, плочката тресе вече цифра, на место яко вибрации и требва леко да подаде газ за да се оправи, миналата зима гаснеше от 1ва на 2ра, сега по рядко но пък много вибрира, а маслото тои ми каза че било от гарнитура, ама му казаха днеска в един сервиз че било от много ръчкане
ама па тои верно тоя тдс го кара като м5.. идиот 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
DAEL написа:Абе,ако на някой немец му кажеш че сипваш масло в нафтата и то на БМВ,сигурно ще му падне ченето!
Така е колега,не трябва да се слага масло по предписание на производителя,но ако види немеца качеството на горивата в България меко казано ще ахне


- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
- на Форд Транзит 2000 г. с електронна помпа 'тихите' обороти за 2000 някакъв проблем има.След сипване на двутактово масло проблема изчезва
- на голф3 1.9 ТДИ при работа на място мени оборотите.След изгаряне на два резервоара нафта + двутактово масло проблема изчезна.(в серзиз искаха 700лв)
- на БМВ Е36 325 ТД М51 мотор пуши доста.След сипване на 0.5л двутактово масло на един резервоар нафта 'чудо' и помен няма от дим отзад дори и при настъпване.......................
Изводите ги оставям на вас..
- на голф3 1.9 ТДИ при работа на място мени оборотите.След изгаряне на два резервоара нафта + двутактово масло проблема изчезна.(в серзиз искаха 700лв)
- на БМВ Е36 325 ТД М51 мотор пуши доста.След сипване на 0.5л двутактово масло на един резервоар нафта 'чудо' и помен няма от дим отзад дори и при настъпване.......................
Изводите ги оставям на вас..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани