Масло в нафтата (за и против)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 27 Фев 2009, 1:59

Колега martoto не ми разправяи да пробвам дали маслото се разтваря а си направи труда да прочетеш малко какво съм писал по- нагоре в тази тема, даже имаше запитване от един колега с ТДС за плочката и там доста коментирахме това. Мисля, че безмислици са само твоите изказвания, щото съм сигурен че дори не си запознат как точно се извършва процеса на изгаряне или кои са 4-те такта на дизеловия двигател ,за комън рейл не говорим те са друга бира ;) въпреки, че принципа е ПОДОБЕН . Тук във форума всички сме силни и разбираме от всичко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 27 Фев 2009, 4:01

Нямам никакво намерение да споря, аз съм обяснил защо има разлика между това да се добавя масло в бензина за двутактов двигател с картерно продухване (абсолютна необходимост) и да се прави същото за дизелов двигател. Има си литература където подробно е обяснена същественото различие в начина на смесообразуване между бензинов двутактов и дизелов четиритактов двигател. Независимо дали е Common Rail или не принципа е еднакъв. Само технологията е различна. Аз все пак отразих мнението си по въпроса, и поне сега всеки дето се чуди дали да почне да сипва масло в нафтата си най-малко ще може да помисли над логиката на това което съм написъл. Все пак това е технически раздел - нали? Един от малкото от които все още има полза във форума.

А твърденията за майсторите дето са казали, че е добре да се слага, че даже и отношение на смесване са ти определили, не знам дали изобщо да ги коментирам. Чудя се дали са инвестирали в лаборатория за изследване на физичните и химичните свойства на горивото, както и дали са провели изпитания за влиянието на добавеното масло в горивото (риторичен въпрос)? Нещa за които по принцип, BMW, Bosch и т.н.т. са дали поне няколко стотици милиона и не са препоръчали да се сипва масло в нафтата.

И накрая искам да добавя, че не желая по никакъв начин да обидя теб или когото и да било. Просто искам да обясня защо да се сипва масло в горивото е най-малкото безмислено а над-определено съотношение би било и вредно дори. Така, че ако мислиш, че съм бил прекалено директен, приеми извиненията ми.

Поздрави
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 27 Фев 2009, 8:29

И все пак говорим за това маслото в нафтата преди да изгори, а не след това, а за нагари и други глупости не съм забелязал поне за моите скромни 65к за една година, забелязвам само по-тих режим на работа на двг и абсолютно никаква разлика в мощността нито нагоре нито надолу.Когато купих колата(8000eur от Германия) имаше едни леки колебания в ниските обороти при заглял двг, сега всичко изчезна и замърка, за справка колегата WALL може потвърди за работата на двг-то. Със здраве ;) :yes:

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 11:08

Абе,едно време сипвахме и бензин в нафтата да не замръзва!
Само да попитам,какво ще стане,ако отидете в Германия,например,и ви спрат за техническа проверка?
Какво ли ще стане,като ви замерят отработените газове,а???
Направо колата на "трупчета"и яко глоба с тия български смеси/масло и нафта/!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Фев 2009, 12:03

Гледам, че сте се разписали кой знае, кой незнае... пишат... МАСЛОТО СЕ СЛАГА ЗА ДА СЕ НАМАЛИ ИЗНОСВАНЕТО НА ПОМПАТА и аз ще почна да слагам по 5ml нa 1l! Изтърбушвам глупавите катализатори и пей сърце. Пък това си е допълнително подсигуряване което гаранция ще удължи живота на помпата.

Колегата **Novobraneca наистина трябва да се гордее, че кара Е39 с много много добър двигател ТДС. Той и за това си го "глези", а пък Вие, ако искате не слагайте....

И искам да ви задам тези въпроси...
Вие сигурни ли сте какво гориво зареждате, дори и на добрите бензиностанции в София примерно? Знаете ли с какво го разреждат за да имат повече печалба и го обогатяват с "добавки" и нафталин
Отговора е ЛЕКО КОРАБНО ГОРИВО, а за в бензина ЕКСТРАЦИОНЕН БЕНЗИН братя 8)
И сега ще почнете.... но съм работел в тази сфера 3 години и бих написал всичко, но ще ме ликвидират.
Последна промяна WALL на 27 Фев 2009, 12:22, променена общо 2 пъти

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 12:10

Колеги,що не сложите и тефлон,та хептем да няма износване!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Фев 2009, 12:15

имам някои въпроса към колегите които сипват масло в резервоара, не се сдържах DAEL :mhihi:
-пробвали ли сте да сипвате домашна ракия + свинска грес, за по добро смазване и да не замръзва зимата?
-ефекта на БГ нафта би бил по добър ако преди сипването на нафта в резервоара, да се сложи една цедка от чаиник, така нафтата ще е биологично чиста и тдс-а ще си повиши мощността
-а наи доброто за тдс-а ще бъде всеки път да се пътува до белите страни - австрия/германия за да се зарежда наистина с хубава нафта, едва ли ви плаши този пробег, след като колега с тдс минава по 65 000 км на година, което за 12 годишен тдс значи = 780 000 км :mhihi: :shock:

имам приятел с е39 тдс на 300 000 реални, е като му отвора капака отсекаде имам чуството че има течове от масло, как ли че ме запсува ако му кажа да сипва и в резервоара масло :mhihi:

без лоши чувства, но не мисля че това е "титана" на немското автомобилостроене , т.н двутактов ВАРБУРГ от летото на 85-та на които беше задължително да се сипва масло в резервоара :mhihi:

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 12:25

Абе,ако на някой немец му кажеш че сипваш масло в нафтата и то на БМВ,сигурно ще му падне ченето! :++

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Фев 2009, 12:31

Защо трябва да му казвам на Немеца, той си зарежда добра нафта... прочети малко по нагоре какво съм написал и си направи и ти сметката какво зареждаш точно за София... 8)

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 12:42

Колега WALL,преди няколко години наистина беше така с нафтата,от лоша по-лоша,но сега нещата не са така,поне от лични наблюдения!
От доста време карам и дизелови и бензинови коли и млако или много имам опит!
P.S.И ТИР-ове също!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Фев 2009, 12:49

БМВ-Е39, за твоя приятел сервизи няма ли? Тва за километрите сигурен ли си? То щом неговия е на 300 000км и е дроп значи моя трябва да е на 150 000 още. Никъде няма масло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Фев 2009, 13:19

сигорен съм, купи я врътната и беше кам 150, но тои и знаеше реалните КМ защото я взе от автокъща на негови познати, скоро ще направи 300, плочката тресе вече цифра, на место яко вибрации и требва леко да подаде газ за да се оправи, миналата зима гаснеше от 1ва на 2ра, сега по рядко но пък много вибрира, а маслото тои ми каза че било от гарнитура, ама му казаха днеска в един сервиз че било от много ръчкане :mhihi: ама па тои верно тоя тдс го кара като м5.. идиот :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 27 Фев 2009, 19:57

DAEL написа:Абе,ако на някой немец му кажеш че сипваш масло в нафтата и то на БМВ,сигурно ще му падне ченето! :++

Така е колега,не трябва да се слага масло по предписание на производителя,но ако види немеца качеството на горивата в България меко казано ще ахне ;) Ние тука сме си жив резил по отношение качеството на нафтата и бензина,така че ако това помага по някакъв начин за по-добро мазане аз съм ЗА ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 27 Фев 2009, 20:11

На тдс-а не пречи маслото-напротив.За комън рейл-а -незнам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 27 Фев 2009, 22:45

- на Форд Транзит 2000 г. с електронна помпа 'тихите' обороти за 2000 някакъв проблем има.След сипване на двутактово масло проблема изчезва
- на голф3 1.9 ТДИ при работа на място мени оборотите.След изгаряне на два резервоара нафта + двутактово масло проблема изчезна.(в серзиз искаха 700лв)
- на БМВ Е36 325 ТД М51 мотор пуши доста.След сипване на 0.5л двутактово масло на един резервоар нафта 'чудо' и помен няма от дим отзад дори и при настъпване.......................

Изводите ги оставям на вас..

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook